וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספירת העומר החלה מוקדם

17.3.2007 / 21:00

בוקסנבוים (58, 77), דיוויס (10) ואדרי (86) קבעו 1:4 מרשים להרצליה, שסיבך את בני יהודה. דג’אני: ”התבזינו”. אניימה נפצע

11 משחקים רצופים לא הפסידה בני יהודה, עד שפגשה הערב (שבת) את מכבי הרצליה לקרב תחתית. קבוצתו של פרדי דוד הגיעה לבלומפילד ועשתה את זה בסטייל עם רביעייה לרשתם של הזהובים.

ניצן שירזי וחניכיו חשבו שסיימו את סיפור ההישרדות, אבל עכשיו הם רחוקים כדי 6 נקודות בלבד מהרצליה, דבר שיסחוף שוב את הקבוצה למקום שהיא הכי לא רוצה להגיע אליו, ויעלה את מפלס הלחץ בשכונה.

אריאל שיימן הקפיא את משכורותיהם של השחקנים, שהיום הוכיחו לו שהם ראויים לכל שקל, וסביר להניח שההצגה לא נעלמה מעייניו של הבוס הקשוח. לפני המשחק נערך טקס קצר לזכרו של קשר בני יהודה בעבר ניקולאי קודריצקי. בטקס, שנערך בהשתתפות אשתו ובתו, ציינו 13 שנה למותו של יקיר השכונה.

הפתיחה היתה שייכת להרצליה שעלתה כבר בדקה ה-10 ליתרון 0:1 משער של דייהו דיוויס. שחקניו של פרדי דוד שלטו במחצית הראשונה, ובני יהודה שיחקה חלש וכמעט לא סיכנה את שערו של היגינס. במחצית השנייה הרצליה הכפילה את יתרונה מרגליו של עומר בוקסנבוים (58). ליאור אסולין (72) עוד צימק ל-2:1 לזכות הזהובים, אבל בוקסנבוים, הטוב במגרש, העלה כעבור 5 דקות את הרצליה ל-1:3 והבטיח שלוש נקודות יקרות לקבוצתו. הזהובים כבר נשברו טוטאלית בשלב הזה וכפיר אדרי עוד הספיק לנעוץ את הרביעי לרישתה של בני יהודה בדקה ה-86 ולחגוג ניצחון גדול עם החברים.

וינסנט אניימה שנפגע במהלך השער השני שספגה בני יהודה, סובל מפגיעה ברצועה הצידית בברך ומחר (ראשון) תתברר חומרת פציעתו, וקיים חשש כי השוער ייעדר למספר שבועות.

מהלך המשחק

דקה 10- גול! מהרן ראדי הרים בעיטה חופשית מאגף ימין ודייהו דיוויס, חופשי ברחבה, נגח פנימה מ-7 מטרים כדי לקבוע 0:1 לזכות הרצליה.

דקה 13- מוסטרליץ' פרץ לרחבה, ניסה לעבור את אניימה ונפל, אך במקום פנדל הוא קיבל צהוב על התחזות מהשופט לירן ליאני.

דקה 27- הרצליה כמעט הכפילה את יתרונה, אך שערו של אניימה ניצל כשקאמינן בעט, פעם מימין ופעם משמאל, לקורות.

דקה 33- הזדמנות ראשונה במשחק לזכות הזהובים. כדור שהוגבה לרחבה הגיע לרגליו של עובד, שבעט ממרחק של 20 מטרים מעל לשערו של היגינס.

דקה 40- עומר בוקנבוים נשלח לתוך הרחבה, הפציץ ממרחק של חמישה מטרים, בזווית קשה, את שער האורחים, אך אניימה הדף לקרן.

דקה 58- גול! עומר בוקסנבוים השתלט על כדור שהורחק על ידי הגנת בני יהודה, ובעט מ-18 מטרים כדור די חלש שפגע במגן, הטעה את אניימה וחדר לרשת. 0:2 להרצליה. אניימה נפצע במהלך השער בקרסולו, והמשיך לשחק מספר דקות חרף הכאבים עד שיהב יולזרי החליפו בין קורות הזהובים.

דקה 72- גול! דג'אני הרים כדור וליאור אסולין צימק ל-2:1 לזכות בני יהודה.

דקה 77- גול! עומר בוקנסבוים חטף כדור מודראן יישה, עבר את יולזרי וגילגל מ-9 מטרים פנימה כדי לקבוע יתרון 1:3 לזכות הרצליה.

דקה 86- גול! כפיר אדרי קיבל כדור רוחב מקאמנאן, ניצל התנגשות של דומב ואברבנל, נותר חופשי מול יולזרי ובעט משבעה מטרים לרשת - 1:4 להרצליה.

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, ודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, מטה בטורינה, ראובן עובד, אסי בלדוט, ליאור אסולין.

מכבי הרצליה: סקוט היגינס; ארז אליאב, שי מימון, יה יה פטי, איתן עזריה; דהייו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבאום; יאניק קאמינן, איגור מוסטארליץ'.

"התבזינו לעיני הקהל שלנו"

מאמן בני יהודה ניצן שירזי היה מאוכזב מאוד בסיום: "במקום לסגור את הסיפור פתחנו אותו מחדש. במקום לעשות תוצאה שתשאיר אותנו סופית בליגה, החזרנו את הרצליה לחיים. הם רצו יותר, היו אגרסיביים יותר, ואנחנו הגענו שאננים מדי. הם שיחקו מסודר, כבשו ארבעה שערים והתוצאה עושה עימנו חסד".

"ספגנו שערים מגוחכים והשחקנים שלנו נכשלו בפעולות הבסיסיות. הדבר הטוב שקרה לנו הערב הוא שיש לנו עכשיו פגרה ונוכל להתכונן טוב יותר למשחק הבא. אם עד למשחק הזה חשבתי שרף הנקודות שיספיק להישארות עומד על כ-30, כעת הרף עלה ל-33".

קשרה של בני יהודה קובי דג'אני: "התבזנו לעיני הקהל שלנו ולצערי הרב ההפסד החזיר אותנו למלחמות התחתית. עוד שבועיים מצפה לנו מלחמת עולם ספורטיבית מול הכח עמידר בוינטר וזה יהיה מבחינתנו משחק על החיים שלנו בליגה. אני לא יכול להסביר מה קרה לנו היום, אולי הגענו שאננים ואולי חשבנו יותר מדי על מרכז הטבלה ושכחנו שאנו צריכים את הנקודות כדי להבטיח את ההישארות. נצא עכשיו לפגרה, ננקה את הראש ונחשוב איך יוצאים מהמצב הזה".

ודראן יישה, בלמה הקרואטי של בני יהודה הציג הערב משחק חלש וידע לקחת אחריות: "מעולם לא קרה לי שטעיתי פעמיים בצורה כל כך חמורה. אני מרגיש נורא. נצטרך להסתכל קדימה ולשכוח את המשחק הזה".

מאמן מכבי הרצליה פרדי דוד: "למרות התוצאה היום אני לא חושב שבני יהודה חזרה למאבקי ההישרדות. הם קבוצה טובה ולצערי המאבק הוא בינינו לבין הכח בלבד. אנחנו כרגע מתחת לקו האדום, הטבלה לא משקרת והכח קבוצה טובה מאיתנו. אני שמח שחזרנו לנצח אחרי רצף של הפסדים וחבל מבחינתנו שהגיעה עכשיו הפגרה".

"יש לנו משחק חשוב אחרי הפגרה, מלחמה ספורטיבית מול הפועל פ"ת בחוץ, והמאבק בינינו לבין הכח על ההישארות בליגה יהיה עד הסוף. לכבוש ארבעה שערים זה דבר טוב, אבל בעבר ניצחון כזה לא עזר לנו כמו אחרי הניצחון על מכבי חיפה בקרית אליעזר. אני מאוד מקווה שהיום נצא לדרך חדשה".

קשר הרצליה עומר בוקסנבוים היה המצטיין במגרש: "זה שבוע טוב למכבי הרצליה, גם בגביע הטוטו וגם היום. אני רוצה לשמוח אבל לא יכול, כי אנחנו לא שוכחים את מצבנו בטבלה. אנחנו עדיין מתחת לקו האדום, יצאנו אחרי חמישה הפסדי ליגה, אבל זה עדיין לא אומר כלום מבחינתנו. זו עונה קשה עבורי ועבור הקבוצה. מבחינה אישית אני שמח שאני מצליח קצת להתבלט".

שיימן עדיין לא משלם (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

בהרצליה הייתה שמחה גדולה בעקבות הניצחון הגדול על בני יהודה, שקירב את הקבוצה מרחק נקודה מהכח רמת גן והקו האדום. עם זאת היו"ר אריאל שיימן טרם סיים את העונש החינוכי לשחקניו בכל הנוגע לשכרם. גורמים בקבוצה אמרו הערב: "למרות הניצחון דאגנו להוריד את השחקנים לקרקע, כי עשינו צעד קטן, שאם לא נמשיך בקו שהזה לא עשינו כלום. בנוגע למשכורות, לאריאל כואב לא פחות מהשחקנים על כל יום שהוא מעכב להם את המשכורת, אבל צריך לראות המשכיות למה שהיה היום". שחקן בקוצה אמר:"כל משחק אנחנו מגיעים להרבה מאוד מצבים, והפעם הכל נכנס סוף, אם לא נמשיך ככה לא עשינו כלום". הקבוצה תחזור כבר מחר להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully