וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי: "זה יהיה הקלאסיקו האחרון שלי"

יומיים לאל קלאסיקו: קשרה הוותיק של ריאל סיפר: "אבקש לעזוב בסוף העונה". רונאלדו: "אני יותר גבוה ויותר רחב ממסי"

עתה, כשהסתיימו להם משחקי רבע גמר ליגת האלופות, כולנו יכולים להתרכז באירוע הכדורגל המרכזי של השבוע הזה, והוא כמובן האל קלאסיקו הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה. שתיים מהקבוצות הפופולריות בעולם, עם שורה ארוכה של כוכבים מדהימים, ייפגשו בשבת על הדשא במדריד באיצטדיון סנטיאגו ברנבאו בקרב הצמרת של הליגה הספרדית, אך מגן ברצלונה דני אלבס יודע במי אמורים לתמוך אוהדי הכדורגל.

אלבס סבור שברצלונה מייצגת את כל מה שטוב בכדורגל, וטוען שהיא נהנית מהמשחק כי היא מגיעה בגישה הנכונה. "אתה מתחיל לשחק כדורגל בתור ילד רק בגלל שאתה חולם לשחק במשחקים כאלה, בקבוצה כזאת", אמר אלבס, שעדיין תחת ההשפעה של ההצגה מול ארסנל: "אם אתה אוהב כדורגל כמו שאנחנו אוהבים, אז אתה בעד איכות ומהלכים יפים, בעד מהלכים מעוררי השראה, ואנחנו שיחקנו נהדר".

גם צ'אבי מתקשה להתאושש מההצגה של ברצלונה, ובעיקר של האיש הקטן גדול לאו מסי. "לאו נמצא בכלל ברמה אחרת מכל שאר הכדורגלנים בעולם, הוא בכלל בקלאסה אחרת", אמר צ'אבי, "אם יש לך מזל, אתה יכול להיתקל בשחקן כזה פעם ב-25 שנה".

ריאל: "למה שלא נשחק התקפי?"

אבל בריאל מסרבים להרים ידיים, וממשיכים להתעקש כי הקבוצה מסוגלת לנצח בקלאסיקו גם אימפריה לוהטת כמו ברצלונה. "לא חושב שהמשחק הזה יכריע את האליפות, אבל ניצחון בו ייתן לנו דחיפה גדולה והרבה ביטחון", אומר גונזלו היגואין, "לבארסה יש מעט מאוד חסרונות, אבל אנחנו מסוגלים למצוא אותם. נהיה חייבים להיות יציבים בחלק האחורי וחדים בחלק הקדמי".

"בקלאסיקו הקודם שיחקנו מצוין, והייתה הסכמה בתקשורת שלא הגיע לנו להפסיד, אז למה שלא נשחק שוב התקפי כמו אז?", שואל היגואין, "המשחקים האלה מאוד מיוחדים, אבל זה עדייו כדורגל". ומה לגבי הכושר של מסי? "מסי ורונאלדו הם שני השחקנים הכי טובים בעולם", מספר הארגנטינאי, ומפרגן דווקא לפורטוגלי, עמו היה לו "סכסוך" כביכול: "אני מקווה שבשבת כריסטיאנו יהיה טוב יותר ממסי".

אגב רונאלדו. הפרוטוגלי הנוץ התבקש היום להתייחס להשוואות הבלתי פוסקות בינו לבין מסי וענה בחיוך: "אני יותר גבוה ויותר רחב ממנו". אחר כך הוסיף ברצינות: "כולם מדברים רק על מסי ועליי ושוכחים שאנחנו לא היחידים שהולכים לשחק. זה לא דו קרב אישי בינינו ואנחנו גם שחקנים מאוד שונים. למסי יש שנה נהדרת והוא אחד מהטובים ביותר בעולם ויישאר כזה".

אגב, בלם ריאל אזקייל גאראי טוען שבארסה נחלשה מההחלפה בין אטו לאיברהימוביץ'. "אטו היה חשוב מאוד לברצלונה, היה קשה מאוד להתגונן מולו", אמר גאראי, "הם איבדו קצת מהאיכות ההתקפית שלהם, ואפשר לראות שזלאטן מתקשה להסתגל לסגנון של הכדורגל הספרדי".

גוטי בדרך החוצה

בשולי הכותרות שייצור המשחק בברנבאו יתייצב גוטי הוותיק, שהודיע היום כי זה יהיה הקלאסיקו האחרון שלו. "העתיד שלי לא ברור, אבל בטוח שזה יהיה הקלאסיקו האחרון שלי", אמר הקשר בן ה-33, "כרגע לא נראה שיש אפשרות שאשר בקבוצה. נותרה לי שנה אחת בחוזה, אבל אני מקווה להגיע להבנות עם ההנהלה ואני משוכנע שהם יבינו אותי. לא צריך לעשות מזה דרמה, הדבר החשוב הוא לעזוב בכבוד, במיוחד כשמדובר במועדון כמו ריאל מדריד".

גוטי, יליד מדריד, גדל במחלקת הנוער של המועדון ועלה לקבוצת הבוגרים בשנת 1995. אחרי שנים ארוכות בהן נשאר במועדון, רבים ציפו שהוא יגמור את הקריירה בקבוצה, אך השנה חל פיחות גדול במעמדו, דבר לו סייע גם סכסוך מתוקשר בתחילת העונה עם המאמן מנואל פלגריני.

"אני חושב שיש לי עוד שנתיים לשחק כדורגל והרעיון הוא לעזוב לאנגליה, איטליה, או לאחת מהמדינות הערביות. זה יהיה תלוי בהצעות", הוא הוסיף היום. מי שממנו מצפים לרשת את מקומו של גוטי בחוליית הקישור הוא סרחיו קנאלס, שיגיע בקיץ מראסינג סנטאנדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully