וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יליאן שוורץ לא עלתה לגמר הקפיצה במוט

אליפות העולם באתלטיקה: הישראלית סיימה במוקדמות עם 4.25 מ' בלבד. אוסקר פיסטוריוס העפיל לחצי הגמר ב-400 מ'

הקופצת במוט ג'יליאן שוורץ לא עלתה הלילה (בין שבת לראשון) לגמר הקפיצה במוט באליפות העולם הנערכת בדגא, שבדרום קוריאה, זאת לאחר שסיימה את התחרות בגובה של 4.25 מטרים. העולה החדשה מארה"ב עברה בניסיון הראשון 4.10 מטרים, כאשר את הגובה הבא - 4.25 היא עקפה בניסיון השני.

הרף התייצ לאחר מכן על 4.40 מטרים, אלא ששוורץ פסלה שלוש פעמים בגובה זה וסיימה את דרכה באליפות. הגבוה הנמוך ביותר ממנו העפילו לגמר היה 4.50 מטרים, קופצות אחרות עברו 4.55 מטרים ועלו לגמר שימנה 12 קופצות. ילנה איסיניבייבה הרוסייה הסתפקה בקפיצה אחת של 4.55 מטרים כדי לעלות.

שוורץ, שניסתה להשיג בין היתר את הקריטריון לאולימפיאדת לונדון 2012, תנסה לעשות זאת בפעם הבאה. התברגות במקומות 1-16 באליפות העולם היה מקנה לה את הכרטיס, אלא שכעת היא תנסה להשתחל ללונדון דרך קביעת תוצאת A של 4.50 מטרים.

הדברים שאסור להפסיד באליפות העולם

פיסטוריוס העפיל לחצי הגמר ב-400 מ'

במוקד העניינים בתחרויות הבוקר בדגאו עמד אוסקר פיסטוריוס, שהעפיל לחצי גמר הריצה ל-400 מ'. האצן קטוע הרגליים מדרום אפריקה סיים שלישי במקצה המוקדמות שלו עם תוצאה של 45.39 שנ', וזכה למחיאות כפיים ארוכות מהקהל בדרום קוריאה.

"זו הקלה גדולה", אמר בסיום פיסטוריוס, שהתמודד עם סוגיות משפטיות רבות על מנת להתמודד באליפות העולם למרות שעמד בקריטריון המקצועי. "זו הייתה הזדמנות גדולה עבורי להשתתף בתחרות הזו, שהייתה המטרה שלי במשך הרבה שנים. אני לא מרגיש כמו חלוץ, אבל זה כבוד גדול להיות במקום בו אני נמצא. אני עדיין צעיר, ומקווה לרשום עוד כמה פרקים בסיפור שלי".

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully