וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "השמיים הם הגבול מבחינת הסגל שלנו"

קשר ריאל מוכן לעונה החדשה ולמפגש עם ולנסיה (א', 20:00, ספ' 5 ו-HD). וילאנובה לקראת סוסיאדד: "רוצים את כל התארים"

חיכינו, ציפינו ומחר (ראשון) יחזרו לפעולה שתיים מהגדולות של אירופה: ריאל מדריד וברצלונה, לפעולה במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה הספרדית. אלופת ספרד תארח את ולנסיה, בעוד טיטו וילאנובה יערוך הופעת בכורה רשמית כמאמן הראשי של הקטלאנים מול סוסיאדד בקאמפ נואו. אתלטיק בילבאו תארח את בטיס.

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות בכיכר. AP
כמה שהם רוצים שוב לחגוג. שחקני ריאל/AP

ריאל מדריד - ולנסיה (20:00, ספורט 5 ו-HD)

לראשונה מזה שנים, הבלאנקוס פותחים עונה חדשה מבלי שאף שחקן רכש הצטרף למועדון בקיץ. עדיין קיים סיכוי גבוה מאוד שלוקה מודריץ' הקרואטי המצוין יגיע מטוטנהאם, אך נכון להיום ז'וזה מוריניו מסתפק בסגל שהוביל אותו לאליפות בשנה שעברה.

ריאל מדריד תגיע מעודדת מהעובדה שניצחה את ולנסיה בחמישה מששת המפגשים האחרונים בין השתיים, אבל הפעם היא עשויה לפגוש את פרנדדו גאגו שעזב אותה לטובת העטלפים בקיץ. גם אנדרס גוארדאדו, ז'ואאו פריירה ונלסון ואלדס עשויים לפתוח בוולנסיה, שתנסה לנצח בברנבאו לראשונה מאז ה-2:3 במרץ 2008. מוריניו יקבל בחזרה את פפה, שהתאושש מפציעה בקרסול אותה ספג במשחק עם נבחרת פורטוגל. גם החלוץ גונסאלו היגואין צפוי להיות כשיר למשחק הפתיחה, על אף שנפצע בראשו במהלך משחק הידידות של ארגנטינה מול גרמניה ביום רביעי.

מי שנשמע אופטימי במיוחד לקראת פתיחת העונה הוא קשר האלופה אנחל די מריה, שאמר: "אני חושב שהקבוצה שלנו חזקה מאוד. סיימנו את משחקי ההכנה לעונה בכושר מצוין ואנחנו מלאי תשוקה והתלהבות. המאמן אמר לנו שעשינו עבודה נהדרת בקיץ ואנחנו מלאי אמונה. יש לנו את היכולות לזכות בתארים נוספים העונה. אנחנו משתפרים עם כל עונה שחולפת ואני מקווה שכך יהיה גם העונה. אני חושב שעם השחקנים שיש לנו בקבוצה, אין גבול להישגים שאנחנו יכולים להגיע אליהם".

טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה. GettyImages
כל העיניים יופנו אליו. וילאנובה/GettyImages

ברצלונה - סוסיאדד (22:00, ספורט 5 ו-HD)

כשסגנית אלופת ספרד פותחת עונה זה תמיד מרתק, אבל נראה שהפעם כל העיניים יופנו דווקא אל עבר הספסל. פפ גווארדיולה עזב בתום העונה שעברה את ברצלונה אחרי ארבע עונות נהדרות וטיטו וילאנובה יעמוד על הקווים כמאמן ראשי, בפעם הראשונה במשחק רשמי.

בבארסה, שניצחה בשישה משמונת המשחקים האחרונים מול סוסיאדד, צפוי מגן ולנסיה לשעבר ג'ורדי אלבה לערוך בכורה בהרכב כמגן שמאלי לאחר שהצטרף בתום יורו 2012. אלכס סונג מארסנל, שהפך רשמית לרכש השני הקיץ של ברצלונה, עדיין לא עבר ולכן כמובן לא ייקח חלק במשחק.

ברצלונה תנסה להשיג ניצחון רביעי ברציפות שלה במשחקי פתיחה של הליגה הספרדית, לאחר שעשתה את זה מול מלאגה בעונה שעברה, סנטאנדר לפני שנתיים וספורטינג חיחון ב-2009/10. סוסיאדד, שסיימה אשתקד במקום ה-12, הפסידה בכל אחד ואחד מ-14 הביקורים האחרונים שלה בקאמפ נואו וניצחה רק שלושה מ-19 משחקי החוץ שלה. נראה שכל תוצאה פרט לניצחון קל של בארסה תהיה סנסציה מרעישה. סוסיאדד התחזקה בקיץ במגן השמאלי חוסה אנחל שהגיע מרומא בהשאלה ורכשה את קרלוס ולה מארסנל.

"אני חושב שהקבוצה נמצאת במצב טוב מאוד", אמר וילאנובה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "צריך לזכור שהקבוצה זכתה בארבעה תארים בעונה שעברה ועדיין אמרו שהיא לא זכתה במספיק תארים. כך שהשחקנים מלאי מוטיבציה כמו תמיד". וילאנובה, שהיה עוזרו של גווארדיולה, התייחס לבכורה שלו: "מישהו חייב לקחת את הסיכון. אנסה לשמר את איכות המשחק והדרך שהייתה פה ושהביאה את כל התארים, אבל זה יהיה קשה. אני חושב שאנשים רוצים לראות את אותה הגישה על המגרש ומחוצה לו, כשאתה מנצח וכשאתה מפסיד. אני מקווה לזכות בכל התארים האפשריים ושאנשים יהיו מאושרים".

משחקים נוספים:

בילבאו - בטיס (20:00)

לבנטה - אתלטיק מדריד (24:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully