וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי לא יודע אם לצחוק או לבכות

מאמן רומא לא הפסיד לאינטר, אך החמיץ ניצחון חשוב בסן סירו: "היינו יכולים להימנע מספיגת השער". אנצ'לוטי מודאג מכושרה של מילאן

רומא מאוכזבת בבוקר שאחרי התיקו במילאנו מול אינטר (1:1). אמש (רביעי), בדקה ה-89, ספגו חניכיו של לוצ'יאנו ספאלטי שער שוויון מרגליו של חאבייר זאנטי, וההזדמנות לצמצם את הפער ל-6 נקודות מהנראזורי, הוחמצה.

"לפני המשחק ידענו שזה קריטי לא להפסיד", אמר בסיום מאמן רומא ספאלטי, "חוץ מהשער של זאנטי, השגנו את מה שרצינו. היינו יכולים להימנע מספיגת השער". שחקנה של רומא, פיליפ מקסס הורחק לקראת הסיום והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. ספאלטי גונן על שחקנו. "הוא אמר שלא ביצע עבירה מאחור על קרספו. הוא אמר שהוא למעשה עצר כדי להימנע מפגיעה ביריב, אבל קרספו ערמומי והשופט קנה זאת".

חלוץ אינטר, קרספו, לא אהב את ביקורתו של ספאלטי: "זה היה תיקול, והגיע לו כרטיס. הרגשתי מגע, וזה היה נתון להחלטת השופט. אני שחקן הוגן, ולא צוללן. פשוט איבדתי את שיווי המשקל, אפילו לא ידעתי מי תיקל אותי מאחור". באינטר מרוצים מאוד מהתוצאה, וגם זאנטי מודה כי לקבוצתו שיחק המזל בסיום. "זה גול חשוב, כי המפגש היה מכריע. שמרנו על הפער, ועלינו לחזור ליכולתנו כדי לשמור עליו, כי נכון לעכשיו אינננו בשיאנו".

אנצ'לוטי: "בתקופה הנוכחית הקבוצה לא חדה, אני חושש"

מילאן מאכזבת את אוהדיה בסרייה A, ובשלב זה של העונה נראה כי מאבקה העיקרי הוא על המקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות. אמש (רביעי) חזרו שחקניו של קרלו אנצ'לוטי מקטאניה עם תיקו 1:1, שהחזיר אותם למקום החמישי בטבלה. ניצחונה של פירונטינה על ליבורנו (0:1), החזיר את הויולה למקום הרביעי, ומאמן הרוסורני מאוכזב מאוד מיכולתה של קבוצתו. "בזבזנו הזדמנות טובה, הובלנו, ולא הצלחנו לשמור על יתרוננו. הופתענו משער השוויון שלהם".

מילאן חסרה את קאקה הפצוע, ואנדראה פירלו שקיבל מנוחה. אלשנדרה פאטו הצעיר, שוב נשא בנטל ההתקפה, והשער שכבש הרשים מאוד את מאמנו. "הוא הבקיע שער מהמם, קלאסה ברמה עולמית. לגבי צורת המשחק שלנו, איננו יכולים לעשות יותר מזה, בתקופה הנוכחית. יש לנו הרבה מחויבויות, ואנו מתקשים לתמרן ביניהן. כמה משחקנינו החשובים חייבים לנוח".

לאלופת אירופה מצפה בעתיד משחק נגד ארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות, ובסן סירו מודאגים. "בתקופה הנוכחית הקבוצה לא חדה", אמר אנצ'לוטי, "אני חושש. השופטים צריכים להתחשב בקאקה, שמתוקל באופן תדיר מאחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully