וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו: "בספרד קראו לי שמן. אעמיד אותם על טעותם"

אנטוניו קסאנו מצא עוד סיבה למוטיבציה בגמר היורו מול נבחרת ספרד: "לא אהבו אותי במדריד, יהיה נהדר מבחינתי לנצח אותם"

מריו באלוטלי מושך את מירב תשומת הלב בהכנות לקראת גמר יורו 2012 הערב, ומי שמכיר היטב את הסערות סביב הילד הרע של הכדורגל האיטלקי הוא אנטוניו קסאנו, ילד רע בדימוס שאחרי עונה שכללה ניתוח לב וקאמבק מרגש למגרשים, יחבור לבאלוטלי בחוד של האזורי בניסיון לקטוע את השושלת של ספרד.

"המשחק הזה הוא הרגע הכי חשוב בקריירה שלי", אמר קסאנו שהיה בספק לגמר אך החלים בזמן ויפתח בהרכב של צ'זארה פראנדלי. "מעולם לא חשבתי שאגיע למעמד כזה. אני פשוט מודה על מזלי להיות כאן, כי הישג כזה היה נראה לי כמו חלום בזמן שהתאוששתי מהניתוח".

קסאנו גם גילה את מקור המוטיבציה שלו מול ספרד. כזכור, החלוץ האיטלקי שיחק בריאל מדריד ולא השתלב, ועכשיו זו הזדמנות טובה עבורו להראות מה הוא שווה. "זה יהיה נהדר עבורי לנצח את ספרד", הוא אומר, "אני לא אומר שהייתי טוב במדי ריאל מדריד, אבל הם קראו לי שמן ולא אהבו אותי, כך שאני מוכן הלילה להעמיד דברים על דיוקם". קסאנו גם סבור ש"לספרדים יש יותר מעריצים בתקשורת, אבל זה לא צריך להפחיד אותנו. אנחנו יכולים לעשות להם הרבה צרות. קשה לנצח אותנו".

לגבי ההמולה סביב באלוטלי אמר קסאנו: "מריו עדיין צעיר וצריך להתבגר. הוא מאוד אמוציונלי ולפעמים העצבים יכולים להיות האויב הכי גדול שלו. אבל יש לו את האש בבטן שהופכת אותו לחזק, ולכן זו תהיה טעות לרסן אותו".

"נכון שהוא צריך לדעת לשלוט ברגשות שלו ולהשתמש בהן באופן חיובי", המשיך קסאנו. "אבל רק הוא צריך להחליט אם לעשות את זה או לבזבז את היכולות שלו. יש לי אמפתיה רבה כלפיו, כי אני יודע עד כמה זה קשה כשאתה מרגיש לפעמים שכל העולם נגדך. כרגע מריו נמצא על גג העולם, והוא מאוד מרוכז בניסיון להביא לנבחרת את התואר".

על שערוריית מכירת המשחקים בסריה A שפרצה לפני הטורניר אמר חלוץ מילאן: "זה היה עצוב שהכדורגל שלנו היה בכותרות בגלל דברים כאלה, אבל עכשיו זאת ההזדמנות המושלמת להשאיר אותן בענייני כדורגל בלבד, ולהראות לעולם שאיטליה צריכה להיות בכותרות בגלל ההצלחה הספורטיבית שלה ולא בגלל הסקנדלים. כמובן שהשערורייה השפיעה עלינו כי אנחנו אנשים רגילים, אבל במובן מסוים היא נתנה לנו תמריץ גדול יותר להצליח כדי לגרום לאיטלקים להיות גאים בנו".

לגבי הקרב הצפוי מול אלופת אירופה ואלופת העולם אמר קסאנו: "אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה, אבל היינו שווים להם ב-1:1 במשחק הפתיחה. עכשיו הסיטואציה שונה זה מצב של הכל או כלום, ואני חושב שהשער הראשון שייפול במשחק יהיה מכריע. אם נצליח לכבוש ראשונים אני משוכנע שנזכה בגביע. בכל מקרה, יהיה לחץ, יהיו עצבים ויהיו דמעות, ואני מקווה שבסיום בצד שלנו אלה יהיו דמעות של אושר".

הערב זה קורה: איטליה-ספרד (21:45, ערוץ 10)

כך הפך קסאנו לסמל של נבחרת איטליה הנוכחית

קבלו תזכורת להרגעים הכי מצחיקים של באלוטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully