וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לבן דיין, שלושה בישולים לשפונגין

המגנים של אומוניה ניקוסיה הצטיינו ב-0:4 על אנורתוזיס של רוני לוי. נאתכו הבקיע בפנדל ב-1:1 של רובין קאזאן נגד קובאן

דדי בן דיין כבש היום (שבת) את השער הראשון שלו בליגה הקפריסאית בניצחון של אומוניה ניקוסיה 0:4 על אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי בפלייאוף העליון. המגן השמאלי הכניע את מאתוש קוזאצ'יק בדקה ה-44 ואנדרה אלבס הכפיל בדקה ה-69 והשלים צמד בדקה ה-74, ובריאן ברגניו קבע 0:4 בדקה ה-89. בן דיין ויובל שפונגין שיחקו 90 דקות כל אחד אצל המנצחת, כשהמגן הימני מבשל לא פחות משלושה שערים.

בעקבות הניצחון, אומוניה חזרה למקום השלישי על חשבון אנורתוזיס וכעת היא זו שנמצאת בעמדת עלייה לליגה האירופית. הקבוצה של רוני לוי שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-17 אחרי שהמגן הימני ז'אניסיו הורחק.

*** ביברס נאתכו שיחק 90 דקות וכבש בפנדל ב-1:1 הביתי של רובין קאזאן נגד קובאן קרסנודאר. הקשר הישראלי הבקיע את השער השמיני שלו העונה וכפה שוויון בדקה ה-84. רובין מדורגת במקום השביעי. זניט סנט פרטסבורג זכתה באליפות שנייה ברציפות, אחרי שניצחה 1:2 את דינמו מוסקבה.

*** ניר מנצור החל להיבחן בקבוצה הפולנית פודבסקידז'ה, בשורותיה משחקים לירן כהן וליעד אלמליח, והוא צפוי להמשיך במבחנים גם בתקופת ההכנה לעונה הבאה.

*** דור מלול בישל בדקה ה-63 לגיום פרנסואה את השער המצמק של בירסחוט, שהפסידה 3:1 ללוקרן בפלייאוף האמצעי בבלגיה. מלול השלים 90 דקות, רועי דיין נכנס כמחליף בדקה ה-75. לירוי צעירי לא נכלל בסגל של מכלן, שסיימה ב-1:1 עם ליירסה.

*** מאור בוזגלו, שכבש את שער האליפות בקבוצת המילואים של סטנדרד ליאז', חזר לסגל הקבוצה הבוגרת אחרי ארבעה חודשים, אך נותר על הספסל בניצחון 0:2 על קורטרייק. רמי גרשון לא נכלל בסגל.

*** משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-77 ושיחק 13 דקות ב-2:2 של לוצרן מול גראסופרס בחוץ.

*** גיא אסולין שיחק 29 דקות ב-0:0 של ברייטון בחוץ נגד בארנסלי במחזור ה-46 והאחרון בצ'מפיונשיפ האנגלית. דקל קינן לא שיחק ב-1:1 של בריסטול סיטי נגד ברנלי וטל בן חיים לא שיחק בהפסד של פורטסמות 2:0 לנוטינגהאם.

*** ליאור רפאלוב, שחוזר מפציעה, לא שותף בהפסד קלאב ברוז' 2:1 לגנט. ההפסד של ברוז' מקרב מאוד את אנדרלכט לאליפות, כשהיא מוליכה את הטבלה, מרחק שבע נקודות מהמקום השני.

*** תומר חמד כבש שער במהלך ה-1:3 של מאיורקה מול חטאפה. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-75 ומצא את הרשת כעבור שלוש דקות בלבד, כשגילגל פנימה מול שער ריק בתום התקפה נאה. זהו שערו השמיני העונה של חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully