וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרי: "לואל דנג לא מושלם, נשארה בו מעט אפריקאיות”

התפתחות נוספת בסערה הגזענית ב-NBA: דני פרי, הג’נרל מנג’ר של אטלנטה, אמר דברים מטרידים על דנג, ולא נענש

הג'נרל מנג'ר של אטלנטה הוקס דני פרי. AP
קודם סטרלינג, אחרי זה לבנסון, עכשיו הוא. פרי/AP

בארה"ב עדיין לא שוככת הפרשה הגזענית החדשה ב-NBA, שהביאה את הבעלים של אטלנטה הוקס ברוס לבנסון למכור את חלקו במועדון. לבנסון הודה שבאוגוסט 2012 הוא כתב אימייל "לא הולם" לבעלים השותף של המועדון, דני פרי, המשמש גם ג'נרל מנג'ר.

כעת מתברר שמה שהצית את הפרשה הייתה התייחסות של דני פרי לשחקן לואל דנג, עליו ציין ש"עדיין נשארה בו קצת אפריקאיות". פרי אמר על דנג, יליד סודן, ש"הוא עדיין בחור צעיר, בסך הכל הוא בחור טוב, אבל הוא לא מושלם. עדיין נשארה בו קצת אפריקאיות, ואני לא אומר את זה במובן רע". הדברים נאמרו בשיחת ועידה עם חברי קבוצת הבעלות של ההוקס. "הוא מסוג האנשים שמציגים לך בחזית חנות יפה, אבל מוכרים לך דברים מהמחסן האחורי", המשיך פרי.

הבעלים של אטלנטה הוקס ברוס לבנסון. AP
לבנסון/AP

האמירה הזו של דני פרי גרמה לאחד הבעלים ב-NBA לדרוש חקירה בחשד לגזענות. במהלך החקירה התגלה המייל המדובר של לבינסון, שגרמה לו להתפטר. "לפני שקנינו את ההוקס, הניסיון למלא את האולם לווה בחלוקת אלפי כרטיסים לקהילה השחורה", כתב לבנסון באותו מייל, "התאוריה שלי היא שהקהל השחור הבריח את הקהל הלבן, ואין מספיק קהל אוהדים שחור בעל אמצעים לרכוש כרטיסים, קהל שיצור בסיס אוהדים משמעותי שרוכש כרטיסים. אל תבין אותי לא נכון. לא היה שום דבר מפחיד בארנה באותם ימים, מעולם לא חשתי לא בנוח, אבל אני חושב שהלבנים מהדרום לא חשו בנוח עם זה שהם מיעוט בארנה או בברים...כשאני שומע שאנשים אומרים שהארנה היא לא מקום להיות בו, אני חושב שזה סימן לזה שיש יותר מדי אוהדים שחורים במשחקים".

לאחר פרסום הדברים, הקומישינר אדם סילבר עם נציגי הבעלים של הליגה, ובהמשך הליגה שכנעה את לבנסון למכור את חלקו. בתחילת השבוע פרי נפגש עם שחקני אטלנטה ועם הצוות המקצועי והתנצל על הדברים. בעקבות הדברים של פרי, אחד מחברי ההנהלה, מייקל גירון, דרש מלבנסון שיפטר את הג'נרל מנג'ר. "אני קורא לך, כחבר בוועד הפועל של ה-NBA וחלק מהבעלים, לנקוט בפעולה מיידית ולפטר אותו. יועצינו טוענים כי אין ברירה אלא לדרוש את התפטרותו, ואם הוא מסרב, לסיים את חוזהו". מנכ"ל אטלנטה ציין שפרי נענש, אבל יישאר הג'נרל מנג'ר.

כידוע, הדברים של לבנסון הגיעו אחרי קיץ סוער, שבמהלכו הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג הושעה לכל החיים ונאלץ למכור את הקבוצה בגלל שורה של אמירות גזעניות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully