וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אם מסי יזכה במונדיאל, הוויכוח הגדול ייפתר"

מאמן נבחרת ארגנטינה שפע מחמאות לכוכב שלו וטוען שהשאלה מי הגדול מכולם תהיה ברורה: "הוא משחק עם ישו, הוא נמצא בכיוון הנכון"

יממה אחרי ההופעה הבלתי נשכחת נגד ארסנל, לאונל מסי קוצר מחמאות כעת גם מהמאסטרו, מראדונה, שהתלהב מהרביעייה הנהדרת. מאמן נבחרת ארגנטינה, שמקווה שהכוכב שלו יגיע באותו כושר גם למונדיאל הקיץ, התלהב מההופעה של מסי ואמר: "הוא נמצא ברמה גבוהה, נחשב לטוב בעולם וכוכב של ברצלונה. ליאו משחק עם ישו".

מראדונה נשאל ברדיו בואנוס איירס גם על ההשוואה הבלתי נמנעת בינו לבין הכוכב הצעיר של ברצלונה. "יש רגעים שאתה נכבש בבדידות, אבל אתה חייב להיות חזק כדי שלא תסיים את הקריירה ותעשה את הדברים שאתה עושה", אמר מראדונה כשהוא רומז על התמכרותו לסמים תוך כדי היותו שחקן פעיל. "דיברתי איתו הרבה על זה. אמרתי לו שעשיתי את הדברים שלי, וכעת הוא צריך להוליך את הקריירה שלו כדי שבסוף אנחנו נראה מי היה הגדול בכל הזמנים. בכל מקרה, הוא נמצא בכיוון הנכון. ראיתי שהוא בוגר ומלא ברצון".

מראדונה הוסיף שזכייה של מסי בגביע העולמי הקיץ לא תותיר ספקות שהכוכב הצעיר הוא השחקן הטוב בכל הזמנים. "איך אני יכול להיות לא שמח עבור מסי שיזכה בגביע העולמי? הוויכוח בין מראדונה לפלה יסתיים והדבר הכי חשוב זה שמסי הוא ארגנטינאי", אמר מראדונה בכניעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully