וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "זה פיילוט, נקווה שזה יצליח"

31.7.2007 / 19:30

יו"ר בני יהודה, חזי מגן, מתכונן למהפכת הכרטיסים. הזהובים יפגשו בשבת את הפועל ת"א באיצטדיון ווינטר, ללא אלירן עטר הפצוע

בני יהודה שבה להתאמן הערב (שלישי) אחרי שחזרה ביום ראשון ממחנה האימונים בהולנד. הזהובים החלו היום את ההכנות למשחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב, שייערך בשבת בווינטר, כחלק מעונש רדיוס של הפועל.

מהאימון נעדר החלוץ הצעיר אלירן עטר, שסובל מחבלה בירך, זכר לתיקול חריף שספג פני כשבועיים במשחק אימון נגד בני לוד. הוא מושבת לעוד שבוע לפחות, ולא ישחק בשבת. הבלם יאיר אזולאי נמצא בספק גדול למשחק נגד האדומים, מכיוון שמ.ס אשדוד ממשיכה לסרב לחתום על שחרורו. היום הושלמה עסקת השאלתו של הקשר תמיר כחלון ממכבי תל אביב, שישחק בעונה הקרובה בבני יהודה.

אורח באימון היה השוער יניב ווהבה, שגדל במועדון, והגיע להתאמן עם בני יהודה מכיוון שטרם מצא קבוצה שתקלוט אותו.

אוהדי בני יהודה נרגשים לקראת הפרויקט להורדת מחירי הכרטיסים, ומקווים שהפיילוט ייצא לדרך. כזכור, ארגון "היציע", ארגון אוהדי הכדורגל בישראל, יזם תכנית להורדת מחירי הכרטיסים במגרשי הכדורגל. על פי ההצעה המדוברת תוזיל הנהלת הזהובים את מחירי הכרטיסים למחיר אחיד של 40 שקלים לכל השערים בבלומפילד (למעט שער 2 ותא כבוד), בכל המשחקים לאורך כל העונה, כאשר הדגש הוא על כך שהמחירים לא יעלו גם במשחקים מול הקבוצות הגדולות.

"זה פיילוט, נקווה שזה יצליח"

יו"ר הקבוצה, חזי מגן, הגיב לפרויקט: "היוזמה ברוכה, חדשנית וניסיונית. מחר יש לנו ישיבה בהתאחדות בעניין ואני מאמין שהכל ייסגר. זה פיילוט, ונקווה שזה יצליח. לבני יהודה יש קהל מספיק גדול, באיצטדיון ראוי שיכול להכיל את כולם. כרגע אנחנו מנהלים דיונים בנוגע להבטחת ההכנסות של בני יהודה במידה שהפיילוט ייכשל, ואם למרות הורדת המחירים לא נמכור יותר כרטיסים. אני מאמין שבכל זאת מחר הכל יסתדר, כי כששני הצדדים רוצים בזה - אין סיבה שזה לא יצליח. נצא לדרך, ובסוף העונה נדע אם הפיילוט היה זה היה טוב או רע".

גם חיים חצבאני, אוהד ותיק של בני יהודה, נשמע מסופק. "זה ניסיון טוב מאוד. 40 שקל לכרטיס זה מחיר שאמור למשוך הרבה קהל. הקבוצה עברה השנה שדרוג משמעותי, השקיעה הרבה כסף והביאה הרבה שחקנים, דבר שלא קרה הרבה שנים. כל הכבוד לבעלים, שהסכים לניסיון הזה. עכשיו זה מבחן גדול לנו האוהדים. זאת הזדמנות מצוינת להרחיב את בסיס האוהדים של בני יהודה ולמשוך אוהדים נוספים. ההנהלה גם הורידה את מחירי המנויים, ובאמת עשתה הכל למעננו, עכשיו הקהל חייב להצביע ברגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully