וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "היכולת בשמים, אנו משחקים כמו לפני 4-5 שנים"

מאמן ברצלונה הילל את שחקניו, שסגרו את הסיבוב הטוב בתולדותיהם והבהיר: "וייה לא עוזב, כולם יודעים כמה הוא חשוב"

ברצלונה שברה אמש (ראשון) שיא נוסף, כאשר קבעה את הסיבוב הטוב ביותר בתולדותיה בליגה הספרדית עם 18 נצחונות מ-19 משחקים. הקטלאנים גברו על מלאגה 1:3, ליאונל מסי כבש זה מחזור תשיעי ברציפות והוסיף בישולים לססק פברגאס וטיאגו, ובכך הגדילה סגנית האלופה את הפער מריאל מדריד השנואה ל-18 נקודות.

"אנחנו מאוד מרוצים, 55 נקודות מתוך 57 זה מדהים", הודה טיטו וילאנובה, שנכנס בצורה חלקה להפליא לנעליו של פפ גווארדיולה. "לבוא למלאגה, שספגה רק 13 שערים עד המשחק ולהבקיע שלושה זה גדול. חוץ מזה, היכולת שלנו בשמים וזה נותן לי הרבה שקט. אנחנו משחקים עם אותה דינמיקה של לפני 4-5 שנים וזה עוזר. יהיה קשה להמשיך ביכולת הזו למשך שארית העונה, בטח כשליגת האלופות תחזור. אתלטיקו מדריד רק 11 נקודות מאחורינו, אז נהיה חייבים להמשיך".

טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה. רויטרס
מקבל תמיכה מכל כיוון. וילאנובה/רויטרס

המאמן אף זכה לתמיכה גדולה מאוהדי מלאגה, אותה הכיר בסיום: "אני מעריך את כל התמיכה שקיבלתי, אבל מעדיף שיעריכו אותי על העבודה שלי, לא בשל המחלה. השהות שלי לצד השחקנים היא התרופה הטובה ביותר". לבסוף, הכחיש וילאנובה באופן מובהק כי דויד וייה לא יעזוב בחלון ההעברות הקרוב: "הוא נשאר. אנחנו מאוד מרוצים ממנו. הוא עבר תהליך החלמה ארוך, אבל אנחנו מודעים לחשיבות שלו לקבוצה ובטוחים שהוא יעזור לנו".

חאבייר מסצ'ראנו הוסיף בתום המשחק: "מלאגה עשתה עבודה טובה, שיחקה טוב מאוד. ההבדל בין הקבוצות לא היה כל כך גדול כמו שהתוצאה מראה. זה כיף לשחק נגד קבוצות שרוצות לשחק כדורגל נגדנו, ולא סתם עומדים בהגנה. יהיה קשה נגדם בגביע ונהיה חייבים לשמור על ריכוז וזהירות".

בצד השני גם המאמן המפסיד מנואל פלגריני התייחס לרבע גמר הגביע הספרדי שמתקרב ואמר: "אני מקווה שנשחק טוב, אבל אלה משחקים שונים. אם התוצאה במחצית היום היתה 0:0, המשחק הזה היה שלנו. עשינו טעויות שטותיות".

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
היכולת בשמים. מסי והחברים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully