וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי פלומן מחוץ לסגל בית"ר מול כפר סבא, בן חיים עשוי לפתוח

החלוץ לא התאמן וייעדר בשבת, הבלם הוותיק צפוי להחליף את אור זהבי החולה. איביץ' שוקל שינוי מערך במכבי תל אביב לפני רעננה, חוזז צפוי להמשיך בהרכב, סרדל יפתח כבלם בהפועל חיפה

אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים/קובי אליהו
  • 17:30/משחקי המחזור התשיעי

    שבת, 15:00: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט 4)
    שבת, 17:30: הפועל רעננה - מכבי תל אביב (ספורט 4)
    שבת, 18:30: הפועל חדרה - בני יהודה (ספורט 5 לייב)
    שבת, 19:50: בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא (ספורט 4)

    ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - סקציה נס ציונה (ספורט 5 לייב)
    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט 1)

    שני, 20:15: הפועל תל אביב - מכבי חיפה (ספורט 5)

  • 11:25/אור זהבי חולה, טל בן חיים תורגל בהרכב בית"ר

    בלם בית"ר ירושלים אור זהבי חולה ונעדר מאימון הקבוצה הבוקר. מי שתורגל במקומו הוא טל בן חיים, שעשוי לפתוח. פרדי פלומן, שסבל מפציעה קלה באימון אתמול, לא הצליח להתאמן וייעדר מהסגל.

    הרכב משוער: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, טל בן חיים, דיוגו ורדאסקה, מקס גרצ'קין, דן איינבינדר, עלי מוחמד, תמיר עדי, גדי קינדה, ליוואי גרסיה, שלומי אזולאי.

  • 09:06/מכבי תל אביב נחושה לשמור על שער נקי, איביץ' ישנה מערך?

    מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' מתלבט אם לעלות מחר מול הפועל רעננה באותו הרכב שפתח בניצחון על הפועל באר שבע או לעשות שינוי אחד לפחות בהרכב ואולי אף במערך. איביץ' לא היה מרוצה מהחלק השני במשחק של הצהובים ואחרי שאמר זאת בצורה בוטה בסיום המשחק, הוא גם עשוי להראות זאת בהחלטות שלו, אבל על פי האימונים האחרונים זה לא היה ברור. במכבי תל אביב ממש רוצים להמשיך ולשמור על מאזן של אפס ספיגות. "זה ממש מדרבן את כולם. רוצים לשמור על שער נקי עוד 90 דקות", אמר הבוקר אחד השחקנים.

    הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, רוסלן ברסקי, דור מיכה, יונתן כהן, מתן חוזז, צ'יקו אופואדו.

  • 09:03/הפועל רעננה: מנחם קורצקי רוצה ניצחון על מכבי תל אביב

    מנחם קורצקי אמר לפני המשחק מול מכבי תל אביב: "יש לנו משחק מאוד קשה בשבת מול מכבי תל אביב, הקבוצה הכי טובה בליגה, קבוצה שעדיין לא ספגה, אבל עדיין, אנחנו במצב שאסור לנו לוותר על אף משחק ונתכונן כמו שצריך. מבחינתנו זה משחק ביתי ונעשה הכל כדי לנצח".

    הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, דויד מתיאוס, ירדן כהן; בן סביר, בן בנימין, דיביין נה; אור דסה, קייס גאנם, יואב תומר.

  • 08:55/אורי גוטמן לקראת הדו קרב עם אבוקסיס: "למדתי ממנו המון"

    מאמן הפועל חדרה, אורי גוטמן אמר לקראת המשחק מחר מול בני יהודה: "למדנו המון מהמשחק הקודם נגד נס ציונה. מעבר לתוצאה, יצאנו עם חומר למחשבה וניקח את המסקנות מהמשחק איתנו הלאה להמשך. יש לנו ביטחון כקבוצה ואנחנו יודעים איך אנחנו רוצים להיראות. בני יהודה זה מקום חם שמאוד נהניתי לעבוד בו יחד עם יוסי ושאר הצוות המקצועי. למדתי מיוסי המון ותמיד אוקיר תודה על שפתח לי את הדלת לליגת העל. כקבוצה בני יהודה קשוחה וממושמעת, וצפוי להיות משחק קשה מאוד".

    הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; דיא לבאבידי, חגי גולדנברג, וויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, יהב גורפינקל; ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני; רועי זיקרי, דידייה קוגבניה, לוסיו.

  • 08:47/מכבי חיפה: למעלה מ-4,000 כרטיסים נמכרו להפועל תל אביב

    מעל 4,000 אוהדי מכבי חיפה כבר הבטיחו את מקומם במשחק ביום שני נגד הפועל תל אביב. ההערכה היא שלמעלה מ-6,000 אוהדים יגיעו למשחק ביום שני. בהפועל תל אביב הודיעו שיקצו עד 7,000 כרטיסים לטובת הירוקים.

  • 08:28/עירוני קרית שמונה: קובי רפואה לא מתכוון לבצע שינויים רבים

    הקבוצה הצפונית רוצה לייצר מומנטום אחרי הניצחון במשחק הבכורה של קובי רפואה. המאמן לא צפוי לעשות יותר מדיי שינויים בהרכב כשהמטרה העיקרית היא לשלוט במרכז המגרש ולא לאפשר להפועל חיפה לצאת למתפרצות.

    הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, מרכוס דיניז, זיו מורגן, סילאס, עדן קארצב, עומר לקאו, ג'יימס, איסמעאיל ריאן, קיליאן שרידן.

  • 08:22/הפועל חיפה: לירן סרדל יפתח כבלם

    לירן סרדל יפתח בעמדת הבלם לאור מצוקת הבלמים של חיים סילבס. גיא משפתי וניקולה גולאן הפצועים ייעדרו וכך גם בן והבה המורחק, כך שסרדל יוסט לאחור. גם גילי ורמוט שיחזור רק לאחר הפגרה מהפציעה ייעדר מהמשחק. מלבד החילוף הכפוי של והבה המורחק אותו יחליף גל אראל בהרכב, סילבס לא צפוי לעשות שינויים בהרכב.

    הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, לירן סרדל, אלי בלילתי, פרנסיסקו ג'וניור, גל אראל, גידי קאניוק, נס זמיר, אלמוג בוזגלו, עדן בן בסט.

  • 08:18/בית"ר ירושלים: "כאב הראש החיובי" של רוני לוי

    שבוע לפני המשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר, בבית"ר ירושלים רוצה להשיג ניצחון רביעי ברציפות וראשון העונה בטדי, נגד הפועל כפר סבא. דן איינבינדר ערך אתמול אימון בצד, כאשר בצוות המקצועי מקווים כי יוכל לערוך אימון מלא היום ולהיכלל בהרכב ובסגל. אם איינבינדר יהיה כשיר, לא צפויים שינויים ב-11 שיפתחו. היום אמורים השחקנים לצפות בווידאו ממשחקיה של הפועל כפר סבא.

    רוני לוי אמר לשחקניו באסיפה: "הגענו למצב שהוא כאב ראש טוב מבחינתי, שיש תחרות על ההרכב וגם אלה שלא משחקים נותנים הכל באימונים, רציניים ונלחמים כדי לקבל דקות. יש עונה ארוכה ויהיו דקות לכולם".

    העובדה כי בית"ר צברה עד עתה נקודה אחת בשלושה משחקים בטדי לא נותנת שקט לבית"ר כאשר במועדון אמרו על כך: "קבוצה רצינית צריכה לשמור על הבית שלה, זה לא רק חלק מהצלחה של קבוצה אלא גם חלק מהאופי שלה. מי שמשחק בבית"ר צריך לדעת להתמודד עם הלחץ בטדי ולנצל אותו לטובתו, הבית חייב לחזור להיות המבצר של הקבוצה".

    אגב, בבית"ר ציינו כי לאחר שיחות עם רוני לוי ויוסי בניון, הבלם טל בן חיים משדר יותר חיוביות ורוצה להילחם על מקומו בסגל.

  • 08:09/הפועל כפר סבא ואופיר חיים לא יסתפקו במחמאות הפעם

    מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים אמר לקראת המשחק בטדי מחר: "אני יודע טוב מאוד מה מצפה לנו, זה משחק החוץ הכי קשה שיש, זאת גם בית"ר עם הקהל העצום והדוחף שלה וגם קבוצה איכותית מאוד עם רמת כישרון ואיכויות שקשה להתמודד מולה. אנחנו לא מסתפקים במחמאות שקיבלנו על המשחקים האחרונים, אנחנו רוצים וצריכים להביא נקודות".

  • 08:04/בני יהודה: אבוקסיס מקווה להחזיר את הביטחון לשחקנים שאיבדו אותו

    מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס לקראת המשחק נגד הפועל חדרה: "יש אצלנו הרבה שחקנים טובים שאיבדו את הביטחון ואנחנו מנסים להחזיר להם אותו ולהחזיר אותם לכושר. זה משהו שמלווה אותנו מתחילת העונה ואנחנו מחפשים פתרונות, אנחנו צריכים להשתפר בכל הפרמטרים. חדרה? ברור לי שיהיה משחק קשה, ראיתי משחקים שלה העונה והיא קבוצה שלא פשוט לשחק נגדה. עבדתי עם אורי גוטמן שלוש שנים וברור לי מה מצפה לנו ושנצטרך להתעלות אם אנחנו רוצים לנצח".

    הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אלבן פנישי, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', דור ג'אן, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully