וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "יהיה מאוד קשה עבורי לחזור ליד אליהו"

רכז פנאתינייקוס דרוך לקראת המפגש עם מכבי ת"א: "זה יהיה מרגש וקשה". באטיסט: "המשחק הראשון יהיה הכי חשוב"

יומיים בלבד נותרו עד פתיחת סדרת ההצלבה המרתקת בין מכבי תל אביב ופנאתינייקוס, ונדמה כאילו שתי הקבוצות כבר לא יכולות לחכות לכדור הביניים הראשון שיוציא את המפגש לדרך. המשחקים אמורים להיות אמוציונליים במיוחד עבור שרונאס יאסיקביצ'יוס, שעזר למכבי תל אביב להניף גביעי אירופה בעבר, וכיום הוא מהווה תפקיד חשוב על הספסל של ז'ליקו אוברדוביץ'.

אמש (שבת) העניק הרכז הבלתי נגמר ראיון לתקשורת המקומית ובו דיבר על החזרה המרגשת ליד אליהו, אותה יערוך בשבוע הבא. "יהיה מאוד קשה לשחק מול מכבי, בעיקר בישראלי. אני בנאדם מאוד רגיש ואין ספק שכשאיכנס ליד אליהו אוצף ברגשות. זה יהיה רגע מיוחד ומאוד קשה, אבל זו חלק מהעבודה שלי, כך שאנסה להתרכז ולעשות את הטוב ביותר שלי".

שאראס נשאל מה דעתו על מכבי תל אביב של העונה, והשיב: "מכבי תמיד טובה, בין אם היא עולה לפיינל פור או לא. היא יציבה בדיוק כמו פנאתינייקוס. העונה יש להם התקפה טובה, ודיוויד בלאט יודע איך לנצל את השחקנים שבסגל. שחורציאניטיס הוא חזק ודומיננטי, ובשנתיים האחרונות הוא גם שיפר את יכולת המסירה שלו. גם תיאו פפאלוקאס הוא יריב מאוד מסוכן".

מייק באטיסט: "אם נעשה מה שאנחנו יודעים - ננצח"

"האמת היא שאנחנו לא יודעים הרבה על מכבי", אומר הבוקר מייק באטיסט, סנטר פנאתינייקוס, ליומון "ספורט דיי". "בוודאי שנראה הרבה קטעים שלהם בוידאו ונלמד אותם לפרטי פרטים. מכבי זו קבוצה שתמיד קשה לשחק מולה. הם המשיכו עם אותו מאמן מהעונה שעברה, משהו שגם אנחנו עשינו, והם רוצים להעפיל לפיינל פור, שזו גם המטרה שלנו. יש להם שחקנים מנוסים, כפי שלנו יש שחקנים מנוסים. אבל כל זה לא אומר שאנחנו דומים להם.

"זו תהיה סדרה ברמה גבוהה", משוכנע באטיסט. "אנחנו צריכים לשמור על הבית שלנו ומקווים לנצח בתל אביב לפחות פעם אחת. ברור שלסדרה הזו אין קשר לגמר של העונה שעברה. אז זה היה אירוע של 40 דקות, משחק של 'הכל או כלום'. עכשיו זו סדרה. אתה צריך להיות רענן ואנרגטי בכל המשחקים. אנחנו יודעים שהמשחק הראשון הוא בדרך כלל המשחק הכי חשוב, ואנחנו צריכים לנצח אותו. נצטרך להיזהר, מהשנייה הראשונה עד לשנייה האחרונה, כי במשחקים כאלו כל פרט קטן יכול לעשות בסוף את ההבדל".

יש לפנאתינייקוס כמה יתרונות בולטים על מכבי, משוכנע הסנטר האמריקאי של אלופת אירופה. "בדרך כלל, הגנה מנצחת משחקים מהסוג הזה, וזו אחת מנקודות החוזק הגדולות שלנו. אנחנו צריכים לעשות את המיטב שלנו – כי אם נעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות, אנחנו ננצח. הכי חשוב זה שנגן על הבית שלנו, כי העונה כבר היו לנו כמה הפסדים באואקה. אנחנו משחקים טוב במשחקי החוץ, והגיע הזמן שנשחק כך גם אצלנו בבית.

"אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה, אחרת לא היינו נמצאים במקום הזה", סיכם באטיסט. "בעבר, אחרי עונות שבהן זכינו ביורוליג, לא הצלחנו אפילו להגיע לפלייאוף – אז עבורנו מה שקורה העונה זה דבר חדש. תמיד יש עלינו לחץ, אבל בסופו של דבר אנחנו תמיד יודעים איך להתמודד איתו. באופן אישי אני מרגיש בסדר. הברך כאבה לי, אבל אני לא מחפש תירוצים. אף פעם לא חיפשתי. גם בסדרה מול מכבי אנעל נעליים, אעלה לפרקט ואעשה את המיטב שלי".

מייק באטיסט הוא "דרק שארפ של פנאתינייקוס"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully