וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "זו הייתה תצוגה אמיתית של עוצמה"

מאמן יובנטוס חגג את שבירת שיאו של פאביו קאפלו שהשיג עם יובה 93 נקודות ב-2005: "הראנו את הכעס והאכזריות שלנו"

יובנטוס הגדילה אמש (שישי) את הפער שלה בראשות הליגה האיטלקית ל-10 נקודות עם ניצחון חוץ 1:3 על קליארי, שפתח את המחזור ה-18 בסריה A. הקבוצה של אנטוניו קונטה דהרה לניצחון רביעי ברציפות בדקות האחרונות, כששער דרמטי של אלסנדרו מאטרי בתוספת הזמן ואחד נוסף של מירקו ווצ'יניץ' קירבו את הגברת הזקנה לאליפות שנייה ברציפות.

בסיום מצא קונטה בסיום סיבה נוספת לחגיגה: ברוח שיאו העלום של ליאונל מסי, גילו באיטליה שיובה שברה את השיא האיטלקי שהחזיקה בעצמה ב-2005, אז רשמה הקבוצה שאימן פאביו קאפלו 93 נקודות בשנה הקלנדרית כולה, ואחרי הניצחון אמש ליובה הנוכחית יש 94 נקודות ב-2012.

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. AP
"כעת כל מי שיפגוש אותנו יהיה עירני ודרוך". קונטה/AP

"הראנו את הכעס והאכזריות שלנו, שאיפשרו לנו להגיע ל-94 נקודות ולשבור את השיא של קאפלו", אמר המאמן שחזר לאחרונה לקווים אחרי השעייתו. "זו הייתה תצוגה אמיתית של עוצמה, האחרונה בשנת 2012 הגדולה שלנו. כעת כל מי שיפגוש אותנו יהיה עירני ודרוך. גם קליארי הייתה בתמונה עד הסיום, אבל מעדה בסיום".

על היכולת של ארתורו וידאל, שבישל את השער של מאטרי, אמר קונטה: "הזכרתי לו במחצית שהמשחק התחיל, והוא היה חיובי מאוד במחצית השנייה. הוא שחקן שתמיד ארצה שייצא איתי לקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully