וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז'ה ז'סוס: "שוב חוסר המזל הזה"

בבנפיקה לא מעכלים את הטראומה החוזרת, המאמן: "עצוב עבור השחקנים והאוהדים". בפורטו שמחו לאיד: "צ'לסי עד המוות"

הקללה של בלה גוטמן לא מרפה מבנפיקה גם שנים אחרי מותו. הנשרים הפסידו הערב (רביעי) 2:1 לצ'לסי בגמר הליגה האירופית, בצורה הכואבת ביותר שניתן לתאר. שער דרמטי של ברניסלב איבנוביץ' בתוספת הזמן העניק את הגביע לאנגלים וקבע כי בנפיקה תישאר ללא תואר אירופי מאז ההתפטרות והוודו של גוטמן ב-1962, אחרי שתי זכיות בגביע האלופות. היה זה גמר שביעי בו הופיעה בנפיקה מאז. בכולם היא הפסידה.

אנסו פרס שחקן בנפיקה בוכה לאחר ההפסד בגמר הליגה האירופית. רויטרס
לא יכול לעצור את הדמעות. אנסו פרס/רויטרס

הערב זה קרה לה בדיוק כמו בהפסד 2:1 לפורטו במשחק העונה בשבת, אז שער בתוספת הזמן גרם לאובדן המקום הראשון (וככל הנראה גם האליפות) מחזור לסיום העונה. הדיכאון שולט בצד האדום של ליסבון.

בפורטוגל היו גם מי ששמחו לאידה של בנפיקה. כריסטיאן אטסו, שחקנה הגנאי של פורטו, פרסם בפייסבוק תמונה שלו חוגג על רקע הנפת הגביע של צ'לסי וכתב: "המסיבה עם הכחולים". קלווין, שהבקיע את שער הניצחון של פורטו לרשת בנפיקה בשבת, כתב גם הוא: "צ'לסי עד המוות".

שחקני בנפיקה מקבלים את מדליות הכסף לאחר ההפסד בגמר הליגה האירופית. AP
רק מקום שני. שחקני בנפיקה/AP

ז'ורז'ה ז'סוס, מאמנה של בנפיקה שראה רק ביום שבת את קבוצתו סופגת שער שוויון בתוספת הזמן מול פורטו ומאבדת את הפסגה, שוב חווה מפח נפש ואמר בסיום: "זה היה גמר בין שתי קבוצות נהדרות. שיחקנו מעולה בגמר הזה, אבל היה חסר לנו קצת מזל כדי לזכות. אני עצוב בשביל השחקנים שלי, אבל בעיקר עבור האוהדים. הגיע להם לנצח כי הם היו הרבה יותר טובים מאוהדי צ'לסי. זה שוב חוסר המזל הזה, גם ענקי כדורגל כמו קרויף ופלאטיני אמרו לי את זה".

נמניה מאטיץ', קשרה של בנפיקה אמר לאחר ההפסד האכזרי מול קבוצתו לשעבר: "שיחקנו טוב, אבל לא היינו תכליתיים. היו לנו יותר מצבים במשחק, אבל הקבוצה הטובה יותר לא תמיד מנצחת. אני מברך את צ'לסי על הניצחון שלה".

לימה המאוכזב סיכם: "שיחקנו כדורגל טוב יותר והיינו ראויים לזכות בתואר. קשה להסביר את מה שקרה. אני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו לאמסטרדם, רצינו לנצח עבורם, עבורינו ועבור המשפחות שלנו. לצערי, לא הצלחנו. אנחנו חייבים להיות חזקים עכשיו".

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן בנפיקה. GettyImages
עוד מפח נפש. ז'ורז'ה ז'סוס/GettyImages
ברניסלב איבנוביץ' שחקן צ'לסי מנחם את נמניה מאטיץ' שחקן בנפיקה. רויטרס
נחמה מהחברים לשעבר. נמניה מאטיץ', במרכז/רויטרס
ארתור שוער בנפיקה לאחר ההפסד בגמר הליגה האירופית. רויטרס
שוב בתוספת הזמן. ארתור/רויטרס
שחקני בנפיקה שבורים לאחר ההפסד בגמר הליגה האירופית. רויטרס
הלם מוחלט. שחקני בנפיקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully