וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי שבר את שיא הכיבושים של גרד מולר

הישג ענק לליאו מסי, שכבש את שערו ה-46 בליגה וה-68 העונה בכל המסגרות. גווארדיולה: "ברכות למדריד, לנו היתה המשכיות"

ברצלונה איבדה אתמול (רביעי) את תואר האליפות בספרד, אבל ליאונל מסי מתקרב לתואר משלו - מלכות השערים. הארגנטינאי כבש שלושער ב-1:4 של ברצלונה על מלאגה (כולל שני פנדלים מפוקפקים למדי) והעלה את מאזנו ל-46 שערי ליגה - שניים יותר מרונאלדו - ו-68 בכל המסגרות. מסי שבר את השיא לעונה של גרד מולר האגדי, שכבש 67 שערים במדי באיירן מינכן ב-1972/73. יש לציין כי מולר זכה עם גרמניה באליפות אירופה ב-1972 ובגביע העולמי ב-1974. בתחום הזה מסי עדיין בפיגור.

מלבד ל-46 שערי ליגה, מסי כבש העונה 14 שערים בליגת האלופות (ב-11 משחקים), חמישה שערים במדי נבחרת ארגנטינה, ועוד שני שערים בגביע הספרדי. הפרעוש השלים חמישה שערים בשלושה ימים וזו הייתה הפעם התשיעית שלו העונה בה הוא מוצא את הרשת לפחות שלוש פעמים.

אחרי המשחק פפ גווארדיולה נראה כעוס למדי. "שרקו לטובתנו שני פנדלים, אבל עכשיו זה מאוחר מדי בעונה לשרוק לנו פנדלים", אמר פפ, "האם השופטים הכריעו את הליגה? זו הייתה עונה מאוד ארוכה, וקרו בה המון דברים. ריאל היא אלופה מוצדקת, אבל קרו המון דברים שלא דיברו עליהם, בגלל השתיקה שלנו. אי אפשר להגיד שלא ניסינו לחזור, אבל שוב, צריך לברך את ריאל מדריד".

לגבי עזיבתו: "אני הולך כדי להזדקק שוב לכדורגל. ברצלונה עושה את כולנו גדולים, לא כשחקן ולא כמאמן אני יכול לתת למועדון את כל מה שהוא נתן לי". על מסי אמר המאמן: "מי שיזכה בכדור הזהב, יהיה ראוי. הגדולה היא לא לזכות פעם אחת, אלא לאורך שנים, כמו שעשינו איתו. זה נכון גם לגבי זכייה בתארים".

ברצלונה כבשה 108 שערים העונה בליגה, הכי הרבה בתולדותיה, אך עדיין פחות מריאל (115). "העובדה שמדריד כבשה יותר מראה שהיא הצליחה יותר מאיתנו", אומר גווארדיולה, "אבל מה שאנחנו הצלחנו לעשות זה המשכיות. זה קשה לא רק לזכות פעם אחת, אלא להמשיך. זה ההישג הכי גדול שלנו. יבוא יום ומישהו ישווה את השיאים האלה, ויבוא יום שברצלונה שוב תשלוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully