וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ביטון לאוהד: "אני אשחט אותך"

15.12.2007 / 17:54

חלוץ בני יהודה משה ביטון זעם על אוהד בתום ההפסד לכפ"ס. כהן: "אנחנו טובים ממכבי והפועל". הודז'יץ' ואבו סיאם כנראה יעזבו, דוארטה על הכוונת

בסיום משחק ההפסד 2:0 של בני יהודה להפועל כפר סבא התרחשה תקרית חמורה בין חלוץ הזהובים, משה ביטון, לבין אוהדי הקבוצה. ביטון, שיצא מחדר ההלבשה, ספג קללות וענה לאחד מהם: "מי אתה?, אני אשחט אותך".

מספר אוהדים ניסו להגיע לביטון ורק בהתערבות שוטרים נמנעה תקרית אלימה בין הצדדים. גם החלוץ ז'וזה דוארטה ספג קללות וזכה לליווי משטרתי לרכבו.

המגן סאלם אבו סיאם מעוניין לעזוב את בני יהודה, וצפוי, באמצעות סוכנו, לבקש להשתחרר מהקבוצה. אבו סיאם לא שותף בהפסד לכפר סבא, ולאור היסטוריית היחסים שלו עם המאמן החדש אלי כהן, תחתיו שיחק בעבר במכבי תל אביב ואף שוחרר מהצהובים על ידו, מבין השחקן שכנראה מקומו לא בשורות הזהובים. סוכנו של השחקן, עובד קראוס, אישר כי השחקן עומד לפנות להנהלה בעניין.

המאמן הטרי אלי כהן כינס בסיום את שחקניו בחדר ההלבשה לאסיפה בת מספר דקות ואמר להם: "תרימו את הראש. אנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה. יש לנו פגרה. ננוח ונחזור עם כוחות מחודשים".

לאחר מכן יצא כהן ושוחח במשך מספר דקות עם האוהדים, ששאלו אותו: "מה יהיה?". כהן אמר להם: "אני מאמין, תאמינו גם אתם. מכבי והפועל תל אביב לא יותר טובות מאיתנו".

למצלמות הטלוויזיה אמר: "זה סימפטום של קבוצה עם חוסר ביטחון. הגענו להרבה מצבים, אבל לא השכלנו להבקיע. היו לנו מספיק הזדמנויות בשביל לנצח. כפר סבא עשתה שער מריבאונד, והשני מעייפות שלנו. שיחקנו החודש הרבה משחקים וזה מעל ומעבר לקבוצה במצב של בני יהודה. צריך לשנס מותניים, ונקווה שאחרי הפגרה נחזור אחרת".

כהן גם התייחס לנושא חיזוק הקבוצה: "ודאי שצריך להתחזק. כשאני רוצה לעשות חילוף, אין לי עם מי. הרגישו היום גם את העייפות הגדולה לאחר המאמץ בגביע הטוטו. יש בעיות בכל המערכים בקבוצה".

גורמים בקבוצה אמרו לוואלה! ספורט כי בקבוצה מתוכננים להיערך מספר שינויים, במיוחד במצבת הזרים, כאשר הבלם הבוסני סלבר הודז'יץ' ככל הנראה יוחלף כשגם ז'וזה דוארטה נמצא על הכוונת לעזוב בפגרה.

שחקן בקבוצה אמר לאחר ההפסד: "יש כאן יותר מדי שחקנים שלא חושבים על טובת הקבוצה וחושבים רק על ההצלחה של עצמם. בתקופות משבר כל הקבוצה צריכה להיות כמו יחידה אחת. אם יש כאן שחקנים שדואגים רק לעצמם, אולי עדיף שהם לא יהיו איתנו בקבוצה".

הקשר אלי ביטון נטש את המשחק בדקה העשירית ובקבוצה חוששים כי הוא קרע את השריר הירך האחורי. ביום ראשון הוא צפוי לעבור בדיקה ובה תתברר חומרת פציעתו. גם הקשר עוז ראלי ספג מכה חזקה ברגלו ויעבור בראשון צילום לאבחון חומרת הפציעה.

אוחנה: "אני מאושר, במיוחד היום"

הפועל כפר סבא ומאמנה השיגו ניצחון חמישי בליגה. הקבוצה של אוחנה מאוד אוהבת לשחק מחוץ לבית, כאשר מתוך חמשת הניצחונות, ארבעה היו מחוץ ללוויטה.

"אני תמיד מאושר אחרי ניצחון", אמר אלי אוחנה, "אבל במיוחד היום. בני יהודה שיחקה טוב מאיתנו. לא נכנסו טוב למשחק. בני יהודה כפו עלינו את הסגנון שלהם, אבל גם במשחק הזה הצלחנו להבקיע פעמיים ולנצח. הראנו הרבה אופי. לא תמיד אפשר לשחק טוב.

"אחרי הפגרה נחזור עם עוד שחקן או שניים. המטרה לחזק את עצמנו בחלוץ נוסף. יבואה מצוין, אבל זה לא מספיק. יש עונה ארוכה וצריך סגל גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully