וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עשה טיפול 5,000

הארגנטינאי כבש את השער ה-5,000 בתולדות ברצלונה בליגה, אך לא היה מודע לציון הדרך. אוואט לוקח אחריות, אגירה מקבל גיבוי

בשבוע בו הושווה בספרד אחד השיאים הישנים ביותר עם הכיבוש ה-307 של ראול במדי ריאל מדריד והשוואת השיא לזה של אלפרדו די סטפאנו, גם בברצלונה חגגו ציון דרך מרשים ביותר.

אמש (ראשון) כבשה ברצלונה את השער ה-5,000 בליגה בניצחון 1:2 על ראסינג סנטאנדר, ומי היה מתאים יותר מאשר ליונל מסי כדי להתכבד בציון הדרך של מועדון הפאר? אחרי המשחק התברר כי הארגנטינאי הצנום לא ידע שהוא כזה...כלומר הוא לא ידע שהשער שכבש היה ה-5,000 בתולדות המועדון.

"לא ידעתי שכבשתי את השער ה-5,000 בתולדות הקבוצה בליגה", אמר מסי. "יידעו אותי לגבי נתון זה רק לאחר המשחק. כשאתה על כר הדשא, אתה לא חושב על דברים כאלה. אתה רק חושב על איך לנצח את המשחק. אבל כמובן שאני שמח להיות חלק משמעותי ונכבד מההיסטוריה של המועדון.

"שער זה מוקדש עבור אוהדי ברצלונה, כדור המשחק בו הובקע השער ה-5,000 ייכנס למוזיאון הקבוצה", הוסיף מסי. "זה לא משהו שאני אשמור, מספיק לי שכבשתי את השער הזה".

מסי התייחס גם למשחק עצמו שנערך באל סרדינרו: "זה מגרש מאוד קשה, וזה חשוב מאוד שהצלחנו לקחת גם שם שלוש נקודות, בטח אחרי הלחץ שהופעל עלינו מכיוונה של ריאל מדריד שניצחה ביום שבת בנומאנסיה. המשחק עצמו היה מסובך מאוד כי הם הובילו 0:1".

אוואט הקריב עצמו למען מאיורקה

מאיורקה ודודו אוואט ספגו הפסד 1:0 לאוסאסונה והסתבכו עוד יותר בתחתית הטבלה. השוער הישראלי ספג כבר בדקה השלישית משער של וולטר פנדיאני. בדקה ה-60 דויד נבארו ממאיורקה הורחק אחרי שהכשיל ברחבה שחקן של אוסאסונה. דודו אוואט עצר את הפנדל והשאיר את קבוצת במשחק. 19 דקות לאחר מכן הקריב עצמו אוואט למען הקבוצה כאשר עצר כדור עם היד מחוץ לרחבה, אוואט ראה את הכרטיס האדום בגין עצירת הכדור.

"השופט לא טעה כשהרחיק אותי", אמר אוואט בסיום. "הייתי חייב לתפוס את הכדור כדי שלא נספוג את השער השני. אנחנו חייבים להרים את הראש ולהמשיך להילחם על מקומנו.

"הגענו למצבי הבקעה והיינו יכולים להשוות את התוצאה. יש עוד הרבה נקודות בקופה ואנחנו חייבים לנצח", הוסיף השוער הישראלי.

ריאל מדריד בחרה בלסאנה דיארה

לאחר פתיחת עונה טובה מאוד, אתלטיקו מדריד ממשיכה להדרדר במורד הטבלה. אמש ספגו הקולצ'ונרוס הפסד 2:1 בוויסנטה קלדרון לוויאדוליד, אבל נשיא הקבוצה אנריקה סרזו, בניגוד לנשיאים קודמים לא ממהר להחליף את המאמן המקסיקני של הקבוצה, חאבייר אגירה, למרות שאתלטי לא השיגה ניצחון בשבעת משחקיה מאז תחילת שנת 2009.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאות וגם מההפסד לוויאדוליד, אבל אחנו מאמינים שעדיין נותרו הרבה משחקים לשחק ואנחנו יכולים להתקדם", אמר סרזו והביע אמון באגירה. "לאוהדים יש את הזכות לכעוס על מצבה של הקבוצה. היינו נוראים בחודש ינואר, אבל כרגע, אני לא שוקל לפטר את המאמן".

* ריאל מדריד העדיפה כי לסאנה דיארה ישחק בליגת האלופות. האלופה הספרדית הייתה מחויבת לבחור בינו לבין קלאס יאן הונטלאר, ובחרה בדיארה. כזכור, שני השחקנים עברו לריאל בחלון ההעברות החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully