וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור צפוי לחזור להרכב באר שבע, איביץ' שומר על הרכב מכבי תל אביב, קלינגר "בטירוף"

הבלם שחוזר מהרחקה אמור לתפוס את מקומו של עמית כהן, מאמן האלופה נוטה שלא לבצע שינויים, דריכות בהפועל ת"א לפני הבכורה של קלינגר

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע חוגג שער/דני מרון
  • 17:30/משחקי המחזור ה-10

    שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (ספורט 4)
    שבת, 17:30: סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע (ספורט 4)
    שבת, 18:30: מכבי נתניה - הפועל רעננה (ספורט 5 לייב)
    שבת, 19:50: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט 4)

    ראשון, 20:00: הפועל כפר סבא - הפועל חדרה (ספורט 5 לייב)
    ראשון, 20:15: בני יהודה - מ.ס. אשדוד (ספורט 4)
    ראשון, 20:15: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט 5)

  • 14:20/עירוני קרית שמונה: אורי צעדון על חשבון סמואל בראון בהרכב

    מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב. אורי צעדון יחזור להרכב על חשבונו של סמואל בראון כשגם במרכז המגרש ישנה התלבטות. ג'יימס עשוי גם כן לחזור להרכב.

    הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, אורי צעדון, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, זיו מורגן, שי גולן, עדן קארצב, ג'יימס, איסמעאיל ריאן, מוחמד שכר, קיליאן שרידן.

  • 12:41/אורי גוטמן על כפר סבא: "הסתכלה בלבן של העיניים לכל יריבה"

    מאמן הפועל חדרה אמר אורי גוטמן לקראת הפועל כפר סבא ביום ראשון במושבה: "הפועל כפר סבא זו יריבה איכותית שהסתכלה בלבן של העיניים לכל קבוצה ששיחקה מולה. קבוצה מאומנת, שתוקפת עם הרבה שחקנים. אנחנו נבוא למשחק הזה בידיעה שנצטרך להיות חכמים מאוד במשחק שלנו. יש לנו ציפיות מעצמנו וזה מבחן גדול עבורנו. צפוי משחק קשה ביותר".

  • 11:43/הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו כשיר אך לא צפוי לפתוח

    אלמוג בוזגלו שסובל מפציעה בכתף ייכלל בסגל למשחק מחר מול מכבי תל אביב. עם זאת, בחיפה מעדיפים להכניסו כחילוף במידת הצורך. המאמן חיים סילבס עשוי לעבור למערך של חמישה שחקני הגנה כשבן והבה ייכנס להרכב על חשבונו של בוזגלו.

    הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, לירן סרדל, אלי בלילתי, פרנסיסקו ג'וניור, גל אראל, גידי קאניוק, נס זמיר, עדן בן בסט.

  • 11:31/קורצקי לקראת מכבי נתניה: "זה המשחק הכי חשוב העונה"

    מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק מול מכבי נתניה: "לקחנו הרבה דברים חיוביים מהמשחק מול מכבי תל אביב ביום שבת, היו לנו הרבה דקות טובות שנתנו לנו ביטחון להמשך הדרך, נכון שמבחינת צבירת נקודות אנחנו עדיין לא שם - ואנחנו לא מרוצים מזה וגם לא מסתירים את זה, אבל יחד עם זאת אנחנו נותנים הרבה ביטחון ואמונה לשחקנים שבסופו של דבר הדברים ישתנו לטובה ונחזיר את הנקודות שהלכו לאיבוד.
    אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק קשה בשבת מול מכבי נתניה, קבוצה שלא מצליחה לייצר את הנקודות שהיא רצתה, קבוצה באותו מיקום כמונו. מדובר במשחק מאוד חשוב לשתי הקבוצות, אבל אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו, לבוא מוכנים כי מבחינתנו זה המשחק הכי חשוב העונה - ואנחנו חייבים לצבור את הביטחון ולהשיג ניצחון".

    הרכב משוער: אסף צור; עדי נמני, עידו לוי, שון קלימקין, ירדן כהן; בן בנימין, בן סביר, דיביין נה; אור דסה, עידן שמש, קייס גאנם.

  • 11:01/הפועל באר שבע: מיגל ויטור צפוי לחזור להרכב, ממן וזריהן ימשיכו ב-11

    מיגל ויטור צפוי לחזור להרכב הקבוצה מחר מול נס ציונה למרות שעמית ביטון עשה עבודה טובה כשהחליף אותו בשבת שעברה מול מכבי נתניה. חנן ממן וניב זריהן צפויים להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, וכך גם נאור סבג שיפגוש את האקסית שלו. אורן ביטון אמור להמשיך בהרכב למרות ששון גולדברג כבר חזר להתאמן בצורה מלאה.

    הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, עדן שמיר, נאור סבג, חנן ממן, ז'וזואה, ניב זריהן, בן שהר.

  • 10:55/מכבי תל אביב: איביץ' נוטה שלא לבצע שינויים בהרכב

    ולאדן איביץ' עשוי לתת אשראי להרכב שניצח את הפועל רעננה בחוץ ולעלות מול הפועל חיפה מחר עם אותם 11 שפתחו במושבה. שחקני הקבוצה רוצים להמשיך לא לספוג ורואים בכך אתגר גדול.

    הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, דור מיכה, יונתן כהן, מתן חוזז, צ'יקו אופואדו.

  • 08:57/הפועל תל אביב: ניר קלינגר "בטירוף", קמארה יפתח למרות הכאבים

    שלשום ניר קלינגר עוד חשב על כל מיני אופציות להתקפת הפועל תל אביב בקרית שמונה, אך הבשורות אתמול בנוגע לשחר הירש ועומר דמארי משאירות אותו עם חלוץ בודד למשחק, דמבה קמארה, שרק שלשום חזר לאימונים מלאים ועדיין מרגיש כאבים ברגל, יפתח ב-11. מי שיכול לשמש גם כחלוץ הוא פרנסיס קיירמה, ששיחק בתפקיד זה מספר פעמים בתקופה בה שיחק בסרביה.

    ניר לקס צפוי לחזור ל-11 כאשר עדיין לא ברור אם סטפן ספירובסקי שמתאמן בצד יוכל להיכלל בסגל. קלינגר עורך שיחות אישיות עם שחקנים ומנסה להרים את האנרגיות בקבוצה. אחד השחקנים אמר על כך: "יש דם חדש, ניר בטירוף וזה מגיע לשחקנים, אבל הכל טוב ויפה, אנחנו צריכים להביא תוצאות כבר בקרית שמונה כי נגד בית"ר ומכבי יהיה הרבה יותר קשה".

    הרכב משוער: יואב ג'רפי, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פרסמן, שי אייזן, ניר לקס, עומרי אלטמן, מאור בוזגלו, פרנסיס קיירמה, דמבה קמארה.

  • 08:20/נס ציונה פסימית לקראת באר שבע: "צריכים להיות ריאליים"

    בנס ציונה מנסים להיות אופטימיים לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע, על אף העובדה שהקבוצה לא הצליחה לנצח אף משחק ליגה עד היום. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "לקבל את באר שבע עכשיו זה לא אידיאלי, אבל גם אם נצליח להוציא נקודה זה ייתן לנו ביטחון להמשך. ברור שצריך ניצחונות, אבל צריכים גם להיות ריאליים כשמשחקים נגד קבוצה כזאת". כ-4,000 אוהדי באר שבע אמורים להגיע למושבה. יונתן לוי ייעדר עקב מתיחה במפשעה, וחוץ ממנו אמור לעמוד לרשותו של עמיר תורג'מן סגל מלא. המאמן ימשיך לשחק במערך של שלושה בלמים.

    הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, רמאריק אטו, דריס ואוטנס, איתי עוזרי, רז נחמיאס, סאביין לילאי, שי אליאס, סקו טורה, מוסא מאזו, רז שטיין.

  • 08:12/מכבי נתניה: בצ'יראי, קהת ואלמוג כהן חוזרים צפויים לחזור להרכב

    שינויים רבים צפויים בהרכב מכבי נתניה לקראת קרב התחתית מחר מול הפועל רעננה. המגן הימני כרם ג'אבר בוגר קבוצת הנוער צפוי לפתוח בהרכב על חשבון ויקי כחלון. לצידו יפתח במרכז ההגנה דולב אזולאי בעקבות פציעה של רומן גולובארט. לקישור ישובו מהרחקות אלמוג כהן ורועי קהת. גם יאהמיר הוקה אמור לעלות ב-11. בהתקפה יפתח פאטוס בצ'יראי אחרי שנעדר מההרכב במשחק הקודם.

    הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבאך, בן תורג'מן, אלמוג כהן, סתיו פיניש, רועי קהת, גבי קניקובסקי, יאהמיר הוקה, פאטוס בצ'יראי.

  • 07:15/מכבי תל אביב - הפועל חיפה: המספרים

    * 115 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:51 בניצחונות ועוד 34 משחקים לא הוכרעו.

    * כל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות שנערכו במחזור ה-10, הסתיימו בניצחונות של מכבי תל אביב: 0:3 בנתניה בעונת 2014/15, 1:3 בקרית אליעזר בעונת 2013/14 וגם 0:4 בבלומפילד בעונת 1994/95 עם שלושער של ויקטור בלקין.

    * מכבי תל אביב היא הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגת העל, וגם טרם ספגה שער בתשעת המחזורים עד כה. הרצף של דניאל טננבאום, שהתחיל עוד בסוף העונה שעברה, עומד על 903 דקות - מרחק 100 דקות משיא הליגה של גיורא אנטמן.

    * הפועל חיפה עדיין לא הפסידה העונה בחוץ וספגה רק שער אחד בארבעת משחקיה כאורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully