וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הסיטי קאמבק

ליברפול נחלצה מפיגור 2:0 מול מנצ'סטר סיטי וניצחה 2:3, עם צמד של טורס. צ'לסי גברה 0:2 על אסטון וילה, טוטנהאם-האל 1:0

המחזור השביעי בפרמיירליג הושלם היום (ראשון) עם כמה מפגשים מסקרנים במיוחד. מוליכת הטבלה צ'לסי אירחה את אסטון וילה וניצחה 0:2. ליברפול הלוהטת נחלצה מפיגור 2:0 במנצ'סטר מול הסיטי, הפכה את התוצאה וניצחה 2:3. הקבוצה של רפא בניטז נראית מצוין והיא ממשיכה להיות צמודה לצ'לסי.

טוטנהאם נוצחה בביתה 1:0 על ידי האל סיטי המפתיעה ומצבה של הקבוצה של חואנדה ראמוס ממשיך להיות בכי רע. עוד קבוצה שפתחה רע את הליגה, ניוקאסל, הצליחה להיחלץ מפיגור 2:0 מול אברטון וסיימה עימה ב-2:2. פורטסמות ממשיכה את הכושר הטוב שהיא נמצאת בו וגברה 1:2 על סטוק סיטי. במשחק נוסף, ווסטהאם של ג'יאנפרנקו זולה נחלה הפסד ליגה ראשון, כשנוצחה 3:1 על ידי בולטון.

מנצ'סטר סיטי - ליברפול 3:2

קבוצת המיליונים של מארק יוז שרדה השבוע את הסיבוב השני בגביע אופ"א וקנתה לעצמה קצת שקט, אבל ההפסד לוויגאן במחזור הקודם סיבך את מצבה בליגה. התכולים לא יכלו להרשות לעצמם להפסיד בבית, לעיני אוהדיהם ותחת עיניהם הבוחנות של הבעלים החדשים מאבו דאבי, אבל מה לעשות שהם פגשו את הקבוצה הכי חמה בליגה האנגלית.

הסיטיזנס פתחו את המשחק חד מאוד ועלו ליתרון בדקה ה-20, משער של סטיבן איירלנד אחרי בעיטה יפה מהאוויר. דקה לתום המחצית הראשונה חאבייר גרידו כבש עוד אחד וביסס את יתרונה של הסיטי. ליברפול לא נראתה טוב וזה נראה כי היהא הולכית לספוג את הפסדה הראשון בליגה, אבל אז נכנסו לפעולה פרננדו טורס, סטיבן ג'רארד וחבריהם.

עשר דקות במחצית השנייה צימק טורס ל-2:1 מבישול של אלברו ארבלואה. בדקה ה-67 פאבלו זבלטה הורחק משורות הסיטי, אחרי עבירה מכוערת על צ'אבי אלונסו, דבר שנתן את האות למתקפה האדומה על השער של ג'ו הארט. טורס כבש גם את השני (73), וליברפול המשיכה ללחוץ על הדוושה. זה היה רק עניין של זמן עד שהאדומים ייכבשו את השלישי, ובתוספת הזמן זה קרה. יוסי בניון, שנכנס כמחליף בדקה ה-81, החל את המהלך. הקשר הישראלי חדר לרחבה והוציא רוחב לטורס, שבעט. הכדור שלו פגע ברובי קין ובריצ'ארד דאן, והגיע לדירק קאוט, ששלח פנימה משלושה מטרים, 2:3 ענק לליברפול, שממשיכה להיצמד לצ'לסי. האדומים מראים שהעונה הם עשויים מחומר של אלופים.

צ'לסי - אסטון וילה 0:2

פתיחת העונה המצוינת של צ'לסי תחת לואיס פליפה סקולארי נבלמה מעט בתיקו המאופס מול קלוז' ברומניה בליגת האלופות, בו גם איבדה סגנית האלופה את דידייה דרוגבה שייעדר כחודש וחצי, אלא שהערב הכחולים התעשתו וחזרו לנצח.

המאמן הברזילאי הדגיש שהוא סומך לחלוטין על ניקולס אנלקה שיימלא את מקומו של החלוץ מחוף השנהב, והצרפתי אכן גמל לו עם שער בדקה ה-44. סקולארי קיבל שער ראשון משחקן ששב מפציעה, ג'ו קול, בדקה ה-23. הווילה הגיעה לסטמפורד ברידג' עם רצף נהדר של שלושה ניצחונות, אבל מול מול סגנית אלופת אנגליה היא לא הצליחה לחבר עוד אחד, כעת היא תנסה להתחיל רצף חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טוטנהאם - האל סיטי 1:0

העונה המסויטת של התרנגולים זכתה לנקודת אור נדירה ביום חמישי האחרון, כשהקבוצה של חואנדה ראמוס העפילה לשלב הבתים בגביע אופ"א אחרי שעברה את ויסלה קרקוב.

היום קיבלה טוטנהאם זבנג נוסף בדמות הפסד לעולה החדשה. קשה לומר שההפסד הוא מפתיע. טוטנהאם עם פתיחת העונה הכי גרועה בהיסטוריה שלה, והשחקנים לא מצליחים להפיק מעצמם שום דבר בליגה. האל, לעומת זאת, עם פתיחת עונה חלומית. בשבוע שעבר ניצחה הקבוצה באצטדיון האמירויות את ארסנל 1:2, והערב זה היה 0:1 קטן משער של ג'ובאני בדקה התשיעית. האל מטפסת למקום השלישי בליגה, וממשיכה לצבור נקודות ליום סגריר.

על טוטנהאם אין מה להכביר מילים, התרנגולים הולכים מדחי אל דחי וכל יום מגלים שהבור אליו נפלו עמוק יותר ויותר. מעמדו של ראמוס ממשיך להתערער, וכל יום עולים שמות חדשים של מועמדים להחליף את המנג'ר הספרדי, שלא מצליח לייצב את הספינה הטובעת בוויט הארט ליין.

אברטון - ניוקאסל 2:2

המהומה בניוקאסל מאז לכתו של קווין קיגן רק הולכת וגוברת, והשתלחותו של המאמן הזמני ג'ו קיניר בתקשורת המקומית השבוע רק ליבתה את היצרים. מנגד, אברטון הגיעה למשחק עם כמה צרות משלה, אחרי ההדחה הכואבת על ידי סטנדארד ליאז' בגביע אופ"א, ועם מאזן ביתי עלוב של שלושה הפסדים משלושה משחקים בגודיסון פארק.

ההתחלה של הכחולים הייתה טובה ונראה שהם בדרך לשלוש נקודות קלילות על אחת מנמושות הליגה. מיקל ארטטה (17) ומרואן פלאייני (34) כבשו את צמד השערים לקבוצה של דייויד מויס. לפני סיום המחצית הראשונה סטיבן טיילור דאג לצמק. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה איזן דמיאן דאף. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש שער ניצחון והן התחלקו בנקודות. אברטון עם נקודה שמינית במקום ה-14, ניוקאסל עדיין מתחת לקו האדום עם חמש נקודות.

ווסטהאם - בולטון 3:1

ג'יאפרנקו זולה, מאמן ווסטהאם, ספג היום את הפסדו הראשון בפרמיירליג, לאחר שהפטישים נוצחו 3:1 על ידי בולטון באפטון פארק. שתי טעויות של השוער רוברט גרין העניקו לוונדררס יתרון 0:2 כבר במחצית הראשונה: בדקה ה-30 הוא השמיט כדור לידיו של קווין דייויס, וחמש דקות לאחר מכן הוא התקשה להשתלט על כדור ואיפשר לגארי קייהיל להבקיע את הריבאונד. קרלטון קול צימק בנגיחה בדקה ה-68, אבל מתיו טיילור (86) העניק לבולטון נקודות חוץ ראשונות העונה בבעיטה חופשית מעולה. ווסטהאם, שיכלה לעלות זמנית לראש הטבלה, נותרה עם 12 נקודות משבעה משחקים. בולטון התרחקה מעט מהתחתית ולרשותה שבע נקודות. תמיר כהן לא שיחק.

פורטסמות - סטוק סיטי 1:2

אחרי פתיחת העונה הלא נעימה עם שני הפסדים לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, השיגה פומפי ניצחון רביעי בחמישה משחקים. פיטר קראוץ' העלה את הקבוצה של הארי רדנאפ ליתרון בדקה ה-28. חמש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה איזן ריקרדו פולר את התוצאה, אלא שדקה לאחר מכן השיב ג'רמיין דפו את היתרון לפומפי. הנקודות נשארו בפראטון פארק, פומפי ממשיכה להתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully