וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במשחק אחד בני יהודה חזרה חודשיים אחורה"

18.3.2007 / 17:14

אחרי התבוסה (4:1) להרצליה, הכתומים חוזרים למאבקי התחתית, שירזי שבור, האוהדים כועסים על עובד, ומגן יודע: "זה מה יש"

"במשחק אחד חזרנו חודשיים אחורה", אמרו אתמול (שבת) בבני יהודה אחרי התבוסה המשפילה 4:1 למכבי הרצליה. זו התחושה במועדון. אם בשבוע שעבר עוד דיברו בשכונה על מרווח ביטחון מהתחתית ופזילה לאמצע הטבלה, היום בשכונה כבר פוזלים בחשש לתחתית.

תצוגת נפל של כל שחקני הקבוצה קירבה את הזהובים למרחק שש נקודות בלבד מהקו האדום. במחזור הבא מצפה לקבוצה מלחמת עולם ספורטיבית, כאשר היא תתארח בוינטר אצל השכנה לתחתית, הכח רמת גן. בשכונה יודעים שהפסד נוסף יסבך אותם חזק במאבק נגד הירידה.

מה יהיה בלי אניימה?

מכה נוספת שנחתה על הקבוצה היא פציעתו של השוער וינסנט אניימה, שצפוי להיעדר מספר שבועות. אניימה, שנפגע במהלך ספיגת השער השני, סובל ממתיחה חזקה ברצועה הצידית בברך, וקיים חשש לקרע חלקי במקום. אניימה, שהיה אמור להמריא הבוקר למשחק נבחרתו, יעבור הערב בדיקת MRI שתקבע את חומרת פציעתו וכמה זמן ייעדר.

גם העובדה ששחקנים בקבוצה מוזכרים כמעומדים למעבר לקבוצות אחרות בעונה הבאה, לא תורמת לשקט במועדון. ראובן עובד הוזכר כמועמד לחיזוק בהפועל ת"א ובקבוצות אחרות, וכך גם ליאור אסולין, שמסיים את חוזהו בשכונה בתום העונה. בבני יהודה ישמחו להאריך את חוזהו של החלוץ המצטיין, וגורם בכיר בהנהלה העריך שאסולין אכן ילבש את מדי הזהובים גם בשנה הבאה.

ראובן עובד עצבני

המאמן ניצן שירזי היה מאוכזב וכעוס מהיכולת שהציגה הקבוצה. בסיום המשחק אמר שירזי ששחקניו הגיעו שאננים ולא רצו מספיק כפי שעשתה היריבה שמנגד. הבלם הקרואטי ודראן יישה, שעד אתמול הנהיג את משחק ההגנה של הקבוצה והביא הרבה שקט ויציבות לחלק האחורי, לא הצליח להירגע ואמר שמעולם לא עשה שתי טעויות כל כך קריטיות במשחק אחד, וכי הוא מאוד מאוכזב מהיכולת שהפגין.

לקרואטי לא היה הסבר לעובדה שקבוצתו ספגה ארבעה שערים. "נצטרך לכפר על כך במשחק הבא", אמר יישה, "אין לי הסבר ליכולת שהצגנו, חילקנו להרצליה מתנות כאילו שזה היה ערב הכריסמס או משהו כזה. נקשרתי לבני יהודה, ולמרות שיש לי מספר הצעות ממועדונים באירופה לעונה הבאה - אשמח להישאר כאן. כסף זה לא הכל בחיים".

שחקן נוסף שעמד במרכז העניינים אמש הוא הקשר ראובן עובד, שהתעמת עם מספר אוהדים שקיללו אותו ביציאה מחדר ההלבשה. האוהדים לא הסתירו את אכזבתם ממשחקו של עובד, וטוענים שראשו כבר נמצא בקבוצות אחרות וכי בני יהודה היא רק תחנת מעבר בשבילו בדרך הלאה. עובד נפגע מאוד מיחס האוהדים, כועס על כך שהאוהדים שוכחים את כל מה שתרם לקבוצה השנה וכרגע לא ברור האם ימשיך במועדון גם בעונה הבאה.

קפטן הקבוצה אסי בלדוט, שהוחלף אמש בדקה ה-45, מסכים עם מאמנו ואומר: "התחושה מאוד לא טובה, שיחקנו גרוע, כנראה שהגענו שאננים ולא מרוכזים. אף שחקן לא שיחק ברמתו הרגילה". בלדוט כבר מסתכל קדימה למחזור הבא ואומר: "אני מאמין שלהבדיל מאתמול, למשחק הבא מול הכח נבוא מרוכזים ונדע לעשות את העבודה".

הקפטן גם נשאל לגבי כושרו האישי והעובדה שהוחלף כבר במחצית. "אני הראשון שמודע למצבי, אני לא ילד בן 16 שצריך להגיד לו מה לעשות", אמר בלדוט, "אני משתדל ומאוד רוצה, ויש תקופות שבהן כלום לא הולך. אני יודע מה אני צריך לשפר, ורוצה להצליח אולי יותר מכל אחד אחר. המאמן החליט אתמול להחליף אותי וזה מקובל עליי. אני מכבד את החלטתו".

הבעלים חזי מגן, שצפה אמש במשחק, אמר היום לוואלה ספורט: "זה היה משחק לא טוב שלנו, הפסד מביש, לא ציפיתי להפסיד למכבי הרצליה בצורה כזו, אבל זה מה יש". עוד הוסיף מגן: "כמו שלא יצאנו בחגיגות אחרי ניצחונות - אנחנו גם לא נכנסים לאבל בעקבות ההפסד. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא מול הכח בתקווה לעשות תוצאה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully