וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל חתם במכבי תל אביב

7.10.2007 / 14:20

הקשר חתם עד תום העונה בשורות הצהובים, רמאליו עבר בבקרה. טוויטו טוען כי בן שמעון השפיע על השופט. דן רומן ייעדר כחודש

ליל שימורים עבר על הבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', והג'נרל מנג'ר אבי נמני, כדי להשיג מקורות מימון לרכישתו של רביד גזל, ובסופו של הדבר הללו נמצאו, וקשרה לשעבר של מכבי חיפה סיכם לשנה במועדון מקרית שלום. מכבי תל אביב העבירה היום (ראשון) את חוזהו של גזל בבקרת התקציבים. חוזהו של הזר החדש, ז'וזה רמאליו, עבר בבקרת התקציבים. גזל יישחק עד תום העונה בשורות הצהובים, ולמכבי תל אביב יש אפשרות להאריך את חוזהו בעונה נוספת. גזל צפוי להשתכר בקרית שלום כ-75 אלף דולרים לעונה.

פגרת הנבחרת הגיעה למכבי תל אביב בדיוק בזמן. אתמול (שבת) הצהובים הפסידו 1:0 בקרית שמונה, הפסדם הרביעי בחמישה מחזורים, והמאמן ניר לוין מקווה שיוכל לנצל את השבועיים הקרובים כדי לנסות ולתקן חלק מהליקויים מהן סובלת קבוצתו. פניו העגומות של מאמן הצהובים בסיום המשחק לימדו כי הוא מודע למצבה הקשה של קבוצתו. לוין קבל על טעויות השיפוט, אך לא השתמש בהן ככסות ליכולת שהובילה להפסד.

"הרבה דברים עוברים בראש, יש הרבה עבודה, הקבוצה לא נראית טוב ויש מה לתקן", פתח לוין, שקבור עם קבוצתו עמוק מתחת לקו האדום עם נקודה אחת בלבד, "יש שחקנים פצועים שעלינו להכשירם במהירות ולנצל את הפגרה בשבוע הבא. אבל כל זה לא תירוץ, לא שיחקנו טוב ולא הגיעו לנו נקודות. אי אפשר לתרץ את זה גם בשיפוט החלש שהיה היום".

לוין, כאמור, זרק רמז לשיפוט של שי שטרית, שהרחיק את אבי נמני אחרי דקה אחת שלו על המגרש, על אף שצילומי הטלוויזיה הראו שהקפטן הצהוב בקושי נגע בשחקנה של קרית שמונה. "זה ברור שבגלל האדום שנשלף קודם לכן, נשלף אדום שני, אבל שלא יישמע מכך כאילו אני מתרץ", אמר לוין, "הבעיות שלנו רבות. האחריות היא שלי, יש כאן שחקנים מספיק טובים כדי לשחק כדורגל איכותי ולוחמני יותר, וברור שכמאמן האחריות היא שלי".

"אני לא שואל את עצמי למה הגעתי לכאן, זה לא האופי שלי", סיכם לוין, "זה לא חוכמה להרים ידיים, אלא לשנס מותניים, להתאמן חזק יותר ולגבש משהו אחר. אני מתחייב שמכבי ת"א תיראה טוב יותר".

במכבי ת"א עדין לא החליטו האם להתלונן בהתאחדות על שיפוטו של שי שטרית אמש בקרית שמונה. בקבוצה זעמו אתמול על מספר החלטות שנויות במחלוקת של שטרית, שזומן היום יחד עם עוזרו איציק כהן, להופיע בפני הועדה המקצועית של איגוד השופטים.

טוויטו יוצא נגד השופט שטרית

מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, קבל הבוקר (ראשון) נמרצות על שיפוטו של שטרית: "השופט עשה אתמול כמה טעויות קריטיות מאוד. הטעות הראשונה היא ההתעלמות המוחלטת שלו מההתפרצות של אמנגואה כלפי הקוון, היו שם מילים חמורות מאוד, כמו 'אי קיל יו, פאק יו'. שטרית אמר לנו שהקוון לא מבין אנגלית, אבל כל ילד שסיים 8 שנות לימוד יכול להבין מילים כאלה. בסיום המשחק אמר לי רן בן שמעון ששיטרית לחש לו כבר במחצית, 'לא הרחקתי לך שחקן למרות שהייתי צריך', זה רק אומר ששטרית הבין שהוא טעה וברור שגם הוא וגם הקוון הבינו את הקללות של שחקן קרית שמונה, היה לנו ברור שאחרי שהוא הרחיק להם שחקן אחד הוא לא ירחיק גם את השני, איזה מן דבר זה?". טוויטו גם מתייחס להרחקה של אבי נימני: "זו עוד טעות של השופט, אני לא מבין על מה הוא הרחיק אותו, לא הגיע אדום לאבי, כנראה שהדברים שבן שמעון אמר לשופט בזמן הירידה הביאו לזה שהוא יקבל את ההחלטות המוטעות במחצית השנייה".

שחקנים בקבוצה התעוררו הבוקר למציאות העגומה שבה מכבי היא היום קבוצת תחתית לכל דבר. אחרי שהשיגו נקודה 1 מתוך 15 אפשריות, מתחילים להפנים במכבי את הבור שאליו נקלעה הקבוצה. "צריך להיות חזקים דווקא בתקופה כזו, אנחנו צריכים להישאר מאוחדים", אמר אחד השחקנים, "זה לא סוד שאנחנו ומכבי הרצליה נראים הכי פחות טוב בליגה, אבל חייבים להיות עם אמונה שהנצחון יגיע במשחק הבא ורק ככה נצא מהמצב שנקלענו אליו. זה נכון שכרגע המצב קשה מאוד אבל זה בדיוק הזמן שבו נמדדים גברים אמיתיים. צריך לבוא חזקים מנטלית, להשקיע באימונים ולהישאר חזקים".

שחקן אחר התייחס להאשמות שהוטחו ברודי חדד בתום המשחק: "רודי בחור טוב, בטוח שהוא רוצה להצליח, הוא בטח לא הבעיה של מכבי. הוא אפילו בכלל לא מבין אנגלית או עברית , בסוף משחק כולם עצבניים ונאמרים דברים. צריך לעבוד קשה וככה יגיעו גם הנצחונות".

הקשר דן רומן שנפצע אתמול במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-16, סובל מקרע ברצועה הצידית בברך והוא צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים. השחקנים קיבלו היום יום חופשי ויחזרו מחר לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully