וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "לא אוהב לשחק נגד ספרדיות בצ'מפיונס"

ברצלונה מחכה לאתלטיקו מדריד, צ'אבי מחכה ליריבה עיקשת: "אין הנאה גדולה במשחקים מולה, נצטרך להיות זהירים"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
יהיה פיצוץ. מסי מול קוסטה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ברצלונה מול אתלטיקו מדריד זה לא רק מפגש בין הראשונה לשנייה בליגה הספרדית, אלא גם קרב מרתק שיתקיים בקאמפ נואו ביום שלישי הקרוב (21:45) במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

קשר ברצלונה צ'אבי יודע שאתלטיקו תהיה יריבה עיקשת, ושברצלונה לא ניצחה אותה העונה בשלושת המפגשים (שלוש תוצאות תיקו, ביניהן שתיים בסופר קופה).

"אנחנו מגיעים בכושר טוב ונרגשים מאוד, זה זמן טוב עבורנו מבחינה פיזית ומנטלית", אמר צ'אבי, "אני לא אוהב לשחק מול קבוצות ספרדיות בליגת האלופות, אנחנו מכירים זה את זה יותר מדי טוב. זו יריבה מאוד לא נוחה, שמתגוננת היטב ויוצאת למתפרצות מסוכנות, וההתמודדות תוכרע בפרטים הקטנים".

צ'אבי יודע ש"אתלטיקו יריבה חזקה מאוד, יש מעט מאוד מצבים במשחקים מולה, והאסטרטגיה תהיה חשובה מאוד. אין הנאה גדולה במשחקים מול אתלטיקו. המפתח יהיה לא לספוג בבית, ולהימנע מטעויות ומקרנות, כי הם טובים ומסוכנים במצבים נייחים, במיוחד עם דייגו קוסטה. הם עולים לכל משחק עם אמונה ותשוקה".

צ'אבי גם החמיא לכוכב הקולצ'ונרוס קוקה ואמר עליו ש"יש לו הכול, פיזיות, כישרון, נוכחות ועתיד, הוא מוכן להפוך למנהיג של נבחרת ספרד בעשר השנים הקרובות. יש לי אליו חיבה מיוחדת, כי גם אני שיחקתי באותה עמדה ונראה שהוא שחקן נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully