וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "בטוח שנוכל להישאר בליגה"

צפו במסע"ת הראשונה של המאמן החדש של פורטסמות, אברהם גרנט, לפני המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד (ש', 17:00, ספורט 2)

עריכת וידאו: דורון שטיין, צילום: רויטרס

צפו במסיבת העיתונאים הראשונה של גרנט כמנג'ר פורטסמות

כשנה וחצי אחרי שהפסיד למנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות, במשחקו האחרון כמאמן, ישוב גרנט למגרשים כמאמן, ושוב נגד מנצ'סטר יונייטד, הפעם למשחק ליגה במחזור ה-14 (שבת, 17:00, ספורט 2). הישראלי מונה אתמול (חמישי) למאמנה של פורטסמות אחרי ששימש מספר שבועות כמנהלה הטכני ולמרות שמחר הוא עדיין יירשם בתקפידו הקודם מכיוון שפומפי עוד לא הגישה בקשה לשינוי הסטטוס שלו, באנגליה מתייחסים כולם לכך שהוא מאמן הקבוצה.

גרנט כינס היום את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו בתפקיד החדש ואמר: "אני אוהב את המועדון הזה. זה מועדון גדול ומגיע לו להיות בפרמיירליג. אנחנו אחרונים בטבלה, אבל האווירה בקבוצה טובה. הפרמיירליג היא הליגה הטובה בעולם ואנחנו רוצים להישאר בה. אני מאמין בקבוצה ומאמין במועדון, אני בטוח שנוכל להישאר בליגה".

יו"ר המועדון, פיטר סטורי, הוסיף: "העלנו כמה שמות של מאמנים פנויים ואברהם היה הראשון ברשימה במרחק של מייל. אף אחד לא התקרב אליו".

גרנט, שינסה לחלץ את פורטסמות מהמקום האחרון בו היא מדשדשת, כנראה ייאלץ להסתדר מחר ללא דייויד ג'יימס הפצוע, כשג'יימי אשדאון צפוי להמשיך ולעמוד בין הקורות. הקשר פפה-בובה דיופ גם הוא בספק, אבל עשוי לפתוח על הספסל ולהיות משולב, כשגם ג'ון אוטקה כנראה ימשיך להיעדר. טל בן חיים עשוי להיות מתופקד שוב כמגן שמאלי, כשבמקרה כזה הרמן הריידרסון ויונאס קאבול ישחקו כבלמים.

פורטסמות ניצחה את יריבתה בשלושה מתוך 12 משחקי הליגה ביניהן מאז 2003 וזה מאזן לא רע ביחס לקבוצות תחתית אחרות, כך שהסיכויים שלה קיימים. אם לשפוט על פי ההיסטוריה, תוצאה אחת לא נראה והיא 0:0, תוצאה בה ההתמודדויות בין שתי הקבוצות מעולם לא הסתיימו.

האצטדיון צפוי להיות מלא מחר לאחר שכל הכרטיסים נמכרו והנהלת פורטסמות הוציאה הודעה עם המלצה לאוהדי שתי הקבוצות להגיע מוקדם למגרש או לסביבתו, כמו בכל משחק שמעורר הרבה התעניינות.

ג'יימי אוהרה המושאל לפומפי מטוטנהאם ובין היחידים שמציגים העונה יכולת מניחה את הדעת, אמר לקראת ההתמודדות: "מנצ'סטר יונייטד תמיד נאבקת על האליפות והיא תמיד קבוצה שקשה לשחק נגדה, אבל אנחנו רצים לשחק טוב ולקחת נקודות. אני חושב שהתחלנו להתחבר יותר ויותר ככל שהעונה התקדמה ואני מקווה שעכשיו גם נוכל להשיג תוצאות טובות".

פרגוסון: "לגרנט יש משימה קשה, נקווה שהוא יצליח"

"פורטסמות הביאה מאמן חדש ואנחנו נצפה לתגובה. אנחנו מכירים את אברהם גרנט היטב מצ'לסי. יש לו הרבה ניסיון ואני בטוח שהוא יוציא תגובה טובה מהשחקנים שלו". למחמאות הללו לכיוונו של המאמן הישראלי החדש של פורטסמות אחראי לא אחר מאשר אלכס פרגוסון, שמנצ'סטר יונייטד שלו תתארח מחר בפראטון פארק אצל נועלת הטבלה.

סיר אלכס הוסיף והתייחס למשחק ולמאמנה החדש של פומפי: "זה יהיה משחק קשה. גרנט נשאר בקשר עם הכדורגל והוא יהיה שמח לחזור אליו. יש לו משימה קשה ונקווה שהוא יצליח. חילופי בעלות זה דבר שתמיד יוצר הסחת דעת. רואים את זה על המגרש, אבל לפורטסמות יש כמה שחקנים טובים מאוד".

האלופה תגיע למשחק בדרום אנגליה ללא ג'וני אבנס, ג'ון אושיי וכמובן ריו פרדיננד הפצועים, אבל המנג'ר הסקוטי מרוצה מאוד מכושרו של ווס בראון ואמר: "בראון ו-וידיץ' היו פנטסטיים במשחקים האחרונים. זה רק הזכיר לי שכאשר ווס בריא, הוא שחקן ההגנה הכי טוב באנגליה. הוא פנטסטי ושיתוף הפעולה בינו לבין וידיץ' פנטסטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully