וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד באזל: הציונים

30.7.2013 / 21:50

ראדי ופריצה לא הופיעו, סוזה למד לקח מעניין, ייני היה נקודת התורפה, אלטמן היה מעל כולם. ציוני הצהובים מול באזל

שוער

חואן פאבלו – 6. הופעה בהחלט סבירה לשוער הרכש הספרדי שממשיך להסתמן כקנייה חכמה. שיתוף הפעולה עם החוליה האחורית עבד היטב, נראה בטוח בעצמו ועמד בהצלחה במספר מועט של מבחנים שהובילו לתוצאה החיובית בסך הכול. צריך להיות מעט יותר דומיננטי בכדורי גובה.

אין במה להשוויץ: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 בבאזל

פאולו סוזה: "כמה שחקנים פחדו, נתנו יותר מדי כבוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגנה

שרן ייני – 4. נקודת תורפה. התקשה מאוד להסתדר עם ולנטין שטוקר והפסיד כמעט בכל הקרבות, מה שהפך את האגף הימני של הגנת הצהובים לפרוץ. כמעט לא עלה לעזרת ההתקפה. הופעה שהמחישה מדוע פאולו סוזה מחפש מגן ימני טבעי.

קרלוס גרסיה – 6. אי של יציבות במרכז ההגנה. הספרדי הציג משחק שקט, הפגין מיקום מצוין ועזר לטיבי בסגירה על מרקו שטרלר. גם בדקות הראשונות בהן הצהובים היו בפאניקה, מרכז ההגנה היה טוב וסיכל לא מעט מצבים מביכים.

איתן טיבי – 5. הופעה סולידית של בלם נבחרת ישראל. לצד מספר איבודי כדור וטעות חמורה של עמידה לא נכונה כמעט הובילה לשער חובה, עזר לשמור על שקט יחסי במרכז ההגנה של חואן פאבלו והפגין נוכחות וביטחון. בשורה התחתונה, היו לו הופעות טובות יותר.

יואב זיו – 5. הפגין נחישות והקרבה לצד חוסר דיוק וכמה טעויות שכמעט עלו לקבוצה בשערים. התקשה מאוד מול מוחמד סלאח במחצית הראשונה, אך בהמשך ייצב את משחקו. כמו ייני, גם הוא לא היווה פקטור בחלק הקדמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קישור

גל אלברמן – 6. אגרסיבי ופעלתן כהרגלו. למרות הפתיחה הרעה של קבוצתו, עזר למנוע מבאזל הנעת כדור חופשית ודומיננטיות במרכז המגרש. במחצית השנייה הנהיג ודחף קדימה. היה ועודנו בורג משמעותי במרכז השדה הצהוב.

מהראן ראדי – 4. הופעה מאכזבת למי שאמור להיות אחד משחקני המפתח במרכז השדה של האלופה. לא היה מספיק מעורב, סבל מחוסר דיוק וכמעט לא השפיע על החלק הקדמי. ממשיך לא להזכיר ראדי של העונה שעברה.

ערן זהבי (הוחלף בדקה ה-90) – 5. לצד כמה פעולות טובות ומסירות מתוחכמות נעלם לפרקי זמן ארוכים ולא היה מספיק פעיל. למשחק כזה, מכבי תל אביב הייתה זקוקה ליצירתיות, הווינאיות והברק של זהבי במיוחד בהתקפות מתפרצות, אבל לא קיבלה מהאס שלה מספיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצחקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקפה

ברק יצחקי (הוחלף בדקה ה-83) – 5. הופעה בינונית. ב-60 הדקות הראשונות שיחק באגף ימין, אבל נאלץ לעזור יותר בהגנה ובזבז שם לא מעט כוחות. לאחר מכן עבר לעמדת החלוץ המרכזי והיה לו חלק בשיפור שחל במשחק של קבוצתו, אך לא סיכן את השער.

עומרי אלטמן (הוחלף בדקה ה-63) – 6. השחקן הטוב והפעיל בשורות הצהובים. אחרי פתיחה מהוססת, נכנס לעניינים, הראה הרבה חוצפה חיובית וניסה להוציא את הקבוצה שלו מההלם עם כמה מהלכי סולו חסרי פחד ובעיטות מרחוק. השקיע המון גם בעזרה להגנה. חילוף מעט תמוה.

ראדה פריצה - 4. בחזקת נעלם. המשיך את היכולת הירודה מהמשחק בגיורי. לא קיבל כדורים, אבל מצד שני לא עשה מספיק תנועה. דווקא כשהוסט לאגף השמאלי במחצית השנייה הגיע לשני מצבים קורצים והחמיץ. לוקסוס גדול מדי למעמד שכזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינוני. סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחליפים

טל בן חיים (נכנס בדקה ה-63) – אין ציון. נכנס לאגף הימני והשקיע הרבה, אבל לא כמעט ללא פעולות התקפיות משמעותיות. בגדול, לא הורגש.

עמרי בן הרוש (נכנס בדקה ה-83) – אין ציון.

משה לוגסי (נכנס בדקה ה-90) – אין ציון.

מאמן

פאולו סוזה – 5. למד היטב את היריבה, אבל דווקא הקבוצה שלו לימדה אותו שיעור מעניין. גם נגד יריבה עדיפה, הצהובים טובים יותר כאשר הם מנסים לשלוט ולשחק את המשחק שלהם. הניסיון לחכות לבאזל ולשחק רק על מתפרצות לא צלח במחצית הראשונה. סוזה הבין את זה מהר והקבוצה שלו נראתה אחרת לאחר ההפסקה, אבל שוב איחר בחילופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully