וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "שיחקנו קטסטרופה"

7.12.2009 / 23:05

מאמן ראשון לציון ביכה הפסד נוסף, הפעם לנתניה: "זה יהיה אתגר גדול מאוד להרים את הקבוצה". אלפסי: "יש לנו הרבה לב"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

במידה מסוימת, עומדות אליצור מכבי נתניה ומכבי ראשון לציון בשני צידי המתרס, בכל הנוגע לציפיות והגשמתן עד כה, שבעה מחזורים אל תוך עונת הכדורסל. מצד אחד עומדת בגאון הקבוצה של אריק אלפסי, העולה החדשה והצנועה, שמתברגת הערב (שני) במקום הרביעי בטבלה, בלי תקציב גדול או תקוות בשמים. מצד שני, מכבי ראשון לציון, שפתחה את העונה עם דיבורים על פיינל פור, והערב היא נחלה את הפסדה השישי בשבעה משחקים, 94:87. במחזור הבא מחכה לאפי בירנבוים עירוני נהריה למשחק תחתית מרתק, שעוד עלול להשפיע על עתידו של המאמן הוותיק.

אלפסי: "רצינו לכפר על השבוע שעבר"

"יש לנו קבוצה טובה ששומרת, למרות שהיום ספגנו 87 נקודות אבל יש לנו קבוצה עם הרבה לב", אמר מאמן הנתנייתים, אריק אלפסי המבסוט, עם תום המשחק. "רצינו לכפר על השבוע שעבר, ואני שמח מאוד על הניצחון הזה שנותן לנו דחיפה קדימה". על מצבה של קבוצתו בטבלה אמר: "אנחנו נמצאים בצמרת, אז אפשר לדבר על זה, אבל היה חשוב לנו לנצח היום כדי לא להתחיל להסתכל למטה". על היכולת של רוברט רות'בארט אמר אלפסי: "רוברט היה טוב היום, הוא עובר תהליך של בנייה ונכנס לאט לעניינים, אני שמח שהוא חזר לעצמו היום".

רות'בארט עצמו, שכאמור היה טוב מאוד היום, הוסיף: "ההגנה שלנו ניצחה את המשחק. היה לנו טעם רע מההפסד לחיפה, והתכוננו היטב למשחק הזה. יש כימיה טובה מאוד בקבוצה הזאת, כולנו כמו אחים, מבלים ביחד מחוץ למגרש ורואים את זה בתוצאות".

שמוליק ברנר, שניווט את המשחק של המארחת בצורה טובה מאוד, סיכם: "אני חושב שהיום עשינו צעד מאוד גדול קדימה, בעיקר בגלל איך שנראנו בשבוע שעבר. זה מראה אופי של קבוצה, לחטוף בראש ולחזור כמו שחזרנו היום במשחק לא קל, וזה מאוד משמח שעשינו את זה. אנחנו קבוצה בבנייה עם שחקנים קצת צעירים ומרגישים את זה בצורה שאנחנו משחקים. יש דברים לתקן, אבל הפוטנציאל קיים".

בירנבוים כועס על ההגנה

מנגד, ראשון לציון ממשיכה לשקוע. הערב היה למאמן הקבוצה, אפי בירנבוים, סגל מלא, אבל אפילו זה לא הספיק, וקבוצתו הציגה יכולת מאכזבת ואפאטית. "שיחקנו קטסטרופה. חוץ מחמש דקות ברבע השני ששמרנו, כל הזמן היו חסרות לנו עצירות. אחר כך, כשרצנו ברבע השני ועשינו כמה דקות הגנה טובה, ראינו את ההבדל, אבל זה היה צריך להיות מההתחלה", אמר בירנבוים בסיום.

"נצטרך להתייחס לזה, זה אתגר גדול מאוד להרים את הקבוצה. התחלנו את העונה לא טוב, וכשאתה לא צובר מומנטום מההגנה זה מה שקורה. יש לנו בעיה ואנחנו צריכים להתמודד איתה, זה לא דבר קל וזה לא חשוב מה שנגיד, מה שחשוב זה איך שהשחקנים יעמדו על המגרש ואיך הם ישמרו".

בראשון לציון החל להתאמן בימים האחרונים ג'וזף פורטה (28, 1.91 מ'), שהחל בתהליכים לקבלת אזרחות ישראלית ולאחרונה התאמן עם עירוני רמת גן. הגארד האמריקאי שיחק בעבר בין השאר בקאזאן, וכן בפורטיטודו בולוניה. בקבוצה ישקלו בימים הקרובים את מעמדו של רוד גריזארד, שמיעט לשחק הערב ועלול להיחתך בפגרה עוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully