וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד סוגרת את הפור מהליגה

אחרי פתיחת עונה לא גדולה, השדים האדומים השיגו ניצחון שני רצוף, 0:2 בבלקבורן. פברגאס הציל נקודה לארסנל ב-1:1 הדרמטי בסנדרלנד

אחרי המחזור המצוין בליגת האלופות, שבישר טובות לשלוש מקבוצות הליגה האנגלית שניצחו, שתיים מהן חזרו לקלחת ופתחו את המחזור השביעי לקרבות האמיתיים שלהן. מנצ'סטר יונייטד יצאה לאיווד פארק הגשום וחזרה משם עם ניצחון 0:2 על בלקבורן של פול אינס. עבור ארסנל החזרה היתה קשה יותר, ורק שער מאוחר של ססק פברגאס קבע 1:1 מול סנדרלנד.

בלקבורן - מנצ'סטר יונייטד 2:0

היונייטד, שדווקא בליגת האלופות מראים היטב מה הם שווים, פתחו את העונה לא טוב על אף שבשבוע שעבר ניצחו 0:2 את בולטון. הפעם ציפתה להם יריבה שהשיגה 10 נקודות מ-18 אפשריות וגם פרגוסון ידע שקל זה לא הולך להיות, בטח תחת גשם שוטף. האדומים הגיעו למספר מצבים בפתיחה, אבל וידיץ', רונאלדו וגיגס לא הצליחו להכניע את השוער המחליף של בלקבורן, ג'ייסון בראון, שפתח במקום פול רובינסון הפצוע.

המחסום נפרץ עבור היונייטד בדקה ה-30, כשהגבהה מאגף שמאל נחתה על הראש של ווס בראון, שנגח מקרוב פנימה. שחקני הרוברס טענו לעבירה של וידיץ' על השוער שלהם, אך השופט אישר את השער. לאחר השער מנצ'סטר יונייטד נרגעה, עד לדקה ה-65, בה רונאלדו עבר את אוייר ההולנדי ומצא את רוני שכבש שער יפהפה וקבע 0:2. הניצחון השלישי של השדים האדומים מקפיץ אותם זמנית למקום השישי, עם 11 נקודות.

סנדרלנד - ארסנל 1:1

אחרי שבשבוע שעבר ספגה את אחד ההפסדים המביכים שלה בשנים האחרונות להאל סיטי, ארסנל התאוששה באמצע השבוע עם 0:4 גדול על פורטו, אבל חזרה לצרות של הפרמיירליג באצטדיון האור של סנדרלנד. החבורה הצעירה של ארסן ונגר לא הצליחה לפצח את ההגנה של החתולים השחורים לכל אורך המחצית הראשונה, וגם כשרובין ואן פרסי כבר הצליח לכבוש בדקה ה-56, השופט פסל את השער בטענה שהמבשל, תיאו וולקוט, יצא עם הכדור מחוץ לקו הרוחב.

הצרות של התותחנים הפכו לרציניות ביותר בדקה ה-86, כשגרנט לידביטר בן ה-22, שחקן הנבחרת הצעירה של אנגליה, שלח טיל מצוין מ-20 מטרים למשקוף ולרשת של מנואל אלמוניה והעלה את המקומיים ל-0:1. ארסנל החלה לתקוף בחמת זעם את שערו של קרייג גורדון, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן מצא כדור קרן של ואן פרסי את הראש של ססק פברגאס, והקטלוני נגח חזק פנימה וקבע 1:1 יקר.

וויגאן - מידלסבורו 1:0

במזל טוב השיגה בורו את ניצחון החוץ הראשון שלה בליגה מאז דצמבר, וגם זה הלך לה קשה מאוד. שחקניו של גארת' סאות'גייט הגיעו לאצטדיון ה-JJB עם רצף של שלושה הפסדים, ובמשך 89 דקות שיעממו יחד עם המקומיים את האוהדים, לפני שג'רמי אלדייר קיבל מסירה מסטיוארט דאונינג ושלח בעיטה חדה לרשת.

ווסט ברומיץ' - פולהאם 0:1

מעודדת מהניצחון האחרון על מידלסבורו, ווסט ברומיץ' הצליחה לחבר רצף ניצחונות בבית מול הקוטג'רס החלשים של רוי הודג'סון. המאמן הוותיק הושיע את פולהאם מירידה בעונה שעברה, אבל הצליח לשקוע איתה שוב בתחתית מהר מאוד העונה עם הפסד שלישי ברציפות. רומן בדנר הצ'כי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully