וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור פרץ חתם בקרית שמונה

יצחק סולומון

7.10.2007 / 19:00

בקריה ממשיכים לפזר חיוכים אחרי הנצחון הגדול על מכבי, צרפתי נהנה מהאוירה בקבוצה, מאור פרץ מגיע מהפועל ת"א

פתיחת העונה המצוינת של העולה החדשה נמשכה אתמול מול מכבי ת"א המתפוררת. רן בן שמעון אמר בסיום: "כל משחק בליגת העל הוא קשה, ולנצח זה קשה. ירדנו מבחינה מספרית בשלב מוקדם, ונשרק לחובתנו אופסייד מוטעה. אני מאוד מרוצה מהניצחון".

גיא צרפתי, שהצטיין בשורות הקבוצה המנצחת, הבליט את הגיבוש והאווירה הטובה ששוררת בקבוצתו: "אני חושב שהיה משחק מהנה, איכותי והתקפי. החילוף שלי היה כתוצאה משיקול המאמן, יש לנו ספסל עמוק ואיכותי ומחליפי יוסי דורה עשה עבודה נפלאה".

מספר אוהדים של קרית שמונה נותרו מחוץ למגרש ולא הצליחו לצפות במשחק, לאחר שלא הצליחו להשיג כרטיסי כניסה. בהנהלה אומרים: "אנו פועלים לפי הוראות המשטרה. הלוואי והיינו יכולים להכניס כמות כפולה של קהל, אבל זה מה שהמגרש שלנו מכיל".

הרחקתו של החלוץ, ירו בלו, בדקה ה- 35, הצליחה להרגיז את ראשי הקבוצה. "רק הזזתי את שטרית ממני", אמר בלו לאחר המשחק, "בשום פנים ואופן לא נתתי לו אגרוף. מי שמכיר אותי יודע שאני ספורטאי ולא אחד שמתעסק בשטויות". הנטייה בקריה היא לא להעמידו בפני ועדת משמעת פנימית.

המאמן רן בן שמעון, אמר לשחקניו בהפסקה, בהתייחסו לנחיתות המספרית: "תהיו מרוכזים, סבלנים ואחראים. תמשיכו לשחק רגיל". בן שמעון המשיך לשחק עם חלוץ אחד ולא שינה את המערך, למרות שנותר עם 10 שחקנים. במחצית השנייה בן שמעון הכניס למגרש את יובל אבידור, שגמל לו בשער בכורה בליגת העל.

"זה היה משחק הקרבה שלנו, בעשרה שחקנים", סיכם כובש שער הניצחון, "כולם נלחמו אחד בשביל השני ונתנו את הנשמה. הקהל היה מדהים ודחף אותנו לנצח. אני שמח שאני זה כבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח. נכון שהיו לי עוד מספר הזדמנויות להבקיע, אבל עכשיו מה זה חשוב? ניצחנו וזה העיקר".

מאור פרץ מצטרף

בקרית שמונה לא נחים על זרי הדפנה והיום (ראשון) צירפה הקבוצה לשורותיה את המגן מאור פרץ מהפועל תל אביב. פרץ, ששיחק בשני משחקי ליגה העונה כמחליף ושותף גם בגביע אופ"א, מגיע כדי לעבות את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully