וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר, יאללה, יאללה, שבו בצד

2.12.2008 / 12:21

מכבי ת"א לא תקצה לאוהדי בית"ר ירושלים כרטיסים לשער 7 בשבת, והם יאכלסו את שערים 4 ו-5. שבחון כשיר ועשוי לפתוח בהרכב

הנהלת מכבי תל אביב קיבלה הבוקר (שלישי) החלטה סופית להקצות לאוהדי בית"ר ירושלים רק את שערים 4-5 במשחק בין שתי הקבוצות בשבת הקרובה בבלומפילד. "אנחנו מקצים ליריבות שלנו בדיוק את אותה מכסה שהן מקצות לנו. אנחנו שומרים את שער 7 רק עבור אוהדי מכבי תל אביב, ואין שום סיבה שניתן לאוהדי בית"ר להינות מכרטיסים נוספים", אמר גורם בכיר בהנהלת המועדון. בכך ממלאת הנהלת הקבוצה למעשה את הבטחתה לאוהדים, שזעמו על מספר הכרטיסים הזעום שהוקצה עבורם במשחק הקודם בטדי. החל מהיום תחל מכירה מוקדמת של כרטיסים עבור אוהדי מכבי תל אביב בקופה בקרית שלום. בשלב זה הוצאו למכירה רק כרטיסים לשער 7.

ראשי האוהדים קיבלו בסיפוק רב את ההחלטה, ולמרות האכזבות האחרונות צפויים האוהדים של מכבי למלא שוב את בלומפילד. אחד מראשי האוהדים, שי מזרחי, אמר: "אני שמח שההנהלה קיבלה את ההחלטה הנכונה וקורא לכל אוהדי מכבי להגיע לאצטדיון דווקא ברגעים הקשים ולתמוך בקבוצה. מצד שני, הגיע הזמן שגם השחקנים שמקבלים את כל התנאים האפשריים יחזירו לנו קצת על הדשא. יש אוהדים שעבדו כמו משוגעים במשך חודשים על תפאורה לדרבי, והתאכזבו מאוד מהשחקנים שלא נלחמו ולא הקריבו. למרות זאת, הגענו לתמוך בהם גם מול בני יהודה ועדיין לא קיבלנו דבר בחזרה. יש לנו בוס מדהים שקוראם לו אלכס שניידר, ואנחנו מאוד אוהבים אותו ומודים לו על מה שהוא נותן למכבי. הגיע הזמן שהשחקנים יתנו מעצמם את הכל ויחזירו קצת לנו לאוהדים וגם לשניידר".

"אין סיכוי שנשחרר מכאן חצי קבוצה"

בעקבות הצהרותיו של הבוס אלכס שניידר השבוע על כך שהוא לא יהסס לשחרר כל שחקן שלא יעמוד בדרישות המועדון, החלו השבוע להיזרק לאוויר שמותיהם של שחקנים רבים כמועמדים לעזוב את הקבוצה. במכבי התייחסו לכך היום ובכיר במועדון אמר: "ברור לנו שככל שנתקרב לחודש ינואר יקשרו יותר ויותר שמות למכבי אבל המציאות רחוקה מכך. ברור שיהיו שינויים אבל אין סיכוי שנשחרר מכאן חצי קבוצה. קראנו למשל שיובל שפונגין מועמד לשחרור, זה קשקוש אחד גדול. אין שום סיכוי ששפונגין ישוחרר בינואר וזו החלטה חד משמעית, שפונגין שחקן צעיר שעוד יתרום רבות למכבי".

למרות הצהרות ההרגעה של ראשי המועדון כבר עתה ברור שהבלם איגור טומאסיץ' יעזוב בוודאות בחודש ינואר וכבר מחפשים קבוצה שתקלוט אותו. אותם הדברים נכונים גם לגבי הקשר הליברי דולי ג'ונסון שאיכזב מאוד והתברר כנפילה גדולה וכבר עכשיו נעשים מאמצים למצוא קבוצה שתחפוץ בשירותיו. במכבי מקווים שכעת משנסגרה הסאגה המשפטית שנקשרה לג'ונסון בשבדיה יהיה קל יותר למצוא עבורו קבוצה אירופאית שתקח אותו בחלון ההעברות בינואר.

בתוך כך, חזרו היום שחקני הקבוצה להתאמן לאחר שאתמול נהנו מיום חופשי. מי שצפוי להיכלל בוודאות בסגל בשבת ואולי אף לפתוח בהרכב הוא הקשר יוסי שבחון, שהחלים מהפגיעה בראשו ועל פי גורמים בקבוצה הוא כשיר לחלוטין ואף מסוגל לשחק 90 דקות. "יש שחקנים שלוקח להם יותר זמן להתאושש ויש כאלה שיכולים לחזור לשחק באופן מיידי. שבחון הוא שחקן שמסוגל להיכנס מהר מאוד לעניינים ואין לו שום בעיה לחזור ולשחק באופן מלא", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully