וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:3 במלאגה, מסי כבש ובישל צמד

המוליכה מסיימת את הסיבוב הטוב בהיסטוריה עם מאזן בלתי נתפס של 18 ניצחונות ותיקו. 0:2 לאתלטיקו מדריד על סראגוסה

הסיבוב הראשון בליגה הספרדית כמעט וננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-19. אחרי התיקו אתמול של ריאל מדריד באוסאסונה, הגדילה ברצלונה המוליכה את הפער מהאלופה ל-18 נקודות בפסגה, אחרי ניצחון חוץ 1:3 במלאגה. ליאונל מסי כבש (27) את שערו ה-28 העונה ושבר שיא אישי נוסף כשהרשית מחזור תשיעי ברציפות. הארגנטינאי המופלא הוסיף צמד בישולים לססק פברגאס וטיאגו והקטלאנים דוהרים לאליפות רביעית בחמש שנים כשהם משלימים את הסיבוב הכי טוב בהיסטוריה המפוארת שלהם.

יום המשחקים יצא לדרך מוקדם יותר כאשר אתלטיקו מדריד השנייה ניצחה 0:2 את סראגוסה, שמרה על המאזן הביתי המושלם והגדילה את הפער מריאל מדריד השלישית לשבע נקודות. היום החל עם ניצחונה של בטיס המפתיעה 0:2 על לבאנטה. ריאל סוסיאדד ודפורטיבו לה קורוניה נפרדו ב-1:1. הסיבוב יינעל מחר עם המשחק שבו תארח חטאפה את גראנדה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש מול מלאגה. רויטרס
כבש מחזור תשיעי ברציפות/רויטרס

מלאגה - ברצלונה 3:1

מה עוד אפשר להגיד על ברצלונה וליאונל מסי? אחרי פגרה קצרה המוליכה חזרה ללהטט על כר הדשא עם ניצחון במגרש שבו הפסידה ריאל מדריד רק לפני שבועיים. אחרי שנבחר בפעם הרביעית ברציפות לשחקן השנה בעולם, ליאונל מסי ניפק קבלות על כר הדשא עם שער ושני בישולים ושבר עוד שיא אישי עם כיבוש במחזור תשיעי ברציפות.

אחרי התיקו של ריאל מדריד אתמול, גדל הפער בין השתיים ל-18 נקודות והיחידה שמסוגלת לדגדג את ברצלונה היא אתלטיקו מדריד השנייה שמפגרת "רק" ב-11 נקודות אחרי בארסה, שמסיימת סיבוב שלם עם 18 ניצחונות ותיקו אחד מול ריאל מדריד. מדהים.

ברצלונה פתחה את המשחק עם לחץ בלתי פוסק ובדקה ה-27 עלתה ליתרון ומי כבש? ניחשתם נכון. ליאונל מסי כבש את שערו ה-28 העונה (!). הארגנטינאי ניצל טעות קשה של איגנסיו קמאצ'ו, קשר מלאגה שהחזיר כדור לעבר השוער שלו אך לא ראה את מסי, שעבר בקלות את ווילי קבאז'רו וגילגל מקרוב פנימה. 0:1 לברצלונה. מסי שבר בגול הזה שיא אישי כשכבש מחזור ליגה תשיעי ברציפות.

ברצלונה עלתה חדה גם למחצית השנייה והכפילה את היתרון בדקה ה-50. ליאונל מסי הפעם היה על תקן המבשל עם כדור עומק מדהים לססק פברגאס, שעצר באומנות ובנגיעה שלח כדור שטוח לפינה הימנית. 0:2 לברצלונה.

ברצלונה המשיכה להשתעשע ביריבתה ובדקה ה-82 כבשה את השלישי. טיאגו המחליף קיבל כדור בצד ימין, חתך לאמצע וקיבל דאבל פס מליאונל מסי ובעט שטוח ופנימה. 0:3 לברצלונה.

בדקה ה-89 השיגה מלאגה שער ניחומים מרהיב ביופיו. דייגו בונאנוטה הארגנטינאי בעט כדור חופשי מסובב מ-18 מטרים ברגל שמאל, שנעצר בין חיבורי הקורות של ויקטור ואלדס. 1:3 לברצלונה.

רדאמל פלקאו, שחקן אתלטיקו מדריד כובש. AP
לא עצר גם מול סראגוסה. פלקאו/AP

אתלטיקו מדריד - סראגוסה 0:2

אחרי שראתה את יריבתה העירונית שומטת נקודות אתמול, אתלטיקו לא מעדה והבטיחה את הניצחון מהר מאוד. טיאגו כבש כבר אחרי חצי שעה מבישול של גאבי. בדקה ה-38 כבש רדאמל פלקאו את שערו ה-19 העונה והשני של קבוצתו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

אתלטיקו הגדילה את הפער על פני ריאל מדריד השנייה לשבע נקודות בעקבות הניצחון הזה וצימקה זמנית את הפער מברצלונה המוליכה לשמונה נקודות. הקולצ'ונרוס הם היחידים ששומרים על מאזן ביתי מושלם עם 0:10 חלק בויסנטה קלדרון. סראגוסה מצידה הסתבכה שוב בתחתית ותחפש את הנקודות מול יריבה ברמה שלה.

רובן קסטרו שחקן בטיס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לא מפסיק לכבוש. קסטרו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

בטיס - לבאנטה 0:2

משחק בשיפולי הצמרת נערך בסביליה ובסיומו, הירוקים-לבנים המשיכו את העונה הנפלאה שלהם והם במרחק שלוש נקודות בלבד מהשלישית ריאל מדריד.

כבר אחרי שבע דקות, ג'ואל קמפבל הצעיר, המושאל מארסנל, סיים מתפרצת קטלנית בשער קל מתוך הרחבה אחרי בישול של רובן קסטרו. החלוץ הספרדי עצמו היה אחראי על השני בדקה ה-63, אחרי שהסתובב בצורה נהדרת ברחבה, ברח מהשומר ושלח כדור חד ומדויק לפינה הרחוקה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. שער מספר 11 לקסטרו העונה.

ריאל סוסיאדד - דפורטיבו לה קורוניה 1:1
לסוסיאדד: קרלוס ולה (45). ללה קורוניה: פיצי (27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully