וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי שמרה על מאזן מושלם

התכולים חילצו 0:1 בנאנסי, ליון שנייה עם 0:2 על אז'סקיו. צפו בצמד המדהים של אלן טראורה ב-1:2 של ללוריין על ראן בדרבי

המחזור החמישי בצרפת הגיע לסיומו הערב (ראשון) כשמארסיי שמרה על המאזן המושלם עם ניצחון לא פשוט 0:1 בנאנסי. קודם לכן עקפה אותה ליון למספר שעות בפסגה עם 0:2 ביתי על אז'קסיו. לוריין ניצבת במקום השלישי אחרי 1:2 בדרבי על ראן, ובו הבקיע קשר הרכש אלן טראורה צמד פשוט מדהים:

השער הראשון: בעיטה מסובבת בנגיעה אחת בדקה ה-23

השער השני: בעיטה חופשית מדהימה בדקה ה-43

נאנסי - מארסיי 1:0

הפגרה לא עצרה את החבורה הלוהטת של אלי בופ, שמתחילה להסתמן כטוענת רצינית לכתר. התכולים, שיתארחו אצל פנרבחצ'ה בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית ביום חמישי, סופרים כבר חמישה ניצחונות רצופים מאז פתיחת העונה, הודות לשיתוף פעולה של האחים לבית משפחת איוו. בדקה ה-53 הרים אנדרה איוו כדור לראשו של אחיו ג'ורדן, שנגח לרשת של המקומיים, שפתחו את העונה עם ניצחון ותיקו אבל מאז רשמו שלושה הפסדים ברציפות וצנחו עד המקום ה-17. מארסיי עם פתיחת העונה הטובה בתולדותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ליון - אז'קסיו 0:2

פחות משלושה שבועות לפני שהיא מגיעה לקרית אליעזר למפגש מול עירוני קרית שמונה במסגרת הליגה האירופית, ליון הוכיחה פעם נוספת כי היא למדה את הלקח מהעונה שעברה והמשיכה בכושרה הטוב. הקבוצה של רמי גארד עדיין בלתי מנוצחת, ועלתה לכמה שעות לפסגה בזכות ניצחון ביתי על אז'קסיו, איתה סיימה פעמיים בתיקו בעונה שעברה. סטיד מלבראנק המשיך את סיפור הקאמבק הנפלא שלו והוביל את הקישור של ליון לצד קלמון גרנייה הצעיר, שבדקה ה-26 הגביה כדור קרן אותו נגח פנימה הבלם דיאן לוברן. מלבראנק סידר את השני בדקה ה-75 לליסנדרו לופס שחזר מפציעה, ומהספסל עלו שחקני הרכש ארנולד מבואמבה ולוסיאנו מונסון להופעת בכורה. אדריאן מוטו נכנס כמחליף בדקה ה-62, אבל לא הצליח לעזור לאז'קסיו בדקות הראשונות שלו בליגה הצרפתית.

ראן - לוריין 2:1

איזו נקמה מתוקה של לוריין בדרבי. בשנתיים הקודמות הפסידה הקבוצה של כריסטיאן גורקוף ליריבתה המושבעת בשני המפגשים, אבל הפעם ידעה לקחת את שלוש הנקודות למרות ששיחקה בתשעה שחקנים והשאירה את ראן מתחת לקו האדום. גיבור המשחק מבחינת לוריין היה אלן טראורה. הקשר שנרכש בקיץ מאוקזר סובב מ-30 מטרים את הראשון בדקה ה-23, והכפיל את התוצאה בבעיטה חופשית אדירה ממרחק דומה בדקה ה-44. לוריין איבדה את הבלם מקסים באקה (32) ואת השוער פביאן אודאר (54) בגלל עבירות קשות על ג'ונתן פיטרויפה. הקשר מבורקינה פאסו גם צימק עבור ראן בדקה ה-71, אבל המארחים לא מצאו את השוויון ואיבדו את שייק דיארה בכרטיס אדום שלישי במשחק בדקה ה-79. לוריין במקום השלישי עם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully