וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי האוהדים הגדול: מנסים להחזירכם למגרשים

30.7.2007 / 19:11

ארגון האוהדים "היציע" וההתאחדות בוחנים דרך להחזיר את הקהל ליציע וכרטיסים למשחקי בני יהודה עשויים לעלות העונה 40 שקלים

אוהדי בני יהודה יאהבו מאוד לשמוע על היוזמה הבאה. ארגון "היציע", ארגון אוהדי הכדורגל בישראל, ששם לו למטרה לפעול למען האוהדים ולמען הכדורגל והספורט הישראלי, יוזם תכנית להורדת מחירי הכרטיסים במגרשי הכדורגל. הארגון רצה לבדוק אם טענות אוהדי הכדורגל בארץ לגבי מחירי הכרטיסים הגבוהים מוצדקות, ואם הוזלה משמעותית של מחיריהם תגרום להגדלת מספר האוהדים ביציע. בתיווכו של העיתונאי בן כספית הועלתה על שולחן ההתאחדות לכדורגל, הצעה לתכנית פעולה ובימים אלו התכנית עומדת לצאת לפועל.

בפני ההתאחדות הועלו מספר שמות של קבוצות אבל הקבוצה שנבחרה לשמש כפיילוט בתכנית בעונת המשחקים הקרובה היא בני יהודה. גם בהתאחדות מודעים לפוטנציאל הקהל הרב שיש לזהובים, כפי שהוכח במספר משחקים במהלך השנים האחרונות ובמיוחד בגמר הגביע לפני שנתיים, כאשר הקבוצה הביאה כ-12,000 צופים לאצטדיון רמת גן. במידה והתהליך יצליח יש כוונה להוזיל את מחירי הכרטיסים במשחקי כל קבוצות ליגת העל בעונה שלאחר מכן. בין כה וכה, ההתאחדות החליטה שבמקרה של הפסדים היא תהיה זו שתשלים את ההפרש, לפי הכנסות הקבוצה בעונה שעברה.

על פי ההצעה המדוברת תוזיל הנהלת הזהובים את מחירי הכרטיסים למחיר אחיד של 40 שקלים לכל השערים בבלומפילד (למעט שער 2 ותא כבוד), בכל המשחקים לאורך כל העונה, כאשר הדגש הוא על כך שהמחירים לא יעלו גם במשחקים מול הקבוצות הגדולות.

בסוף העונה תשב הנהלת הקבוצה ותבדוק האם נגרם לה נזק כלכלי עקב הוזלת המחירים. על פי התכנית הנרקמת ומידה ואכן יהיו הפסדים אמורה ההתאחדות בסיוע גורם מסחרי לכסות על הכספים שהקבוצה הפסידה בגלל הפרויקט. משרד הכרטיסים "לאן" הוא הגורם המסחרי שעומד מאחוריי ההתאחדות בפרויקט זה. בפגישה שנערכה הערב (שני) בין הנהלת בני יהודה ומזכירות ההתאחדות, נתנה המזכירות את ברכת הדרך לתוכנית, וכל שנותר כעת הוא לסגור את הפרטים האחרונים עם הקבוצה.

מהנהלת בני יהודה וגם מההתאחדות אישרו את קיום התכנית והדגישו כי הפרטים עדיין לא סגורים. ראוי לציין כי הנהלת בני יהודה הוזילה השנה את מחירי המנויים למשחקי הקבוצה בלי קשר לתכנית הוזלת הכרטיסים עם "היציע".

שי גולוב, יושב ראש ארגון "היציע", אמר היום: "אנחנו מברכים על היוזמה ומקווים שהתכנית אכן תצליח. בארגון שלנו חברים הרבה ארגוני אוהדים של קבוצות מליגת העל וכן מליגות נוספות. מצב הספורט בישראל בכלל ומצב הכדורגל בפרט נמצא בירידה מתמדת. המטרה שלנו היא לפעול למען האוהדים, לדאוג להוזלת מחירי הכרטיסים, לטפל ביחסים עם המשטרה, למגר את תופעת אלימות השוטרים ולפעול לרווחת אוהדי הכדורגל בכלל"

עוד הוסיף גולוב: "אני חייב לציין את עזרתו של בן כספית למען תכנית הפעולה שלנו. הוא זה שפתח בפנינו את דלתות ההתאחדות ודאג להעלות בפניי קברניטיה את היוזמות שלנו".

פרסום ראשון: 30.7, שעה 12:38
עדכון אחרון: 30.7, שעה 19:11

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully