וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לרומא הייתה חסרה דקה

27.2.2008 / 23:00

רומא הובילה עד לדקה ה-89 בסאן סירו נגד אינטר, עד שהגיע זאנטי ומנע מהאלופה הפסד ראשון ב-25 מחזורים. קטאניה - מילאן 1:1

אינטר - רומא 1:1

בהזדמנות האחרונה, אולי, להציל את מאבק האליפות, יצאה רומא במחזור ה-25 לסאן סירו, למפגש מול האלופה והמוליכה, אינטר. אחרי התיקו של הנראזורי בשבת והניצחון של רומא, הפער צומק ל'רק' 9 נקודות. אינטר ללא הפסד העונה, והפעם האחרונה שהפסידה בליגה הייתה אי שם באפריל בשנה שעברה, וזה היה לרומא ודווקא בסאן סירו. אבל הנראזורי בשבועיים האחרונים לא משהו, אחרי הפסד לליברפול באלופות ותיקו בליגה נגד סמפדוריה.

מוליכת הליגה עלתה ללא זלאטאן איברהימוביץ הפצוע וכמובן ללא קורדובה, שנפצע נגד ליברפול. הרנן קרספו, שבשנה וחצי האחרונה הבקיע בכל משחק נגד רומא בו שיחק, עלה בהרכב, ומהצד השני מאנסיני פתח על הספסל. הנראזורי פתחו טוב ומייקון עם כמה פריצות טובות על הקו הימני סיכן את הגנת רומא. קרספו הגיע להזדמנות מצויינת, אבל בעיטת המספרת שלו אחרי מסירה מצויינת של וויירה, הלכה לאורך הקו, מחכה לשחקן אינטר שלא בא כדי להסיט אותו פנימה. פרנ'צסקו טוטי, מתוסכל מאיכות המשחק של רומא, שלח בדקה ה-33 בעיטה משני קילומטר לשמים, אבל ארבע דקות אחר זה כבר היה ברשת. טונטו המגן השמאלי מצא בכדור נהדר את טוטי, שהתגבר על נסיון דחיפה של חאבייר זאנטי ומול חוליו סזאר הבקיע את שער היתרון לרומא - 0:1.

במחצית השנייה הצליחה רומא לנקות את הרחבה שלה די בהצלחה, ולהגן על שערו של דוני. לואיש פיגו ניסה כמה פעמים, אבל זה לא היה הערב של הפורטוגלי מאינטר. ואז הגיעו עשר הדקות האחרונות. מאקסס, בלמה של רומא, קיבל כרטיס צהוב מטופש בדקה ה-81, אחרי שניסה לחזור לשדה מפציעה ללא אישורו של השופט. שתי דקות אחרי התברר כמה קריטית הייתה השטות של מאקסס, כאשר תאקל מאוחר שלו על קרספו, 'סידר' לו את הכרטיס האדום. דקה מהסוף קרסה רומא מול הלחץ של אינטר. זאנטי בעט כדור שהורחק מהרחבה אחרי קרן והישווה ל-1:1. המשחק שנכנס לארבע דקות תוספת זמן המשיך להיות חם וגם פרוטה קיבל כרטיס צהוב. אחרי השריקה האחרונה התבהרו העובדות - אינטר עדיין ללא הפסד ליגה אחרי 25 מחזורים, הפער בינה לבין רומא הוא 9 נקודות, העסק כמעט גמור.

קטאניה - מילאן 1:1

מילאן יצאה לקאטניה, הקבוצה שהדיחה אותה מהגביע האיטלקי, אחרי שניצה אותה 1:2 בסאן סירו. קאקה הפצוע לא התלבש, גם לא נסטה קלדזה ודידה. אלופת אירופה, שניצחה בשבת את פאלרמו 1:2 והתבססה במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, העלתה בהרכב את פיפו אינזגי, האיש שהעניק לה את הנקודות בשבת עם שער ניצחון בדקה ה-91.

כאשר חזר רונאלדו מעוד פציעה ארוכה, המציאה העיתונות האיטלקית את השילוב קא-פה-רו, שהוא תחילת שמם של שלושת הברזילאים. אחרי הפציעה הנוראית של רונאלדו, והעובדה שגם קאקה היה פצוע, נשאר רק פאטו. אבל לברזילאי בן ה-18, לא הפריעה הבדידות, והוא כבש את שער היתרון של מילאן בדקה ה-54. אבל כשלא הולך אז לא הולך, ולמילאן לא ממש הולך השנה נגד קטאניה, והשיוויון של ספינסי הגיע אחרי 11 דקות. התיקו של מילאן הוריד אותה מהמקום הרביעי הנכסף אל החמישי, לאחר שפיורנטינה ניצחה 1:0 את ליוורנו, והיא מקדימה את מילאן בשתי נקודות.

תוצאות נוספות:

אטאלנטה - סמפדורה 1:4

גנואה - נאפולי 0:2

לאציו - רג'ינה 0:1

פאלרמו - אמפולי 0:2

פארמה - אודינזה 0:2

סיינה - קליארי 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully