וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סלטיק מעוניינת בניר ביטון

כיאל יקבל חבר ישראלי נוסף? על פי דיווחים בסקוטלנד, בסלטיק עשויים להגיש הצעה לאשדוד על סך 700 אלף ליש"ט

האם בירם כיאל יקבל בקרוב מאוד חבר ישראלי חדש בסלטיק? על פי דיווחים בסקוטלנד, קבוצת הפאר מעוניינת בקשר מ.ס אשדוד ניר ביטון, ועשויה להגיש הצעה לקבוצה מעיר הנמל בהקדם. מנג'ר סלטיק ניל לנון סימן את הקשר כמועמד פוטנציאלי לקבוצה ומעוניין להחתימו במקומו של הפיני טימו פוקי, שהיה אמור לנחות בסקוטלנד אך בשלב לא ברור האם יקבל את השחרור המיוחל משאלקה, קבוצתי הנוכחית. על פי אותו דיווח, ביטון עצמו מעוניין לעזוב את ישראל ולעשות את הצעד הבא בקריירה בחו"ל. בסלטיק מקווים שיוכלו להחתים את ביטון עבור סכום של 700 אלף ליש"ט.

קשר מ.ס אשדוד ניר ביטון. ניב אהרונסון
שוב מעורר עניין בבריטניה. ביטון/ניב אהרונסון

כזכור, ביטון עורר עניין רב בבריטניה בקיץ שעבר, בין היתר מצד טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי - שהייתה הרצינית ביותר מביניהן ואף בחנה אותו למשך כמה משחקים, עד שסוגיית אשרת העבודה שלו בממלכה עלתה וסתמה את הגולל בנוגע לאפשרות שיעבור לאנגליה.

בקיץ האחרון דווח בפורטוגל כי גם בנפיקה הצטרפה לרשימת הקבוצות המעוניינות בישראלי, אך בסופו של דבר הוא נשאר לעונה נוספת בקבוצת נעוריו מ.ס אשדוד, ופתח את העונה במדיה. ביטון סבל במהלך הקיץ מפציעה בברכו והחל את העונה כשהוא לא כשיר במאת האחוזים. למרות זאת, במשחק פתיחת העונה מול בני יהודה פתח ביטון בהרכב והשלים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully