וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בישול לעדן בן בסט, ניצחון בכורה לברסט

הישראלי הכין את הראשון ב-1:3 על לוריין. בן שהר סחט פנדל ב-3:1 של אוקזר לאוויאן. 2:4 לפ.ס.ז' על קון, ליון-סנט אטיין 0:2

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית, שבמרכזו הדרבי בין ליון לסנט אטיין שייערך בהמשך הערב (שבת) סיפק סטטוס-קוו בצמרת, ניצחון בכורה לברסט בתחתית ובעיקר שערים למכביר. עדן בן בסט בישל את הראשון ב-1:3 על אוויאן, וקבוצתו קקטעה רצף של חמש תוצאות תיקו ביתיות. בן שהר שיחק 33 דקות וסחט פנדל בהפסד 3:1 של אוקזר באוויאן. פריס סן ז'רמן שמרה על הפסגה עם 2:4 על קון, ומונפלייה אחריה עם 0:2 על נאנסי. מארסיי ניצחה 2:3 בדיז'ון.

ברסט - לוריין 1:3

תגידו מזל טוב לעדן בן בסט וחבריו. אחרי 11 מחזורים (שני הפסדים ותשע תוצאות תיקו) ללא ניצחון, ברסט הפכה לקבוצה האחרונה בליגה שמלקטת שלוש נקודות במשחק אחד, ועשתה זאת דווקא מול לוריין אותה לא ניצחה מעולם. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ובישל בדקה הרביעית ללארסן טורה שנגח פנימה. ברונו גרוז'י המצוין כבש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-35 והשלים צמד מהנקודה הלבנה בחלוף שבע דקות. ברונו מנגה רק צימק בדקה ה-54. בן בסט הוחלף בדקה ה-77.

אוויאן - אוקזר 1:3

אחרי שכבש שער בגביע הליגה, בן שהר שוב נשאר על הספסל של אוקזר ועלה רק בדקה ה-57, כשקבוצתו הוציאה את המארחים מהמשבר. אוויאן לא ניצחה מאז המחזור השני, אבל הפעם נתקלה ביריבה נוחה ומצאה את הנוסחה המנצחת. סדריק ברבוסה בישל בדקה ה-15 ליאניק סגבו, והשניים חזרו על כך פעם נוספת כשסגבו השלים צמד בדקה ה-42. ברבוסה נעץ את השלישי בדקה ה-69, כשבן שהר סחט פנדל שאיפשר לדריוש דודקה לצמק שתי דקות לאחר מכן.

דיז'ון - מארסיי 3:2

סגנית האלופה קיבלה עוד הזדמנות נוחה להמשיך להתאושש, כשפגשה עולה חדשה נוספת בדמותה של דיז'ון. אחרי הניצחון על אז'קסיו והרביעייה לרשת לאנס בגביע הליגה, מארסיי הגיעה לסטאד גסטון ז'ראר וסיבכה לעצמה את העניינים לפני שניצחה. לוק רמי כבש בדקה הראשונה אחרי בישול של שארל קאבורה, ובנואה שיירו הבקיע בבעיטה חופשית נאה בדקה ה-11, אלא שבריס ז'וביאל צימק בדקה ה-46 ובנג'מין קורנייה הנפלא השווה בדקה ה-63. דווקא המחליף אלו דיארה, שנחשב לרכש מאכזב של מארסיי עד כה, הכריע את המשחק עם הראשון שלו בקבוצה בדקה ה-82.

פריס סן ז'רמן - קון 2:4

קבוצת המיליונרים מהבירה, שאיבדה תואר ראשון העונה בעקבות ההדחה המבישה בידי דיז'ון בגביע הליגה, שמרה על הפסגה בעזרת שלוש נקודות ביתיות מול קון, אותה ניצחה גם בארבעת המפגשים הקודמים. תומא הורטו נגח את קון ליתרון בדקה ה-12, אבל בדקה ה-20 הורחק בנג'מין ניבה אחרי עבירה ברחבה וננה השווה מהנקודה הלבנה. ז'רמי מנז (55) ועוד פנדל של ננה (76) סידרו ניצחון שישי ברציפות לפ.ס.ז', כשז'רי ונדאם (82) הקטין ל-3:2 וחאבייר פסטורה נעץ את הרביעי שתי דקות לסיום.

מונפלייה - נאנסי 0:2

הפתעת העונה לא נעצרה גם מול המדורגת לפני אחרונה, שניצחה אותה בפעמיים האחרונות שביקרה בסטאד דה לה מוסון. מונפלייה תקפה ללא הרף, עד שבדקה ה-62 אוליבייה ז'ירו המצוין מצא את הרשת מזווית קשה. סולימאן קמארה הבקיע את השני בדקה ה-74. המארחים עם 26 נקודות, שלוש פחות מפריס סן ז'רמן המוליכה.

ליון - סנט אטיין 0:2

שלושה ימים אחרי הדרבי החם בשמינית גמר גביע הליגה, שהופסק ל-20 דקות בעקבות רימוני עשן ואבוקות שהדליקו אוהדי סנט אטיין והסתיים בניצחון 1:2 לליון, שתי הקבוצות נפגשו שוב, הפעם בסטאד דה ז'רלאן, שם ניצחו הירוקים אשתקד לראשונה מאז 1993. המקומיים חיכו עד הדקות האחרונות כדי לנקום כשג'ימי בריאן פרץ את הסכר בנגיחה אחרי כדור קרן, ויוהאן גורקוף חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

משחק נוסף:

אז'קסיו - בורדו 2:0
לבורדו: יוהאן גופראן (25 ו-29)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully