וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים להוריד את הפועל פתח תקוה ליגה

1.8.2011 / 6:55

למען עתיד המועדון הזה ובשם כל מי שהכדורגל הישראלי יקר לו, אסור לבית הדין העליון של ההתאחדות לוותר על העונש שהוטל בבקרת התקציבים. חמי אוזן סבור שאחרי פרשת הכדור המרכזי, אין גם אופציה אחרת

האמת היא שריחו החריף של הצדק שעלה ביום חמישי בערב מתחיל להתנדף. אם בחמישי בחצות סירב יו"ר בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, לאשר את תקציבה של הפועל פתח תקוה בגלל שלא עמדה בדד ליין ולא נעלה לחלוטין את נושא הערבויות, בראשון בבוקר כבר נשבו רוחות מפויסות יותר. הבקרה פתאום מבקשת ללכת לקראת המועדון והדיון בערעור נקבע ליום שלישי, למרות שההיגיון הבריא אומר שבמקרה כזה שבו צריך להודיע לקבוצה אחרת לעלות לליגת העל, מומלץ לקבל החלטות כאן ועכשיו. לא ברור אם מישהו התרכך ולמה, אבל התחושה היא שיש נכונות גדולה יותר לוותר להפועל פתח תקוה על התנהלות מבישה שהובילה, בין היתר, את ראשי המועדון הקיץ עד למשרדי החקירות של משטרת ישראל.

גם אם זה נכון, דייני בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל צריכים להתעלם מתחושת הרחמים הזו ולשלוח את הפועל פתח תקוה אל הליגה הלאומית. בשם כל מי שהכדורגל הישראלי יקר לו, בשם מי שעוד איכפת לו מהענף החבוט הזה. בפני דייני בית הדין ודאי יונחו תקדימים של קבוצות אחרות להן ויתרו במקרים דומים. חלקם ודאי יהיו מוצדקים. ייתכן באמת שהפועל פתח תקוה השיגה את הסכומים שהיו חסרים לה. פעם הם מדברים על הסכם מול משרד הכרטיסים הדרן, אחר כך הם מספרים שאין הסכם אבל יש סיכום עם אנשי עסקים אחרים – אין לדעת. זה גם לא חשוב. האנשים שמיררו את חיי המועדון הזה חייבים לשלם את המחיר. כל תוצאה אחרת הערב (16.00) בבית הדין תיתן להם סיכוי נוסף לשרוד.

בתמונה הקטנה ייתכן וצדק לא ייעשה וראשי הפועל פתח תקוה באמת מצאו פתרונות כלכליים להעמדת התקציב, אבל במקרה שלנו, אחרי קיץ שבו הכדורגל הישראלי ספג מכה תדמיתית מוגזמת ומיותרת, שמבוססת על המון דעות קדומות וקצת מידע מודיעני, הצדק הגדול יותר הוא שצריך להעסיק את ראשי בית הדין. ראשי הפועל פתח תקוה לא רק ירקו על ההיסטוריה של המועדון המפואר שלהם, הם ירקו על כולנו. פרשת הכדור המרכזי קשורה קודם כל בראשי המועדון הזה – ולא משנה אם תומר סיני או גל חצור לא שם יותר, או אם דני לוי זז הצידה. רוחם מרחפת מעל, וגם מי שנותר שם, האפי צפריר הזה, שלא מובן איך כישלון כזה גדול ממשיך לשרוד כל כך הרבה תהפוכות, לא בדיוק נקי מאחריות שילוחית או קשר לאנשים הללו.

להחלטה כזו חשובה יש סיכוי להפוך למסר עתידי. אם בשיאה של פרשת הכדור המרכזי ניסו ראשי ההתאחדות לרכך את דעת הקהל ולהבטיח ועדה שתחקור כל אדם לפני שהוא מקבל את אישורה לנהל קבוצת כדורגל, אז זה הזמן לבחון את האומץ הזה הלכה למעשה. זה הזמן לעמוד מאחורי הכוונה ולומר – לא עוד. או במקרה של הכדורגל הישראלי – גם לנו יש גבול לחוצפה ולשכונתיות. זה הזמן להפסיק להתחבא מאחורי תקנונים או חוקים שכאילו כובלים את ראשי ההתאחדות מלפסול אנשים מפוקפקים מניהול קבוצת כדורגל, זה הזמן לנקוט באמצעים. לבית הדין העליון יהיו הערב את האמצעים הללו. הם צריכים לבוא חשבון עם החבורה הזו שהחריבה מועדון עם שורשים, ולסלול את הדרך להעברתו לידיים טובות יותר. כל פשרה אחרת מלבד הורדת ליגה תוכיח שההתאחדות לא באמת למדה לקח ולא באמת מתכוונת לתקן.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully