וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנג: "אני גאה להגיד שיש בי הרבה אפריקאיות ולא קצת"

הפורוורד הגיב נחרצות לדבריו הגזעניים כלפיו: "מדאיג שדעות כאלה נאמרו בחופשיות בישיבה". מג'יק: "פרי צריך ללכת"

לואל דנג, קליבלנד קאבלירס. AP
"לצערי ההערה על המוצא שלי לא נאמרה מתוך כבוד". דנג/AP

הפרשה הגזענית ממשיכה להסעיר את ה-NBA. לואל דנג הגיב הלילה (בין שלישי לרביעי) לדבריו הגזעניים של דני פרי, הג'נרל מנג'ר של אטלנטה הוקס, שאמר עליו כי "נשארה בו קצת אפריקאיות" בהצרה שפרסם.

"דבריו של פרי נאמרו כדי לתאר אותי", כתב לואל דנג, "הורים אפריקאים יהיו גאים לשמוע שילדיהם מזוהה עם המורשת שלהם. אני גאה להגיד שיש בי הרבה אפריקאיות ולא רק 'קצת'. במשך כל חיי הזהות שלי הייתה מקור לגאווה וכוח. בקרב המשפחה שלי, החברים, המדינה שלי דרום סודאן ויבשת אפריקה, אני לא יכול לחשוב על זכות גדולה יותר מלעשות מה שאני אוהב ולייצג את המורשת שלי. לצערי ההערה על המוצא שלי לא נאמרה מתוך כבוד".

"אני מתמקד בהכנות המקצועיות שלי. לכל אדם מגיע כבוד ולא יחס סטריאוטיפי. אני עצוב ומאוכזב מכך שעדיין חושבים בצורה כזאת היום. מדאיג אותי שדעות כאלה נאמרו בחופשיות במהלך ישיבה של אנשי עסקים", הוסיף לואל דנג, "מנחם אותי לדעת שאנשים לא מרגישים נוח בקשר לזה והיה להם את האומץ להתבטא נגד האמירות".

הג'נרל מנג'ר של אטלנטה הוקס דני פרי. AP
הצית את הפרשה הגזענית החדשה. דני פרי/AP

מה שהצית את הפרשה הייתה התייחסות של דני פרי לשחקן לואל דנג, יליד סודן, במהלך ישיבת הנהלה של ההוקס. אחד הבעלים של הקבוצה מג'ורג'יה, ברוס לבנסון, הודיע כי ימכור את חלקו במועדון בעקבות מייל ששיגר לפרי, ובו שלל אמירות גזעניות.

בינתיים מג'יק ג'ונסון, שהיה מושא התקפותיו של דונלד סטרלינג, התייחס בחשבון הטוויטר שלו לאמירות של דני פרי וקרא לסילוקו מהליגה: "הג'נרל מנג'ר של אטלנטה הוקס דני פרי צריך ללכת אחרי שהתבטא בגזענות כלפי שחקן ה-NBA לואל דנג".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully