וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מיאמי הביסה את לוס אנג'לס קליפרס

האלופה הייתה גדולה על קליפרס, שחסרה את פול ובילאפס, עם 80:94 קל. 17 אלף צופים גדשו את האולם בבייג'ינג

משחקי הפרי-סיזן של קבוצות ה-NBA ממשיכים להגיע לכל מיני קצוות בתבל, כשהפעם האלופה מיאמי היט שיחקה מול לוס אנג'לס קליפרס לעיני 17,000 צופים שמילאו מפה לפה את המסטרקארד ארנה בבייג'ינג, סין. קליפרס, שהופיעו למשחק כשהם חסרים את כריס פול וצ'ונסי בילאפס, פתחו את המשחק לא טוב ונלקעו לפיגור דו ספרתי כבר לאחר הרבע הראשון, שהסתיים ב-29:18 למיאמי, שאף היא חסרה מספר שחקנים, שוליים יותר אמנם, כמו מייק מילר ויודוניס האסלם.

ההיט המשיכו להגדיל את ההפרש במהלך המחצית הראשונה, שצמח כבר ל-18 בירידה למחצית, עם 53:35, כשהשליישיה של ההיט, לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש חוגגים לקול תשואותיהם של הקהל הסיני. המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות, כשהקליפרס לא מצליחים להוריד את ההפרש לחד ספרתי עד הסיום. גם שחקן הרכש המסקרן ביותר של ההיט, ריי אלן, הצטרף למסיבה עם כמה שלשות וסיים עם 15 נקודות. לברון ג'יימס סיים עם 20 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. אלן, כאמור, הצטרף אליו עם 15, רודני קרני הוסיף 10 ונוריס קול המוכשר סיים עם 10.

בלייק גריפין היה הבולט בשורות הקליפרס עם 19 נקודות ושמונה ריבאונדים. ג'מאל קרופורד שהצטרף לקבוצה בקיץ קלע 16 ואילו קארון באטלר הצטרף עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully