וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עוקץ: ”העייפות שלי ביוני", פפ: "מעייף לנצח"

מאמן ריאל הגיב לסיבות שהובילו את גווארדיולה לעזוב: "שולח לו חיבוק". מאמן ברצלונה השיב: "הוא לא קשור לעייפות שלי"

ריאל מדריד אמנם עומדת לזכות באליפות בליגה הספרדית, אולי כבר מחר מול אתלטיק בילבאו (ד', 23:00, ספורט 5 ו-HD), אבל למאמנה ז'וזה מוריניו כנראה משעמם. 'המיוחד', שתמיד מחפש כותרות יצירתיות והתנגחויות חדשות, החליט להפנות את החיצים לעבר מאמן ברצלונה העוזב, פפ גווארדיולה.

במסיבת עיתונאים לקראת משחק האליפות נשאל מוריניו אם יש לו משהו להגיד על עזיבתו של גווארדיולה, שכזכור הודיע ביום שישי כי הוא מסיים את דרכו בקאטלוניה אחרי ארבע שנים ושלל תארים. מוריניו השיב: "אין לי מה להגיד, כי זו החלטה שלו. כשמפטרים אותנו, כל המאמנים מפגינים סולידריות נגד המועדונים, אבל למקרה של גווארדיולה אין קשר לזה. זה מקרה אישי, הוא בחר לעשות זאת ולכן אני לא מרגיש עצב בשבילו. הכי חשוב שהוא יהיה שמח ואני שולח לו חיבוק. אני כבר 12 שנים מאמן והעייפות שלי היא דווקא ביוני, כשאין משחקים", כשהוא עוקץ את גווארדיולה על הסיבות שהובילו לעזיבתו.

כשהגיע תורו של גווארדיולה לדבר, במסיבת העיתונאים שלו לקראת המשחק מחר מול מלאגה (21:00, ספורט 5+), הוא השיב בהתקפה משלו: "אני מודה למוריניו ואני מבהיר שהוא לא אחת הסיבות לעייפות שלי. אין לו קשר לזה, אפילו לא אחוז אחד קטן. מוריניו לא מעייף, לנצח המון זה דווקא כן".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully