וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הקבוצה ירדה סופית ללאומית

2.8.2011 / 16:45

הדיינים איפשרו זמן נוסף להעביר את התקציב, אך ללא הועיל. גברי לוי: "היו צריכים לפרק את הקבוצה בזמן, עכשיו שיתמודדו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המאמצים לא הועילו, הפועל פתח תקוה תשחק בליגה הלאומית. היום (שלישי) נערך בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל הדיון הגורלי בנוגע לעתיד הקבוצה. ראשי פתח תקוה שוחחו מוקדם יותר עם יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי שאיפשר להם זמן להגיש את התקציב ללא ארכה, אבל האחים בועז ויוסי מולדבסקי לא חתמו והכסף לא הושג. הפועל פתח תקוה תשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית, ותתמודד עם מינוס תשע נקודות שיופחתו ממאזנה אחרי הקיזוז (תתחיל עם מאזן נקי). יום עצוב מאוד לאחד המועדונים המפוארים בליגה, ולכדורגל הישראלי כולו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"יש הכרעה, זהו יום עצוב"

המנכ"ל אפי צפריר הגיע לדיון מלווה במפרקים, עו"ד ליאור דגן ועמית פינס. הדיין גלברד פנה למפרקים ושאל: "באיזה מצב אתם נמצאים ברגע זה, האם אתם צריכים לקבל אישור מהבקרה?". עו"ד פינס השיב: "הגענו מהבקרה והסדרנו את כל הנושאים, למעט אדם אחד (האחים בועז ויוסי מולדבסקי) שהעביר בטוחה שאנו מחכים לאישורו. אם התשובה חיובית נעבור בבקרה. גלברד שאל שוב: "אם ניתן עוד כמה שעות מעטות זה יענה על הבקשה?". פינס אמר: "לא צריך שעות, רק חצי שעה".

הדיינים אישרו והחליטו להמשיך את הדיון כחצי שעה לאחר מכן, אך הבשורות שהגיעו לא היו חיוביות. "עשינו הכל, אני מאוד מצטער", אמר עו"ד פינס. "אנחנו מודים לו ומבינים את הגבולות שלו". נציג הבקרה אמר: "אין מה לעשות, צריכים להשלים עם הסיטואציה". גברי לוי עוד ביקש 24 שעות מהדיין, אבל גלברד הודיע: "יש הכרעה. זהו יום עצוב, המפרקים עשו כל מה שניתן. בואו נאחל שהקבוצה תחזור במהרה לליגת העל".

חמי אוזן סבור שזו ההחלטה הנכונה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 15:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully