וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו רק הוסיף מתח לליברפול וצ'לסי

מנצ’סטר יונייטד ניצחה 0:1 את אברטון והגדילה את הפער בפסגה ל-5 לפני המשחק בין ליברפול לצ’לסי. ארסנל ואסטון וילה איבדו נקודות

המחזור ה-24 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם שמונה משחקים, כאשר הוא יושלם ביום ראשון עם שניים נוספים, אחד מהם יהיה הקרב בין ליברפול לצ'לסי. במנצ'סטר יונייטד יצפו במפגש עם חיוך גדול על הפנים. הקבוצה של אלכס פרגוסון השיגה עוד 0:1 קטן מפנדל של רונאלדו והגדילה את הפער לחמש נקודות, כשהיא לא סופגת כבר 12! משחקים ברציפות.

ארסנל נותרה בפער של חמש נקודות מהמקום הרביעי, אחרי 0:0 מאכזב מול ווסטהאם בדרבי לונדוני ביתי. אסטון וילה הרביעית אירחה בווילה פארק את וויגאן, אך על אף ששלטה, לא הצליחה לכבוש וסיימה ב-0:0. ואילו טוטנהאם השוותה ל-2:2 בבולטון, אך הפסידה לבסוף 3:2. במשחק שפתח את המחזור, הפתיעה סטוק את מנצ'סטר סיטי, כשגברה עליה 0:1 בעשרה שחקנים.

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 0:1

הקבוצה של אלכס פרגוסון לא הפסידה מאז ה-8 בנובמבר, (2:1 לארסנל באצטדיון האמירויות) והיא ממשיכה להיראות מצוין. אם לא די בזאת, הרי שמנצ'סטר, שכבר שברה שיא כאשר לא ספגה זה 11 משחקים ברציפות, הגדילה את המספר ל-12. אדווין ואן דר סאר, שוערה ההולנדי של הקבוצה, שבר את שיאו של פטר צ'ך, וכפי שמנצ'סטר נראית כרגע היא תזכה באליפות שלישית ברציפות, כשלפני המשחק בין צ'לסי לליברפול, הפער מהן גדל לחמש נקודות.

שער הניצחון הובקע בדקה ה-44. מיקאל ארטטה גלש לרגליו של מייקל קאריק וספק הכשיל אותו. השופט העניק לשדים האדומים פנדל מפוקפק, אותו ביצע כריסטיאנו רונאלדו ללא דופי. יונייטד הייתה טובה יותר גם במחצית השניה, כשקרלוס טבז ורונאלדו היו קרובים לשני. בדקה ה-83 נגח טים קייהיל לעבר השער, ופספס במעט את המסגרת. הטופיז יתנחמו באיבוד הנקודות של אסטון וילה וארסנל.

ארסנל - ווסטהאם 0:0

אחרי תחילת קדנציה די מעורערת בווסטהאם, ג'אנפרנקו זולה עלה על דרך המלך. הפטישים ניצחו ארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים והגיעו למשחק במקום השמיני עם 32 נקודות. ווסטהאם הייתה לקבוצה הראשונה שניצחה באצטדיון האמירויות, והפעם היא הצליחה לא להפסיד ולהרחיק את הלונדונים מליגת האליפות.

בצד השני, התסכול של ארסנל גובר. אבו דיאבי נגח לקורה, עמנואל אדבאיור החמיץ מספר מצבים קורצים וארסן ונגר שוב ראה את קבוצתו כושלת במשחק בית אותו הייתה חייבת לנצח. אחוזי השליטה בכדור יכולים לעלות עד מחר, אבל בלי לשים את הכדור ברשת נותר רק לחלום על מקום בין ארבע הראשונות בסוף העונה. חמש נקודות מפרידות כבר בין ארסנל לאסטון וילה הרביעית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אסטון וילה - וויגאן 0:0

הקבוצה של מרטין אוניל פיספסה הזדמנות פז לקפוץ למקום השני, לפחות עד לקרב הצמרת מחר בין ליברפול לצ'לסי. וויגאן, הקבוצה של סטיב ברוס, התייצבה בווילה פארק במטרה לשבור את רצף הארבעה נצחונות של הווילה והצליחה, בדיוק כמו בתיקו 1:1 באנפילד נגד ליברפול, על אף שנלחצה לשערה לקראת הסיום.

וילה פתחה נהדר, כשתקפה באמצעות גארת' בארי וסטיליאן פטרוב. אמיל הסקי, שכבש במשחק הבכורה שלו במדי הקבוצה, הרבה להחמיץ מול האקסית, שהציגה את כריס קירקלנד במשחק מצוין. זהו משחק 12 ברציפות בו מרטין אוניל וחניכיו לא מפסידים, אך בווילה פארק עלולים להצטער על איבוד הנקודות הזה בסוף העונה.

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 0:1

הקבוצה של מארק יוז הגיעה למשחק החוץ שלה נגד העולה בכושר טוב, לאחר שהשיגה שני ניצחונות רצופים ולא נוצחה בארבעת משחקיה האחרונים, אך מעדה דווקא מול העולה החדשה והעניקה לה ניצחון ראשון זה תשעה משחקים.

האירוע המשמעותי הראשון הגיע בדקה ה-38, אז רורי דלאפ בעט בכוונה בגופו של שון רייט פיליפס לאחר שזה גלש לרגליו, וראה כרטיס אדום. דווקא כשהיא בעשרה שחקנים, השיגה סטוק את שער היתרון. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית, הכדור הגיע לג'יימס ביטי שנגח פנימה את שערו השני בשלושה משחקים, מאז הצטרף לקבוצה משפילד יונייטד. סיטי התקשתה לסכן את השער גם עם היתרון המספרי, ותחזור להתרכז ביום הנעילה של חלון ההעברות.

בולטון - טוטנהאם 2:3

התרנגולים התרחקו קצת מהתחתית הבוערת כאשר ניצחו 1:3 את סטוק באמצע השבוע, אבל היום הם ראו עד כמה קשה מצבם.
הוונדררס גם כן מסובכים בתחתית, כמעט כמו טוטהנאם, ממנה נפרדה בזכות ניצחון 2:3, ראשון אחרי חמישה משחקים.

הבלם הצרפתי סבסטיאן פויגרנייה הכניע את השוער החדש של הספרס, קרלו קודיצ'יני, בנגיחה בדקה ה-31. בדקה ה-64, עוד נגיחה של הבלם הצרפתי איפשרה לקווין דייויס לכבוש את השני של בולטון. טוטנהאם לא ויתרה, ותוך שתי דקות כפתה שיוויון. פסקל שימבונדה, שחזר לקבוצה אחרי תקופה לא מוצלחת בסנדרלנד, בישל לדארן בנט המחליף בדקה ה-72, והחלוץ השלים צמד בדקה ה-74. נגמר? לא עבור קווין דייויס. החלוץ נגח את שער הניצחון בדקה ה-87 והקפיץ את בולטון למקום ה-12.

משחקים נוספים:

האל סיטי - ווסט ברומיץ' 2:2
להאל: ברנאר מנדי (44), קרייג פגאן (69). לווסט ברומיץ': ג'יי סימפסון (53), כריס בראנט (73 בפנדל)

פולהאם - פורטסמות 1:3
לפולהאם: אנדרו ג'ונסון (14), אריק נבלאנד (71, 80). לפורטסמות: דייויד נוג'נט (84)

מידלסברו - בלקבורן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully