וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחזרה לימי התהילה"

עיתוני בוסטון מהללים את הסלטיקס: "מפתיחת העונה היה ברור שזו הקבוצה הטובה ביותר". "L.A. Times" על בריאנט: "זה לא MVP"

הבוקר שאחרי הזכיה של הסלטיקס באליפות ה-NBA לא מוצא את עיתוני בוסטון אדישים. "בחזרה לימי התהילה" זועקת הכותרת של ה"בוסטון גלוב". "זו מסיבת גן (Garden Party, כמובן עם קריצה לאולם המיתולוגי)", כתב העיתונאי דן שונסי. "ראסל, האבליצ'ק וג'ו ג'ו וייט היו באולם לצעדה האחרונה. רד אאורבך, וולטר בראון, דניס ג'ונסון, רג'י לואיס וג'וני מוסט (השדר האגדי) השקיפו מלמעלה". שונסי גם ליגלג על הלייקרס: "קובי בריאנט קלע 22 נקודות ללוזרים, כנראה שללייקרס היו יותר מדי שחקנים אירופים".

בוב ריאן, פרשן הכדורסל הבכיר של הגלוב, כתב: "אל תגידו 'אליפות שלא תיאמן', תגידו "אליפות שבהחלט תיאמן'. הסלטיקס לא רק זכו באליפות, הם באו לקחת אותה, לדרוש אותה. לאף אחד לא היה ספק מהרגע הראשון של העונה מי הקבוצה הטובה ביקום".

ב"בוסטון הראלד" התמקד סטיב קונרוי בקובי בריאנט. "קובי חייך אבל ראו שהוא לוקח ללב. ולמה שלא ייקח ללב? ה-MVP של הליגה מסר אסיסט אחד ואיבד ארבעה כדורים. הוא לא היה פקטור בכלל במשחק. סטיב באקלי, פרשן העיתון, שהתמקד בהורדה של שלושת הכוכבים, פול פירס, ריי אלן וקווין גארנט, לספסל, ארבע דקות לסיום. "זו לא הייתה ההחלטה הטובה ביותר של דוק ריברס כמאמן, אבל בהחלט הדרמטית הטובה ביותר שלו".

"11:54 שעון מזרח הייתה השעה שבה הסלטיקס חזרו לעגון בנמל", כתב סטיב בולפט מה"הראלד". "הסיוט הגדול של בוסטון הסתיים. 22 שנים של החלטות גרועות וקארמה רעה שקעו כמו שקיעת השמש בברקשיירס. הסלטיקס ניצחו משום שיש להם את השחקנים הטובים ביותר, וגם משום שזה מה שהקבוצה הטובה ביותר צריכה לעשות - לנצח".

ג'ורדן? באמת?

ה"לוס אנג'לס טיימס" יצא בכותרת "הלייקרס נקברו בגארדן", ומייד עבר למתקפה על בריאנט. "MVP? יותר כמו MIA (Missing in Action, שחקן שלא הופיע)", כתב ביל פלאשקי. "אתם יודעים בדיוק למי כוונו הקריאות 'לנצח את אל.איי.' לאיש שהיה נורא ואיום. הם קראו לו 'אתה לא ג'ורדן' וידעו למה. עד כמה זה היה גרוע? עד כדי כך שגארנט ישב בצד חמש דקות לסיום והריע לחברים מהספסל".

ההשוואה (המופרכת מלכתחילה) בין קובי בריאנט למייקל ג'ורדן הסתיימה, כפי הנראה. "ג'ף גודמן מ"פוקס ספורט" כתב: "ג'ורדן לעולם לא היה נותן לזה לקרות. גם לארי בירד ומג'יק לא. לקובי הייתה הזדמנות לבנות מורשת משלו והוא הצליח להיעלם דווקא כשזה היה חשוב. אתם באמת מאמינים שפול פירס היה רוקד על הספסל שתי דקות לסיום אם מייקל היה במגרש?"

ועוד מהתקשורת: ג'מלי היל, הפובליציסטית של ESPN, כתבה לפני מספר ימים כי "לאהוד את הסלטיקס זה כמו לתמוך בהיטלר". הרשת הודיעה כי היל מושעית עד להודעה חדשה וגם התנצלה בפני הסלטיקס. היל עצמה אמרה: "הראיתי תשוקה לכדורסל ולדטרויט, העיר בה גדלתי. השתמשתי בשיקול דעת לא נכון ומוטעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully