וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול- צ'לסי: מי מרגיש את הלחץ?

ליברפול לא ניצחה בליגה ב-2009, רפא בניטז משתגע והמקום הראשון מתרחק. רק ניצחון ביתי מול צ'לסי השנייה, ירגיע את הרוחות באנפילד

אח, כמה שבליברפול מתגעגעים לאופוריה ששררה במועדון אחרי הניצחון על צ'לסי בסטמפורד ברידג' בסיבוב הראשון. שחקניו של רפא בניטז היו אלה שקטעו את רצף 86 משחקי הבית ללא הפסד של צ'לסי, אבל עתה הם רק במקום השלישי, וכל מה שהם מחפשים זה ניצחון על אותה צ'לסי (ראשון, 18:00, ספורט 2) שיחזיר אותם למסלול הנכון ולמרדף אחרי מנצ'סטר יונייטד.

מאז שפתח המאמן הספרדי את הפה על אלכס פרגוסון, אוהדי ליברופל לא ראו ניצחון. עושה רושם שרפא איבד את העשתונות בגדול לאחרונה, וגם הביקורות נגדו הולכות ומחריפות. סגנון המשחק הזהיר של ליברפול לא מביא תוצאות בתקופה האחרונה, אבל צריך לזכור שנגד הגדולות דווקא הולך לה. "היו לנו תוצאות מצוינות נגד הקבוצות הבכירות ואסור לאף אחד לשכוח את זה", אמר צ'אבי אלונסו, האיש שהכריע את המשחק הקודם בין שתי הקבוצות. "נקווה שבחלק השני של הקמפיין שלנו נוכל לחזור על ההישגים. ניצחון על קבוצה גדולה מקרב אותנו לתואר".

צ'לסי ניצחה פעמיים מאז התבוסה 3:0 באולד טראפורד. המנג'ר פליפה סקולארי, שבטוח כי השופטים מקפחים את קבוצתו העונה, יצטרך להסתדר שוב ללא הבלם ריקרדו קרבאליו, כשגם מיקאל אסיין וג'ו קול מושבתים. פרנק למפארד, שהודה כי היה קרוב לעזוב את צ'לסי בקיץ, לאחר מות אימו. למפארד ניצל את ההזדמנות והחמיא לכוכב מולו יתמודד מחר, סטיבן ג'רארד: "הוא שחקן מדהים. אני חושב ששיתוף הפעולה שלנו בנבחרת היה נפלא אם היינו משחקים באותה קבוצה".

במשחק נוסף מחר, תארח ניוקאסל את סנדרלנד בדרבי של צפון מזרח אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully