וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "כבר בשבת נראה שינויים"

דור בלך ויצחק סולומון

1.12.2008 / 23:11

מאמן בית"ר לא הסתיר את אכזבתו מה-0:0 מול סכנין ונשמע לוחמני: "אתם תעשו את הספקולציות שלכם, אנחנו חייבים שינויים והם יקרו". לחמן מאושר: "היה חשוב לי שניראה קבוצה עם עוצמה". אוהדי סכנין: "המשטרה התייחסה אלינו כאל מחבלים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו הערב (שני) בתיקו 0:0, שסגר לאלופה משחק ביתי שישי העונה ללא ניצחון. בית"ר הציגה משחק נרפה והתקשתה להגיע למצבים מול ההגנה הלוחמת של סכנין. בשורות האלופה שרר הלם מוחלט ואכזבה מהתוצאה. המאמן, ראובן עטר, חיכה דקות ארוכות עד שיצא אל כלי התקשורת למסור את תוגבתו.

כשיצא, היה עטר במצב רוח לוחמני, ומסר תגובה קצרה: "איך שנראינו, אנחנו חייבים לעשות שינויים. הם יקרו, ואתם תראו אותם כבר במשחק הקרוב כי אנחנו לא יכולים להמשיך כך. אתם בתקשורת תעשו את הספקולציות שלכם, ואני אקבל את ההחלטות. כבר ביום שבת נראה שינויים. אני מאוד מאוכזב. התחושה היא כמו אחרי הפסד, ולא כמו אחרי תיקו. שוב לא ניצחנו בבית. שוב הסתגרו מולנו ולא הצלחנו להתמודד עם זה, אבל נצטרך לחשוב מה עושים. כרגע אנחנו לא חושבים על הצמרת הגבוהה או על האליפות, אלא מסתכלים מה הלאה".

גרשון: "לא נכון לדבר על אליפות"

הבלם, שמעון גרשון, התייחס למשחק של היריבה: "סכנין נראו כאילו הם במחזור האחרון והם נלחמים על החיים שלהם. לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי. החלוצים שלהם הסתגרו ב-20 מטר. היה מאוד מאכזב ששוב לא הצלחנו לנצח בבית. אני מקווה שזה לא הפך לכדור שלג פסיכולוגי ושננצח במשחק הבא. אני לא חושב שאיבדנו את ההגמוניה בטדי. בכל המשחקים ששיחקנו פה שלטנו והיינו יותר טובים. חסר לנו המזל הזה לעשות את הגול שיפתח את המשחק. זה לא נכון לדבר על אליפות, כפי שזה לא היה נכון בשבוע שעבר. אנחנו צריכים לנצח ולהתאושש, ורק אז לחשוב על מטרות כלשהם".

דוד אמסלם הוסיף: "כמובן שאי אפשר לדבר על אליפות עכשיו. חבל כי למרות פתיחת העונה הלא טובה, הייתה לנו הזדמנות לחזור לתמונה לאחר רצף של משחקים טובים. אבל שוב דברים לא עובדים לנו. קשה לי להסביר למה זה לא הולך לנו בטדי. לפני שנה ולפני שנתיים הכל זרם ועבד יפה מאוד".

לחמן: "דיברנו על טקטיקה ולא על לחימה"

מנגד, בסכנין היו מרוצים מאוד מהתוצאה והיכולת. המאמן, אייל לחמן: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה, אך גם מהיכולת. אני לא אחד שמרוצה בדרך כלל מתוצאה של תיקו, אבל שיחקנו מול הקבוצה עם קאדר השחקנים הכי טוב בארץ ונראינו טוב. אני לא מופתע מהתוצאה. בניגוד למה שכולם חושבים, בכל השבוע דיברנו אך ורק על טקטיקה ולא על לחימה. אולי אנשים יגידו שעוד פעם שיחקנו כדורגל חזק או אגרסיבי מדי, אבל ראינו היום משחק שוטף ויפה גם מצידנו. אמרתי לשחקנים שלי והם יודעים שאם אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה, אנחנו צריכים שחקנים שיודעים להתעלות ולשחק חזק במשחקים קשים.

"היה חשוב לי שניראה כמו קבוצה עם עוצמה", המשיך לחמן. "שניתן מסר לעצמנו שאנחנו חזקים ויכולים לא לספוג. היינו מאורגנים, שחקנים נתנו פה עבודה קשה. התחלה של כל צעד התקפי היא בפריסה נכונה".

לחמן סיפר כי בסוף השבוע הוא הביא לכל שחקן דיסק עם ביצועים עליו הוא אמור לשמור במשחק. "אנחנו עובדים על לשחק כדורגל נכון. אני לא יודע מה המטרות שלנו העונה, אבל אנחנו נהיה חזקים. עם כל האהבה לכדורגל המודרני, לפעמים צריכים לחזור למקורות ולהסתכל רק אל השבת הבאה. הגדולה של קבוצה, גם שהיא במרכז הטבלה ומעלה, זה לבוא ולחשוב בקטן לפני המשחקים ולצאת בגדול".

אוהדי סכנין: "המשטרה התייחסה אלינו כאל מחבלים"

קפטן סכנין ושוער הקבוצה מאיר כהן הוסיף: "אנחנו מאוד מרוצים. אנחנו קבוצת תחתית ותיקו מול בית"ר בחוץ זו תוצאה מעולה עבורנו. באנו לפה בשביל להשיג את הנקודה, ואני שמח שעשינו זאת. אייל חזר והקבוצה חזרה. אייל מכיר את הנפשות הפועלות בסכנין ואת השחקנים. הוא עשה פה שתי עונות יפות, לקחנו איתו גביע והוא המאמן הכי מתאים לסכנין".

יושב ראש הקבוצה, חסאן אבו סאלח, וראש העיר, מאזן גנאים, נכנסו לחדר ההלבשה של השחקנים ולחצו את ידיהם. אבו סאלח אמר לשחקנים: "כל הכבוד על המשחק ועל רוח הלחימה". מאזן גנאים: "אני גאה בכם".

שלושה אוטובוסים של אוהדים הגיעו למשחק בירושלים. לאוהדים היו נטענות על יחס משפיל ובדיקות ביטחוניות קפדניות מצד המשטרה. "התייחסו אלינו כאל מחבלים", אמרו האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully