וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "כמה שחקנים פחדו, נתנו יותר מדי כבוד"

30.7.2013 / 22:00

מאמן מכבי תל אביב לאחר ההפסד בבאזל: "כשאנחנו משחקים כמו מכבי, זה אפשרי". דיווח באיטליה: בונאצולי קיבל הצעה. מוראט יאקין חושש: "הולך להיות חם בישראל"

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שלישי) 1:0 לבאזל בשוויץ, אבל שמרה לעצמה סיכוי לא רע לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הצהובים נראו רע במחצית הראשונה, אך למזלם ספגו שער אחד בלבד מרגלי ולנטין שטוקר (39). כאשר התעוררו במחצית השנייה, יואב זיו כמעט כבש שער עצמי (51) ובמצב הטוב ביותר היה זה ראדה פריצה שבעט למשקוף (70). פערי הרמות הורגשו, ועדיין הכול אפשרי לקראת הגומלין.

הקבוצה תקיים מחר אימון בוקר בבאזל, תצא בטיסה ארצה אחר הצהריים וצפויה לנחות בערב בישראל.

מכבי תל אביב נוצחה 1:0 בבאזל

פריצה לא הופיע, אלטמן הצטיין: הציונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שער אחד. גל אלברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן פאולו סוזה אמר לאחר המשחק: "היו לנו הרבה מצבים. תמיד יש לי ביטחון בקבוצה שלי. כיבדנו את היריבה שלנו, יריבה גדולה עם שחקנים איכותיים, אבל במחצית הראשונה כיבדנו אותה יותר מדי. ראינו שכמה שחקנים פחדו, כמה שחקנים שלא רגילים לשחק ברמות האלה, אבל במחצית טיפלנו בזה. לימדנו אותם להיות מכבי, להיות עצמנו והראנו מחצית מרעננת יותר שמשאירה תקווה לחצי השני של ההתמודדות, בבית, עם האוהדים שלנו, שיתמכו אותנו להגשים את החלום שלנו.

סוזה הוסיף: "אמרתי לשחקנים בהפסקה: 'כשאנחנו משחקים כמו מכבי, אנחנו רואים שזה אפשרי'. אנחנו בפיגור כרגע. אנחנו צריכים ללחוץ מהתחלה ועד הסוף. לא יספיק לנו שער אחד כי אנחנו יודעים באיזו יריבה מדובר".

ערן זהבי סיכם: "אני חושב שהתוצאה לא רעה, השגנו בסך הכול סיכוי טוב לגומלין. התוצאה הייתה משקפת: למחצית הראשונה לא הגענו, אבל במחצית השנייה הגענו למצבים ונראינו כמו שמכבי תל אביב צריכה להיראות. אני מקווה שיהיה בסדר בגומלין, עם הקהל שלנו בבית".

הבלם איתן טיבי אמר בסיום: "הסתיימה מחצית אחת ואנחנו בפיגור של שער. בבלומפילד, עם הקהל שלנו ביום שלישי, נעשה הכול כדי לא לאכזב ולנצח".

מוראט יאקין, שביקש משחקניו לפני המשחק שער בכל מחצית, נאלץ להסתפק בחצי הכמות. מאמן באזל סיכם: "במחצית הראשונה נראנו טוב מאוד, מאורגנים והיו לנו הזדמנויות נהדרות שלצערי רק אחת תורגמה לשער. במחצית השנייה היו לנו עוד כמה מצבים טובים, והולך להיות חם בישראל. בהחלט יש לנו את האיכות להשיג תוצאה טובה בישראל, עם הרבה ריכוז וקצת מזל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוען ששער אחד לא יספיק בגומלין. פאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, באיטליה דווח שאמיליאנו בונאצולי, חלוץ בן 34 עם עבר בנבחרת איטליה, קיבל הצעה ממכבי תל אביב. השחקן מחכה עדיין לתשובה מווארזה, קבוצה מהסריה B, ורק לאחר מכן יחליט האם להיענות להצעה מישראל. לפני כשבוע שוחח עיתונאי איטלקי עם בונאצולי, והחלוץ טען באותה שיחה שהוא מחזיק במספר הצעות מקבוצות שמשחקות בליגת האלופות, כולל מישראל.

בונאצולי חלוץ פיזי מאוד, שחקן כישרוני, במיוחד במשחק הראש. בעונה שעברה הסתבך משמעתית כמה פעמים בקבוצה הקודמת שלו, רג'ינה, ובינואר עבר לפאדובה. הוא כבש שלושה שערים ב-11 משחקים. עוד תחנות בקריירה: ברשיה, פארמה, רג'ינה וסמפדוריה. באיטליה מספרים שבעונה האחרונה הוא סבל מפציעות, שגרמו לו להחמיץ לא מעט משחקים. לבונאצולי הופעה אחת במדי נבחרת איטליה, בספטמבר 2006 מול טורקיה.

אמיליאנו בונאצולי חלוץ איטלקי. Gabriele Maltinti, GettyImages
קודם מחכה לווארזה. בונאצולי/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully