וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אנחנו בעיצומו של תור זהב בטניס הגברים"

השוויצרי מתכונן למאבק עם מארי ונולה על התואר בארה"ב: "היו לי 12 חודשים נהדרים. לא ויתרתי לרגע על חזרה לפסגה"

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכה: גדי ויינסטוק

לפני שהוא זכה בטורניר ווימבלדון לפני פחות מחודשיים, רוג'ר פדרר העביר שנתיים וחצי עקרות מהנפה של גביע בטורניר גרנד סלאם. היו שהספידו אותו, אמרו שהוא כבר לא יחזור, אבל השוויצרי שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-31, זכה בלונדון בגרנד סלאם מספר 17 ולאליפות ארה"ב הפתוחה שתפתח מחר (שני) הוא יגיע מפסגת הדירוג העולמי וכמועמד הבכיר לזכייה.

"ספקות? אולי היו שלבים של יותר ופחות אמונה, אבל לא היו ספקות שאני יכול לחזור למקום הראשון בעולם", אמר פדרר לקראת פתיחת הטורניר, "ידעתי כמה אני קרוב לפסגה והיו לי כמה הזדמנויות לזכות בטורנירי גרנד סלאם. זה היה שילוב של כמה דברים שצריכים לקרות, אבל בשום שלב לא ויתרתי. מבחינה מנטלית הייתי מוכן כל הזמן לעבוד ולנסות. בסוף זה השתלם".

בשנה שעברה השוויצרי הגיע לחצי הגמר, הוליך 0:2 במערכות מול נובאק דג'וקוביץ', אבל לבסוף נכנע לקאמבק מופלא של הסרבי שאז דורג ראשון. מאז אותו משחק, המאזן של פדרר עומד על 7:56 והוא גם גרף שישה תארים. "אלו היו 12 חודשים נהדרים", אמר השוויצרי, "כל הזמן הייתי קרוב לפסגה ותמיד האמנתי שהדברים ישתפרו. לפעמים אתה חייב להיות סבלני ופשוט להמשיך לעבוד ולהאמין במה שאתה עושה".

רפאל נדאל, שהגיע לגמר אליפות ארה"ב בשנה שעברה, פצוע ולא ישתתף בטורניר השנה, אבל גם בלעדיו לפדרר צפויה תחרות אדירה מכיוונם של דג'וקוביץ' ואנדי מארי. השוויצרי אמר: "אנחנו נמצאים בעיצומו של תור זהב - אני באמת מרגיש כך. היה נחמד לראות את אנדי מצליח באולימפיאדה ולנובאק הייתה שנה גדולה לפני שנה. גם אני ורפא עדיין בסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully