וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 0:0 לליל מול ולנסיין

הדאבליסטית חזרה למקום השלישי, אך נמצאת בפיגור שש נקודות מהמוליכה פ.ס.ז'. טולוז חמישית אחרי 0:1 על ראן

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם משחקה של האלופה ליל, שסיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול ולנסיין ונמצאת במרחק שש נקודות מהפסגה. טולוז עלתה למקום החמישי לאחר ניצחון ביתי 0:1 על ראן, ובתחתית נפרדו ניס וסושו ב-1:1.

ולנסיין - ליל 0:0

הדאבליסטית הצרפתית יצאה למשחק חוץ מול ולנסיין ולא הצליחה להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות. ליל נתקלה ביריבה עיקשת והגיעה לכמה מצבים מצוינים, כולל כדור של מוסא סו לקורה בדקה ה-18, אבל ולנסיין הייתה הרבה יותר קרובה לניצחון עם שלוש קורות משלה. האוהדים המקומיים כבר דיברו לא פעם על השערים המקוללים באצטדיון החדש, והמשחק הזה רק יגדיל את המיתוס. ליל במקום השלישי עם 23 נקודות, ולנסיין מתחת לקו האדום עם 10 בלבד.

טולוז - ראן 0:1

שתי קבוצות שחולמות על כרטיס לאירופה ומקוות אפילו לסיים בין שלוש הראשונות, נפגשו לעימות מסקרן בטולוז, שם הקבוצה המקומית חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים בהם כלל לא כבשה. ראן ניצחה את טולוז בשלושת המפגשים הקודמים, אבל הפעם נכנעה דווקא לשער של שחקנה לשעבר אטיין דידו, שהבקיע את הראשון שלו העונה בבעיטה חופשית בדקה ה-27. גם הרחקתו של אנטואן דבו המקומי בדקה ה-55 לא סייעה לראן להשוות.

ניס - סושו 1:1

המארחת רשמה משחק ביתי שישי ברציפות ללא הפסד והתרחקה מעט מהקו האדום. אריק מולונגי העלה את ניס ליתרון בדקה ה-30 הודות לבישול של אנתוני מונייה, אבל סושו השוותה חמש דקות מאוחר יותר, כשמרווין מרטאן סחט פנדל וריאד בודבוז דייק מהנקודה הלבנה. דויד הלבויק המקומי הורחק בדקה ה-63.

(עדכון ראשון: 19:50)

בישול לבן בסט, סטטוס-קוו בצמרת

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully