וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס ניצחה 0:2 את בני יהודה

15.12.2007 / 17:25

הקבוצה של אלי אוחנה לא התחשבה באלי כהן, במשחקו הראשון כמאמן הזהובים, והנחילה לה הפסד שמיני רצוף, 2:0. זרקו (78) ויבואה (80) כבשו

בני יהודה הפסידה היום (שבת) באצטדיון בלומפילד להפועל כפר סבא 2:0 במסגרת המחזור ה-13 והיא רושמת הפסד שמיני ברציפות בליגה.

הזהובים מינו מאמן, שבועיים לאחר שניצן שירזי שם את המפתחות על השולחן. אלי כהן, שפוטר ממכבי תל אביב אחרי שני מחזורים בלבד מפתיחת העונה, היה האיש שנבחר להציל את הקבוצה ולהוציא אותה מהבור העמוק אליו נקלעה עם שבעה הפסדים רצופים בליגה והדרדרות עד למקום הלפני אחרון.

אבל לרעתה ולרעת מאמנה, היא קיבלה משחק נגד הפועל כפר סבא בבית. את הירוקים מהשרון מאפיין מאזן חוץ נפלא, הרבה יותר טוב ממאזן הבית שלהם, כך שלהתאושש על חשבונם נראה כמשימה לא פשוטה. הירוקים שלטו במחצית הראשונה, אבל לא הצליחו לתרגם את היתרון לשערים. דווקא במחצית השנייה, כאשר הזהובים התעוררו והגיעו לשני מצבים מצוינים, אז הם כשלו.

כפר סבא הצליחה להרשית פעמיים תוך שתי דקות (78 ו-80) והוכיחה את הבעיה הכי גדולה של הקבוצה מהשכונה - אופי. הגול הראשון שבר את בני יהודה ושתי דקות אחריו הגיע כבר השני וגמר את המשחק. זרקו ויבואה אחראים לשערים. כפר סבא סופרת ניצחון רביעי בחוץ והיא, ביחד עם מאמנה אלי אוחנה, יצאו לפגרה בראש שקט. לבני יהודה, לעומת זאת, מחכה הרבה עבודה. אלי כהן קיבל הבטחה לחיזוק בחלון ההעברות. בלעדי זה ובלעדי הכנה מנטלית בריאה, בני יהודה נראית כאחת המועמדות הבכירות לירידה.

מהלך המשחק

דקה 6 - גיז'רמו ישראלביץ' קיבל כדור מצוין, שעקף את הגנת בני יהודה. הקשר חדר לרחבה מצד שמאל, אבל שיחרר כדור חלשלוש לידיו הבטוחות של איינוגבה.

דקה 7 - פחות מדקה חלפה והגנת כפר סבא שגתה באופן חמור. הכדור הגיע לעוז ראלי, אבל הכדור שהוא שלח, פיספס את השער בחצי מטר.

דקה 23 - התקפה מתפרצת טובה של כפר סבא נגמרה בבעיטה רשלנית ביותר של ישראלביץ' אחרי מסירה מצוינת של כנפו. במקום לכבוש שער בטוח משבעה מטרים, הוא שלח את הכדור לגופו של איינוגבה והוציא את השוער גדול.

דקה 51 - הזהובים פתחו את המחצית השנייה בהתלהבות. אלירן עטר הרים כדור טוב, ועוז ראלי התרומם ונגח משמונה מטרים, אבל למרכז השער.

דקה 53 - דוארטה חדר לרחבה והעביר כדור למרכז, משה ביטון הגיע באיחור של חצי השניה, ולויטה הקדים אותו כדי להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח למקומיים.

דקה 67 - משה ביטון הגיע להגבהה ושיחרר פצצה אדירה מכ-15 מטרים אלכסונית לשער. אוהד לויטה בריחוף נהדר הדף את הכדור לקרן.

דקה 78 - גול! הזהובים הרחיקו לא טוב כדור קרן. אבי כנפו הרים כדור, שפגע בשחקן הגנה והגיע ללירון זרקו שמחמישה מטרים שלח לרשת הגבוהה. 0:1 לכפר סבא.

דקה 80 - גול! בני יהודה התפרקה. אורי אוזן שלח כדור ארוך, זאב חיימוביץ' נכשל במאבק מול סמואל יבואה שהיה הרבה יותר מהיר ממנו. מול איינוגבה שיצא רע, יבואה הקפיץ מעליו את השני. 0:2 לכפר סבא.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן (יוסי רוזן, 82), אלי ביטון (אלירן עטר, 11), עוז ראלי (איציק עזוז, 56), ז'וזה דוארטה, משה ביטון.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירה, אביחי ידין, אלירן סיימון, בן לוז (יעוזה אבו בקרי, 69), גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו (קובי מויאל, 90), סמואל יבואה (עופר טלקר, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully