וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "ליגת האלופות פחות חשובה לנו מהליגה הצרפתית"

כוכב פריס סן ז'רמן מוריד את רף הציפיות: "אנחנו לא ברצלונה, יובנטוס ואינטר, חסר לנו נסיון". על שכרו: "על איכות צריך לשלם"

חמישה מחזורים חלפו, והפרויקט השאפתני של פריס סן ז'רמן מדורג רק במקום הרביעי, עם תשע נקודות ושני נצחונות בלבד. הליגה כמובן רק החלה והפער מהמקום הראשון ומארסיי עומד על שש נקודות, אך כעת כבר הכוכבים הגדולים של הקבוצה הלוהטת של הקיץ מתחילים להבין כי החיבור בין סך הכשרונות עלול לקחת זמן מה.

"אנחנו עדיין לא ברמה של ברצלונה, יובנטוס או אינטר, אבל יש לנו את הפוטנציאל להגיע לשם", אמר הכוכב הגדול של המועדון והרכש הנוצץ של הקיץ, זלאטן איברהימוביץ'. "יש לנו את האיכות, אבל אנחנו עדיין לא רגילים לקחת הרבה תארים, וזה מה שחסר לנו כרגע - קצת נסיון ברמות הגבוהות של אירופה. אנחנו צריכים להתחיל עם זכיה באליפות, כמו שמנצ'סטר סיטי עשתה בשנה שעברה. מי שמע על סיטי לפני שלוש שנים? אף אחד. עכשיו הם התחילו לנצח ומתחילים לדבר עליהם. כך גם אנחנו צריכים לעשות".

גם לקראת ליגת האלופות שתיפתח עבור סן ז'רמן מחר עם מפגש מול דינמו קייב, השתמש החלוץ השבדי בדוגמת האלופה האנגלית: "אני מאוד רוצה לזכות, אבל צריך לקחת את זה צעד-צעד. כשסיטי הודחה בסיבוב הראשון בשנה שעברה, לא אמרו עליה שהיא לא קבוצה טובה, פשוט היה חסר לה נסיון. זה לא מונע מאיתנו להאמין בעצמנו, ועבורי, לא בטוח שהמטרה העיקרית שלנו צריכה להיות ליגת האלופות. הדבר החשוב יותר הוא לזכות באליפות צרפת".

על השכר המפלצתי שלו, שמוערך בכ-14 מיליון יורו נטו לשנה אמר זלאטן: "איכות לא באה בחינם, וכדי לקבל איכות צריך לשלם, לא? אני לא מבין את הביקורות. אחרי הכל, אני משלם הרבה מיסים לצרפת על הכסף שלי. לא באתי לכאן בשביל המשכורת, אלא בשביל האתגר. אני לא הולך בעקבות הכסף, הייתי יכול לפרוש היום ולהסתדר טוב מאוד בחיים".

לבסוף, כשנשאל על אלילי ילדותו, השיב איברהימוביץ': "רונאלדו הברזילאי היה השחקן היחיד שגרם לי להדליק את הטלוויזיה ולראות כדורגל. גם מרקו ואן באסטן היה אגדה. העובדה שמשווים אותי אליו היא מחמאה עצומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully