וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוין מאמן רך מדי"

29.10.2007 / 13:56

למרות היכולת בהפסד 2:0 לבית"ר ירושלים, גורמים במכבי ת"א מבקרים את האיש שעל הקוים. הרציקוביץ': "יש שיפור משמעותי באיכות המשחק". השחקנים מעודדים: "לא נרד ליגה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: דרור פיקלני. כתב וידאו: אורי שלו

"נהיה חייבים להתחיל להבקיע"

מכבי תל אביב הפסידה גם אמש (ראשון), 2:0 לבית"ר ירושלים, אבל בניגוד למשחקים הקודמים בהם נוצחה, אפשר היה לראות קבוצה שונה על הדשא. אלא שלמרות משחק הלחימה והזדמנויות הכיבוש המצוינות, הצהובים נותרו במקום האחרון עם נקודה אחת מתוך 21 אפשריות. הג'נרל מנג'ר אבי נמני, שלא שיחק בגלל פציעה, היטיב לבטא את התחושות במועדון כשאמר בתום המשחק: "הפסדנו, אבל אנחנו יוצאים מכאן מרוצים. אפשר היה לראות דברים טובים. זה נותן הרבה תקוות להמשך. זה המשחק הכי טוב של מכבי העונה, ככה אני רוצה לראות אותה".

מעמדו של המאמן ניר לוין התערער בעקבות ההפסד, שהיה החמישי ברציפות תחת הדרכתו. חניכיו של לוין שוב לא הבקיעו, ובמועדון כבר נשמעים קולות המדברים על תפקודו. בקרית שלום לא מרוצים מהרכות של לוין וגורמים בהנהלה אמרו השבוע ש"אולי בחרנו מאמן רך מדי".

הבעלים לוני הרציקוביץ' פרסם הודעת גיבוי ללוין באתר הרשמי של הקבוצה ובה מסר: "אני מאמין ביכולתו של ניר לוין ובצוות המקצועי, להרים את הקבוצה ולחלצה מהמשבר בו היא נמצאת. המשחק אמש באצטדיון טדי הוכיח שהעבודה שנעשית על ידי לוין והצוות המקצועי נותנת פירות, ויש שיפור משמעותי באיכות המשחק שיביא להצלחה וניצחונות".

בסיום המשחק אמר הרציקוביץ' על יכולת הקבוצה: "ראינו הרבה תוצרים טובים. אני תמיד מעדיף להסתכל על הדברים הטובים שבחיים. אני משוכנע שנצא מהמשבר. אין לי ספק בכך, הגענו להרבה הזדמנויות, אבל חייבים להבקיע. ברגע שנהיה החלטיים יותר ונשחק כדורגל טוב יותר, לאורך זמן גם יגיעו התוצאות. הטיפול בקבוצה עושה את שלו ורואים שיפור אצל השחקנים. אין ספק שחלק מהשחקנים סובל מבעית ביטחון עצמי שהיא סימפטום של הקבוצה. מקומם אותי לראות שהיה פייט גדול, אבל לא הבאנו תוצאות בנקודות. במצבים כאלה גם המזל לא הולך אתך, אבל גם זה יגיע".

שחקני הקבוצה עדיין לא מתראיינים, אך אצל רובם ההרגשה היא שהמשחק הזה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה. שחקן בכיר אמר בתום המשחק: "ראינו מכבי אחרת על הדשא. המשחק הזה חשוב בעיקר לשחקנים הצעירים שיקבלו ביטחון. הם הבינו שצריך לעלות על הדשא ולהילחם ללא פשרות. אם שיחקנו ככה בטדי, מול בית"ר, אין ספק שנצליח לעשות את זה מול כל קבוצה אחרת. נהיה חייבים להתחיל להבקיע, אבל זה כבר גם עניין של מזל".

השחקן התייחס גם לאוהדי הקבוצה שהגיעו אמש לטדי: "אני עומד כאן ופשוט מצדיע לאוהדים שלנו. הם גברים ונותנים לנו הרבה דחיפה ובטחון. כואב לנו שאנחנו מאכזבים אותם, אבל אפשר היה לראות שהשחקנים נלחמו כמו אריות וזה קרה גם בשביל הקהל. אין לי ספק שנצא מהמשבר, אני מודיע שמכבי לא תרד ליגה".

שחקן אחר אמר היום לוואלה! ספורט: "בשבת זה הצ'אנס האחרון שלנו, אבל כדאי שיהיה ברור לכולם שהמשחק מול בני יהודה הולך להיות קשה בהרבה מהמשחק אתמול. הם יבואו להילחם ולעשות הגנה, ולא יתנו לנו לשחק חופשי כמו שבית"ר נתנה אתמול. אם לא נבין את זה, שוב נפסיד. זו תהיה אופרה אחרת לגמרי". השחקן התייחס גם לדיבורים על מעמדו של לוין ואמר: "יש הרבה בעיות במכבי, זה לא רק המאמן. יש בעיה של ביטחון עצמי אצל חלק מהשחקנים וגם העובדה שאנחנו לא כובשים לא ממש מוסיפה. היו לנו החמצות מטורפות אתמול, אלו כדורים שלא צריך ללמד להכניס אותם".

"הרגשת פספוס גדולה"

"אי אפשר להיות מרוצים כשמפסידים", אמר לוין לאחר המשחק, "זו הרגשת פספוס מאוד גדולה, זה ללא ספק אחד המשחקים הטובים שלנו מתחילת העונה. אפשר היה לראות שעשינו דברים טובים, גם הגנתית וגם התקפית. אפשר וצריך לראות גם את הנקודות הטובות שהיו. ראינו שחקנים שנלחמים, שחקנים שנראים טוב יותר, אפשר היה לראות הנעת כדור. הגענו להזדמנויות מצוינות".

לוין גם דיבר אמש על תמיכת הקהל הצהוב, שנתנה הרבה השראה: "השחקנים קיבלו זריקת עידוד מהקהל וגם מהאוהדים שהגיעו לתמוך באימון אמש. הם עלו ונלחמו גם בשבילהם. אפשר היה לראות שהשחקנים הפנימו את המצב הגרוע שלנו והבינו שצריך לעשות דברים אחרת".

היום החלה מכירת הכרטיסים לקראת משחק הבית הקרוב מול בני יהודה, כאשר המחירים יהיו זהים לכל השערים ויעמדו על 40 שקלים, מלבד שער 1 ותא הכבוד. מחר תשחק מכבי נגד בני סכנין בגביע הטוטו. במשחק ישתף לוין את המחליפים ושחקני הספסל, על מנת לא להעמיס על השחקנים הבכירים ששיחקו בטדי.

הבעלים לוני הרציקוביץ' הגיע לפגישת עבודה מקצועית ונכח באימון הערב שהתקיים בקרית שלום. שחקני ההרכב מהמשחק בטדי ערכו אימון קל ושאר שחקני הסגל קיימו אימון מלא לקראת משחק גביע הטוטו נגד בני סכנין. ארז מסיקה, שסבל ממתיחה בשריר הירך האחורי, חזר להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully